خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

 

از : جنبش عدالتخواه دانشجویی

به: شورای محترم نگهبان قانون اساسی

انتخابات پیش روی ریاست جمهوری بی شک مهمترین اتفاق سیاسی در تاریخ انقلاب اسلامی است. این رویداد از سوی دیگر آزمونی خطیر را پیش روی شورای محترم نگهبان قرار داده است. آزمونی که نتیجه اش با آینده انقلاب پر شکوه اسلامی در هم تنیده شده است.

ما مطلع هستیم که طی این روزها، شورای محترم نگهبان تحت چه فشارهای مستقیم و غیر مستقیمی قرار گرفته است. رسانه های امپریالیسم جهانی از سویی و شانتاژ های عده ای ساده لوح و غافل از اسلام و انقلاب از سوی دیگر، سعی بر تأثیر نهادن بر عملکرد این نهاد بسیار مهم دارند تا از این رهگذر به امیال خام خویش در صحنه سیاسی کشور دست یابند.

مردم  طی سالهای اخیر این جریان های فاسد داخلی را شناخته اند. اول، جریانی که دائم بر طبل تفرقه و حاشیه سازی کوبیده و در بین مردم ناکار آمدی نظام اسلامی را با متهم کردنش به فساد گسترده، زیر سوال برده و با ادبیات سخیف و تکراری اش دست به تهدید و افشاگری می زند؛ و  دوم جریانی که ظهور و بروزشان را در عاشورای سال 88 شاهد بودیم و دیدیدم که چه داغی بر جگر عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)نهادند و چگونه  دهان بدخواهان به اسلام و انقلاب را علیه آرمان های نظام اسلامی باز نمودند. افرادی که پروژه «تقلب» را به دروغ شانتاژ کرده و به نظام اسلامی، تهمت خیانت به ملّتش را برچسب زده و پشتیبانی تمام عیار باندهای قدرت و ثروت را علیه امنیت ملّی کشور، مدیریت نمودند.

متأسفانه عده ای از مجریان انتخابات هم ناخواسته  با این جریان ها همسو شده  و این روزها با ابراز سخن های نسنجیده و نا عادلانه، شایبه طرفداری از جناح خاصی را تداعی می نمایند، که امیدواریم از طرف شواری محترم نگهبان مورد توجه قرار گیرد.

ما به عنوان نماینده طیف بزرگی از جریان دانشجویی از شورای محترم نگهبان می خواهیم که بنا بر قانون و با نگرش به آرمان های انقلاب اسلامی و فارق از نگاه های سیاسی و تهدیدات گروه های مختلف، به ایفای نقش مهم و اصیل خویش پرداخته و نمایندگان جریان های فوق را که در محضر ملّت بزرگ ایران رد صلاحیت شده اند، شناسایی و با صلاحیت آنها برای تصدی قوه مجریه مخالفت نمایند.

جنبش عدالتخواه دانشجویی با حمایت قاطع خویش از تصمیمات شورای نگهبان، از هر اقدامی که برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات توسط این شورا صورت می پذیرد، حمایت همه جانبه به عمل خواهد آورد.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۰
سلمان کدیور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی