خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

مغز پسته ای ها خمینی نمرده است

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۱۸ ق.ظ

نظرات  (۵)

۲۹ بهمن ۹۰ ، ۰۳:۳۶ بفرمائید حقیقت! گوارای وجودتان!
سلام وبلاگ خوبی داری بهتر است بگویی خامنه ایسم و پاک نویس (خامنه ایسم)
نکته های ناب پیرامون حضرت آیت الله حقیقت http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
آهای بازماندگان قاسمی کبیر و ای عدالتخواهان ولایتمدار که جز شما ولایتمداری نیست چرا نشسته اید و انحراف را تماشا میکنید و دم نمی زنید مگر نمی بینید ذوالانوار که پول ستادش را زمینخواران میدادند و با اصولگرایان منحرف شیراز بسیار دم خور بود و دست بوس حائری هم بود سر از لیست جبهه پایداری دراورد؟ مگر نشنیده اید که لنکرانی در وصف او چه ها که نگفته؟ چه شد آن همه شعار عدالتخواهی و حق طلبی؟ من نتونستم جلوی خندم رو بگیرم ولی شما جلوی نفستون رو بگیرید و این پیام رو مردونه نمایش بدید.
پاسخ:
چشم نخوری بابا! ,
۲۴ بهمن ۹۰ ، ۰۷:۰۰ طلبه رضویه
حجت الاسلام فرهاد جابر (رئیس ستاد انتخابات شیرازدر جبهه پایداری ) به علت عدم حمایت از دکتر دستغیب (فرزند سیدعلی اصغر) و حضور در شوراء مرکزی جبهه پایداری فارس از مدرسه علمیه رضویه توسط آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب اخراج شد . شایان ذکر است که آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب به ایشان گفته است : یا در جبهه پایداری باشید یا در مدرسه رضویه !!!!!
اسامی نامزدهای انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در شیراز http://jam-fars.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی