خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

شهر هزار فامیل

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۰۶ ب.ظ

نظرات  (۴۴)

۰۴ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۴۹ حمید رضا باقری
سلام دلم از این میسوزه که کسانی که طرفداری از اقایان میکنند هیچ جوابی جز انگ به بی بصیرتی و هوای نفس و ... به مخالفانشان نمیدهند.
پیروز باشی برادر.
واقعا که تحلیل شما مثل ادم های کوچه بازاری هس شیراز تماماً عقل و شعور هست این نشان از شعور سیاسی شیرازی ها است که نشون میده تنوع طلب هستن شما از بالا نیگاه نکن  از لایه های اجتماعی شیراز گذر کن
واقعا که تحلیل شما مثل ادم های کوچه بازاری هس شیراز تماماً عقل و شعور هست این نشان از شعور سیاسی شیرازی ها است که نشون میده تنوع طلب هستن شما از بالا نیگاه نکن  از لایه های اجتماعی شیراز گذر کن
خیلی آدم  کوته بینی هستی شیراز شهر عشق است و مردمش هم بی نظیر هستند .
کی کفته جرم و جنایت تو شیراز از همه جا بیشتر است . فکر کنم شما کلا یک آدم بسیار بسیار منفی باف و متکبر هستی
این همه خوبی تو روح و جان مردم شیراز رو ندیدی و رفتی از روزی غرض هرچه دل خواسته در خصوص شیراز نوشتی  . شیراز دار العلم و گل سرسبد ایران هست . در کدام شهر این همه شخصیت علمی . ادبی . فرهنگی و هنری و مذهبی وجود داشته و دارد . می تونی به غیر شیراز به جایی دیگه هم فکر کنی . آقا هرروقت خواستی در مرود شخصی یا مردم شهری حرف بزنی خدا هم را در نظر داشته باش.
دوست عزیز چرا تهمتهای ناروایی که به یک فرد محترم و بزرگوار زده اند را شما تکرار می کنید!؟ مگر فراموش کرده اید که ایشان بعد از شهادت آیت الله دستغیب از سوی امام به عنوان نماینده ی رهبری انتخاب شدند و تا ارتحال امام هم نماینده ی مورد اعتماد ایشان بودند ؟ مگر فراموش کرده اید که ایشان سالها نماینده ی آقا بودند و حتی چندین بار درخواست استعفاء کردند که آقا نپذیرفتند؟ مگر فراموش کرده اید که ایشان در خط مقدم مقابله با فتنه ی 88 قرار داشتن در حالی که بسیاری از بزرگان روزه ی سکوت گرفته بودند ایشان با قدرت تمام و بدون هیچ شک و ترسی از مقام معظم رهبری دفاع کردند! مطمئن باشید که آقا از من و شما بهتر ایشان را می شناسند و با عملکرد و رفتار ایشان کاملا آشنا هستند پس اگر این شایعات حقیقت داشت آقا اولین نفری بودند که با ایشان برخورد می کردند ! دوست عزیز مطمئنم که شما ولایتمدارید پس باید با دوستان ولایت دوست باشید و با دشمنان ولایت دشمن.کاری نکنید که دل فتنه گران و دشمنان اسلام و انقلاب شاد شود و بیش از 2 دهه عملکرد نماینده ی رهبری زیره سوال رود. مطمئنن فساد و زمینخواری در فارس زیره سره بهائیان و یهودیان و عوامل فتنه در فارس ا
پاسخ:
علیکم بالدین العجایز! ,
حضرت آقا در حکم جدیدشون برای تشخیص مصلحت نظام عده ای از ساکتین فتنه سوسولگراها و بازیگران پست عالم سیاست مثل باهنر دانش جعفری و مصباحی مقدم رو منصوب کردند. لطفا یک بیانیه صادر کنید و ضمن یاداوری سوابق اینها به حضرت آقا، مطالبه کنید که چرا اینها که صلاحیت نداشتند رو برای تشخیص مصلحت نظام برگزیده اند؟سانوسرش کن و الا بهت شک میکنم
به روز هستم با: تحلیلی بر نتایج انتخابات مجلس نهم "عبور مردم از خاندان سالاری، لیست ها و صالحان بی کفایت" حتما سربزنید و حتما نظر دهید. http://www.iga.parsiblog.com/ یازهرا(س)
به روز هستم با: تحلیلی بر نتایج انتخابات مجلس نهم "عبور مردم از خاندان سالاری، لیست ها و صالحان بی کفایت" حتما سربزنید و حتما نظر دهید. http://www.iga.parsiblog.com/ یازهرا(س) راستی اون پیام آخری که گفته "ید این واقعیت تلخ را بپذیریم که ما خودمان نیز تاحدی در این وضع نابسامان اقتصادی مقصریم " مال من نیستا. یکنفر آدم بیکار علاف این روزها میره اینور و اونور به اسم من فقیر کامنت میذاره
بررسی حقوقی،‌ سیاسی "هیات نظارت بر قانون اساسی" http://hoghooghasasi.blogfa.com/
ید این واقعیت تلخ را بپذیریم که ما خودمان نیز تاحدی در این وضع نابسامان اقتصادی مقصریم
وزن سیاسیتون همش همینقدر بود تو انتخابات؟مگه نمیگفتید اصولگراها ضد ولایتن مردم بهشون رای نمیدن؟مردم گول خوردن یا شما در محاسباتتون مثل اکثر مواقع اشتباه کردید؟اشکال نداره تا انتخابات بعدی فرصت زیاده شکست رو میشه جبران کرد... هیهات از اخلاص که گمشده همه ماست
پاسخ:
مطمئنی خوبی؟ ,
زمانی کسی می تواند درباره ظلم و بی عدالتی سخن به میان آورد که شکمش را با لقمه دولتی پر نکرده باشد شما که از بیخ شکم همین ها سیر می کردید زمانی که مشاور فرماندار بودید البته مثل همیشه خورده فراموش شده شما قطعا نسبت به مسئله آقای حائری جهالت دارید بهتر هست نظر هم ندهید
پاسخ:
لقه دولت جمهوری اسلامی حرومه مگه؟ از درامد باغشهرها طیب تره یقینا نگارشتون اگه بهنر بود می فهمیدم دارید چی میگید! ,
شگفتی بزرگ و البته قابل پیش بینی! (درس هایی که باید از انتخابات در شیراز آموخت) jam-fars.blogfa.com
حقیقتا شیراز شهر عجیبی است... این که به یک عالم عارفی که از دار دنیا چیزی ندارد این طور با بی تقوایی تمام تهمت زده شود و تهمت ها هم قول مسجل باشند ... این را فقط در شیراز دیده ام خدا عاقبت این شهر را به خیر کند که یکی این همه به دل یکی از بندگان راستینش خون کرد
پاسخ:
خداوند کمکمان کند پیش از آنکه عرفان کسی را ببینیم، حق و حقیقت را بسنجیم و برای بیان آن از عرفان و عظمت نام ها نترسیم ,
کلامی با برادر عزیز ابراهیم کرامتفر و حامیان ایشان http://nedaye-andisheh.blogfa.com
نامردها یا نامزدها؟! http://www.iga.parsiblog.com/
وقتی از سر هوای نفس و جهالت صحبت میکنی نتیجه ای جز این هم نداره وارد مصادیق غلط مقاله نمیشم چون فایده ای نداره سلمان بترس از عذاب قبر
پاسخ:
سلام برادر شما شرعا موظفی برادر دینیت رو به اشتباهش متوجه کنی، اینکه اون بپذیره یا نه با خودشه ,
حمایت احمدرضا دستغیب (سیدعلی اصغر) از میرحسین موسوی + سند
ساکتین مبارزه با مفاسد و نقدی بر جبهه پایداری http://11-22.blogfa.com/
وقتی فلان چهره ی شاخص فرهنگی دینی از احمدرضا دستغیب حمایت کرد برای بصیرت بزرگان این شهر فاتحه مع الصلواتی خواندم و فهمیدم بی خود نیست که آیت الله علم الهدی گفته اند شیراز کوفه است...
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=118089 نماینده مقام معظم رهبری در بخش استفتائات عنوان کرد: مردود شدن منطق ترجیح "صالح مقبول" بر "اصلح" در پاسخ به یک استفتا از رهبر معظم انقلاب
سلام قوه قضائیه رو اشتباه نوشتید قوه غذائیه
پاسخ:
کامل صحیح نوشتم! ,
بررسی عملکرد مهندس سید حسین ذوالانوار طی چهار سال گذشته در مجلس شورای اسلامی http://jam-fars.blogfa.com/
پاسخ:
یه کم زود نیست؟ ,
http://www.aparat.com/v/8698ff315e815ccafc94c11f099b2e3c139025
پاسخ:
ببخشید برادر من کامنتت رو عمومی کردم که در دسترس دیگران هم باشه این فیلم ,
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۰۱ یک علاقمند
برادر دلسوزم حسین قاسمی هم پای نیروهای خودش نایستاد نمونه اش خانم فرید فر و فرزاد صدری - صدری شاید برای اولین بار بود که تا این اندازه با یک اصولگرا نزدیک بود به نظر هم می رسید واقعا قصد خدمت دارد اما شنیده می شود قاسمی حتی به او زنگ نزده ببیند روانش خوب است یا نه؟ در هر صورت شما دانشجوی دلسوزی هستید که واقعا برای این نظام صادقانه قلم می زنید اما یادمان باشد همه ما اشتباه می کنیم من تو قاسمی صدری و جعفری عزیز که یک دنیا مهربانی دارد و دلسوزی
فکر می کنم نظراتمان به هم نزدیک باشد، برای انتخابات شیراز چه کسی را پیشنهاد می کنید؟
پاسخ:
فعلا ابراهیم کرامتفر ,
تصاویری زیبا از برخی مناطق تبریز:
http://www.tabrizemodern.blogfa.com/post-402.aspx
تصاویری زیبا از برخی مناطق تبریز:
http://www.tabrizemodern.blogfa.com/post-402.aspx
iv;d 1عقیده داره 1کی رای دادنو خوب میدونه یکی ندادنو هیچکی ام هیچکی رو نمیتونه سرزنش کنه نظر هرکی برا خودش محترمه.میشه یکی رو با دلیل نظرشو تغییر داد اما نمیشه سرزنشش کرد
http://up.vatandownload.com/images/jx11m9r167010jjzf61g.jpg http://up.vatandownload.com/images/f1v2vzcffh5kha9nf6e.jpg
سلام برادر - آقایون با کمال جسارت و سری بالا گرفته از عملکرد قوی !!! گذشته دوباره کاندید شده اند البته بالاخره باید پازل قدرت و ثروت و فامیل بازی  یک جور تکمیل بشه با همین مطلب بروزم "" سخنی با آقایان بدون نطق مجلس ""
سلام اخوی خداقوت. این روزها چیزهایی می بینم و می شنوم کخ دیگر حتی تحمل زندگی در این کثافت بازی های سیاسی راست و چپ را ندارم. بوی تعفن گندکاری های آقایان به قول احمدزاده صوصولگرا حالم رو بهم زده. قدرت + ثروت+خاندان+پوشش مذهب تبدیل به مافیای پیچیده و گسترده ای شده که کسی اجازه ندارد وجوداظهرمن الشمس آنها را اعلام کند. امروز می بینیم خیلی از دوستان خودمان نیز وارد بازی سیاست آقایان شده اند به بهانه حذف یک خاندان!!!البته خود نیز با خاندان به جنگ خاندان رفته اند!!! تقوا و انصاف در گفتار  و نوشتار فراموشمان نشود. یاحق
واقعا من هم موندم چه کنم و به کی رای بدم ؟ واقعا دیگه دلسرد شدیم
پاسخ:
دلسردی نداره آدم های انقلابی هم هستن که میشه روشون حساب کرد ,
خیلی عالی  درد دل ما رو هم گفتید أ لیس الصبح بقریب؟ ...
تبریز چطوره؟اومجام بان ترکها....!!!
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۳۵ دانشجوی انقلابی
یک بنده خدایی نوشته أ لیس الصبح بقریب؟ ...باید بگویم متولیان سایت صبح امید هم همین حرف ها را زدند عالی و عالی تر همه هم می دانند که دوستان نزدیک قاسمی بودند اما بازداشت شدند انگ ارتباط با رسانه بیگانه خوردند از کار بیکار شدند کک شما عدالتخواهان هم نگزید- آیا واقعا هرکس با شما نیست بر شماست؟به وبلاگ صدری سر بزنید از او به نظام وفادارتر می بینید حیف که من آدم ترسوئی هستم و جرات ندارم به او زنگ بزنم اما دلم می خواست جنبش عدالتخواه دانشجویی از آنها حمایت می کرد اما نمی کند چون آنها اصلاح طلب بودند و لابد اصلاح طلبی یعنی  براندازی؟!!!راشتی چرا قاسمی با این براندازها رفیق بود اصلا برانداز بودند حتی جرات نمی کنم نظرم را آشکار بنویسم اما شماها که جرات دارید...
حرف های تان درست است اما یک سوال: از شهرهای دیگر مگر چقدر اطلا دارید که اینقدر محکم قضاوت می کنید؟
پاسخ:
سلام بنده با تمامی شهرهایی که اسم بردم مرتبط هستم از تهران، کرمان، اصفهان،، مشهد، زاهدان، قم، لرستان، اهواز، شاهرود، قزوین و ... ,
سلام برادر دیگه داره سرم میترکه، اومدم استراحت کنم که دوستی زنگ زد گفت برو مطلب سلمان رو بخون. دیگه واقعا میخوام برم دو رکعت نماز بخونم و پناه ببرم به خدا از این همه سیاست زدگی. فکر می کردم دکتر لنکرانی تو شیراز بچه حزب اللهی ها رو جمع میکنه که دیدم نه تنها من ازش ناامید شدم بلکه تمام دوستان ازش ناامید شدم. فهمیدم ایشون هم مصداق یک راستی دراستان فارس و یک پایداری در کشوره همین. به نظرم طبابت بهترین کاریه که ازش برمیاد ایشالا که تو همین شغل موفق باشه.
پاسخ:
باورت میشه برا اینکه انگ سیاه نمایی نخورم خیلی از حرف ها رو ننوشتم و سانسور کردم؟ رابطه های فامیلی این ها رو، عمل های حزیب متضاد و ... رو سانسور کردم چون زمان انتخاباته و معذورم ,
سلام برادر دیگه داره سرم میترکه، اومدم استراحت کنم که دوستی زنگ زد گفت برو مطلب سلمان رو بخون. دیگه واقعا میخوام برم دو رکعت نماز بخونم و پناه ببرم به خدا از این همه سیاست زدگی. فکر می کردم دکتر لنکرانی تو شیراز بچه حزب اللهی ها رو جمع میکنه که دیدم نه تنها من ازش ناامید شدم بلکه تمام دوستان ازش ناامید شدم. فهمیدم ایشون هم مصداق یک راستی دراستان فارس و یک پایداری در کشوره همین. به نظرم طبابت بهترین کاریه که ازش برمیاد ایشالا که تو همین شغل موفق باشه.
سلام برادر دیگه داره سرم میترکه، اومدم استراحت کنم که دوستی زنگ زد گفت برو مطلب سلمان رو بخون. دیگه واقعا میخوام برم دو رکعت نماز بخونم و پناه ببرم به خدا از این همه سیاست زدگی. فکر می کردم دکتر لنکرانی تو شیراز بچه حزب اللهی ها رو جمع میکنه که دیدم نه تنها من ازش ناامید شدم بلکه تمام دوستان ازش ناامید شدم. فهمیدم ایشون هم مصداق یک راستی دراستان فارس و یک پایداری در کشوره همین. به نظرم طبابت بهترین کاریه که ازش برمیاد ایشالا که تو همین شغل موفق باشه.
سلام برادر دیگه داره سرم میترکه، اومدم استراحت کنم که دوستی زنگ زد گفت برو مطلب سلمان رو بخون. دیگه واقعا میخوام برم دو رکعت نماز بخونم و پناه ببرم به خدا از این همه سیاست زدگی. فکر می کردم دکتر لنکرانی تو شیراز بچه حزب اللهی ها رو جمع میکنه که دیدم نه تنها من ازش ناامید شدم بلکه تمام دوستان ازش ناامید شدم. فهمیدم ایشون هم مصداق یک راستی دراستان فارس و یک پایداری در کشوره همین. به نظرم طبابت بهترین کاریه که ازش برمیاد ایشالا که تو همین شغل موفق باشه. خسته نباشی برادر یازهرا
سلام برادر دیگه داره سرم میترکه، اومدم استراحت کنم که دوستی زنگ زد گفت برو مطلب سلمان رو بخون. دیگه واقعا میخوام برم دو رکعت نماز بخونم و پناه ببرم به خدا از این همه سیاست زدگی. فکر می کردم دکتر لنکرانی تو شیراز بچه حزب اللهی ها رو جمع میکنه که دیدم نه تنها من ازش ناامید شدم بلکه تمام دوستان ازش ناامید شدم. فهمیدم ایشون هم مصداق یک راستی دراستان فارس و یک پایداری در کشوره همین. به نظرم طبابت بهترین کاریه که ازش برمیاد ایشالا که تو همین شغل موفق باشه. خسته نباشی برادر یازهرا
مجلس را مجلس انقلابی بسازیم  . . . تا وقتی که همه خفته باشیم به امید آنکه کسی بیدار باشد، تا زمانی که حال و حوصله ی دردسرهای انقلاب را نداشته باشیم، تا هنگامی که از منیت و منافع شخصی مان نگذشته باشیم، چطور میتوانیم مجلس انقلابی بسازیم!!!!! راستش عرصه ،عرصه جهاد اکبر است، باید نفس مان را افسار کرده باشیم ، تا بشود و صد البته ما می توانیم . . .
با عرض  سلام و ادب
خوشحال می شوم پس از بازدید،این وبلاگ را لینک کنید و بالعکس.
وبلاگ زیر یگ وبلاگ تخصصی و علمی در مورد حسابداری و حسابرسی و قوانین و دستور العمل های مربوطه می باشد. شما می توانید با تبادل لینک آمار بازدید کنندگان وب سایت و یا وبلاگ خود را در اینترنت بالا ببرید.
با تشکر
حمیدرضا اعتمادی
مدیر وبلاگ
http://accountinghistory.persianblog.ir/

email: h.etemadi64@yahoo.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی