خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

جنگ در میان صلح 1

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۰۸ ق.ظ

نظرات  (۱۳)

سلام عالی بود یاد داستانی از سید مهدی شجاعی در مورد حمله خوک ها به شهر افتادم دست حق همراهت
به روز با "جاهلان مُتنسّک؛ عالمان مُتهتّک" دیدگاه امام روح الله درباره تحجر http://iga.parsiblog.com/ منتظر نظرات شما هستم
۱۲ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۳ سجاد علی پور
سلام داداش ،ببخشید دیر نظر می‌ذارم. عالی بود. شعر توی منطق هم تعریفی دارد. توی ادبیات هم نوع هایی حتما قافیه لازم نداره، این رو برای جواب به برادرمون گفتم.این شعر قافیه هم داشت البته. آن چه از ... بر اید لا جرم بر ... نشیند.مهم این جاست.  ضمنا تصمیم خوبی گرفتی که شعر وسیله انتقال باشه.  اما مهم این هست که شعر گویای احساس شاعر باشه مثل این جا.
۱۲ خرداد ۹۱ ، ۱۱:۳۲ فریاد فداییان رهبر
سلام. شعر قبلیتونو بیشتر دوست دارم هر چند که این هم عالی بود.
تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم  

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
 برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست
خیلی سعی کردم به خودم بگم عجب شعری گفته ولی راستش بخوای نتونستم چون به نظر حقیر شعر نبود البته شاید من هنوز معنای شعر نمی دونم !!! خداقوت
پاسخ:
سلام شعر مثل مزه نیست که همه نظر واحد درموردش داشته باشن. یکی تحسینش میکنه یکی اصلا خوشش نمیاد درمورد تعریف شعر هم بایدبگویم مشکل از شما نیست, چون تا به حال کسی نتوانسته یک تعریف واحد از ان ارئه دهد و محدودش کند, شعر را بزرگترین شاعرها هم خوب نمیدانند چه برسد به شما و بنده. ولی هر زبانی که گرایش نخبگانی در ان باشد و احساس را تحریک کند را زبان شعر گویند نظر شمام محترمه و یه لطف در حق بنده ممنون که وقت گذاشتید و خوندید ,
۱۱ خرداد ۹۱ ، ۰۶:۳۲ فرزاد صدری
سلام آقا من بی اجازه شعر شما را در یک نشریه که برای دوره آموزشی شرکت گاز منتشر می کنم چاپ کردم مثلا سردبیر این نشریه هستم البته نشریه مناسبتیه اما خب شعر شما را دوست داشتم کارش کردم درود
پاسخ:
سلام برادرمنظر لطف شماست. پس شما هم مثل دوستان حوزه قم و برخی دانشگاه ها به عنوان حق التحریر صلواتی برای مادر خوبی ها فاطمه زهرا(س) بفرستید تا با هم بی حساب شویم ,
۱۰ خرداد ۹۱ ، ۰۲:۰۴ ویژه حاج عطا
زیبا بود برادر منتظر بقیه اشعار نغز شما خواهیم بود ... یا حق
مرامت را عشقه    کاکا
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۱۲ حسین قاسمی
احسنت به سلمان،اشعارت تمام وجود را تکان میدهد.عالی بود.
سلام.احسنت برادر؛ اتفاقا زمانیکه مضامین انقلاب اسلامی در قالب هنر درآمی آید بیشتر بر عمق جان می نشیند.کاش هنرمندان ما بویی از هنر برده بودند. خداقوت. یاحق
عالی بود ایشالا سربلند وپیروز باشید .
دست حق همراهتون
گاهی چند خط شعربسیاربسیارگویاتر وتاثیرگذارتر از چند مقاله عقلی یا علمی است بعضی حرفا را باید زد حتی اگر در این غریبستان طالبی هم نداشته باشد ... دنیایی حرف داشت خیلی خیلی عالی بود طبعتان روان
۰۸ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۵۹ قاسم محمدی
مثال چنین تعبیر زیبایی رو سید مهئی شجاعی توی مجموعه داستان های کوتاهش به عنوان ویروس نوشته که اون هم چنین تعبیری از مقوله جنگ فرهنگی  داره. یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی