خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

گدایان مقام

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۲ ب.ظ

نظرات  (۱۰)

۳۰ تیر ۹۱ ، ۰۳:۴۴ سجاد علی پور
محکومیت سکوت محکومیت سکوت بی معنا در مقابل حوادث میانمار paydari24.mihanblog.com
۲۱ تیر ۹۱ ، ۰۸:۲۹ سجاد علی پور
سلام داداش به روزم  با نقد متفاوتی بر رسانه
۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۱:۰۵ علی جعفری
سلام مهندس اگه من اینجا کامنت نذاشتم چون نقدها و تعریف ها را حضوری عرض کردم. خیلی زیبا بود. انشاالله همه شیفته ی خدمت باشند نه تشنه ی قدرت.
سلام اخوی؛مدتی بخاطر امتحانات وقت نمیشد سر بزنم و نظر دهم.هرچند نظرم اصلا مهم نیست. خداییش این شعرت هم به لحاظ محتوا و مفهوم و هم ادبیاتی عالیییییییی بود. شعرهات چون از دل و دردی درونی برمی اید ناچارا بر دل می نشیند و درد می گیرد. فقط یک نکته برادرانه؛ از این تعریف ها باید قوت بگیری ،قوی تر کار کنی نه خدایی ناکرده(که مطمئنم چنین نیست) غرّه شوی. یاحق
پاسخ:
سلام کاکومن خودمو اصلا شاعر نمیدونم ولی چشم برادر. برام دعا کن ,
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۵ فرزاد صدری
دوره ات تمام شده مربی...
پاسخ:
سلام برادر ??? ,
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۱:۴۸ بگذار گمنام بمانم
سلام به خونه ی من هم بیا وبلاگم هر روز بروز میشه منتظرتم
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۵:۲۷ سجاد علی پور
سلام به روزم با اشتباه بزرگ خطر انحراف و التقاط
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۷ سجاد علی پور
بدون تعارف شعر اا شعر زیبایی بود
پاسخ:
سلامنظر لطفته داداش ,
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۶ سجاد علی پور
هیچی خواستم عرض کنم خیلی خوب اا با شعر امکانش هست ، به بعضی زد که با استدلال و بحث و هیچ چیز شاید این طور نقش ایفا نکرده باشه
یک قوم تو را شهید می خوانند
یک قوم تو را اسیر می دانند
اما چه کنم که ناجوانمردان
تصویر تو را ز خویش می رانند
.
.
.
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی