خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

نامه حاج حیدر به جنبش

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

 

 

در پی بیانیه‌ی جنبش عدالتخواه دانشجویی پیرامون مذاکره با آمریکا حاج حیدر رحیم‌پور طی یادداشتی نظر خودشان را پیرامون این بیانیه جنبش عدالتخواه عدالتخواه بیان کردند:

 

حاج حیدر رحیم‌پور: با پدید آمدن هر انقلابی آنگاه که هیاهوهای سیاسی اوج میگیرد، گروه های کوچکی خود ساخته ظهور میکنند که اگر چه همیشه محروم از مزایای انقلابند لیکن بگونه مرزبانان خود را در سنگر اول دفاع از انقلابها میابند.
جنبش عدالتخواهی آنگاه که انحرافات سیاسی گروهی را در متن انقلاب احساس میکند بی نام و بی توقع چنین ماهیتی را از خود به ثبت تاریخ میدهد و در هر حرکت سیاسی جامعه به پاسبانی و پاسداری انقلاب میپردازد. من دیروز نقد جنبش عدالتخواه دانشجویی را درباره طرح مذاکره با آمریکا را از دید برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری را در روزنامه خراسان به نقل از ایسناخواندم. به ابوذرهای بی نام ونشان زمانمان آفرین گفتم و از آنجا که نقدشان سرنوشت ساز میباشد در این نامه بازنویسی میکنم.
جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تأسف از طرح عباراتی چون تنش زدایی، قرار دادن آمریکا بر سر دو راهی مذاکره و مسئله هسته ای، تابو نبودن مذاکره، راحت بودن بستن با کدخدا، ضرورت آشتی با تمام دنیا!” چه آل علی (ع)، چه از فرزندان ابوسفیان، چه ملت مظلوم فلسطین و چه صهیونیست های غاصب آدم کش، چه آن مزدورهایی که قلب سرباز مرزهای اسلامی را از سینه بیرون میکشد و میخورد و چه هند جگر خوار و چه حمزه سیدالشهدا.
و پس از اندک اظهار نظری پیرامون گفتار کاندیداها گوشزد میکند:”که نفس سخن گفتن امروز نامزدهای ریاست جمهوری از مذاکره با آمریکا به سود منافع کشور نیست” قرآن پیرامون اینگونه رابطه ای با مومنان این چنین سخن میگوید، آگاه باشید که از رابطه با دشمنان دین هیچ سودی نمیبرید زیرا آنان تا شما عقایدشان را نپذیرید از شما راضی نخواهند شد.
و من به تیز هوشی و ظریف بینی این جوانان آفرین گفته و از این گروه همیشه مرزبان تشکر و دعاگویشان میباشم.


حیدر رحیم پور

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۳
سلمان کدیور

نظرات  (۲)


سال 88 از تمام اقشار در صحنه حاضر شدند هر کسی با دیدگاه خودش پای صندق آمد،یکی می خواست رای دهد تا هر شب در گوش فرزندش  لالایی جنگ نخواند، خسته شده بود از جنگ ، می خواست به صلح رای دهد.
آن روز ها همه فراموش کردیم که می خواهیم به یک انسان رای دهیم. فکر می کردیم ، با یک رای ِ من دنیا سفید ِ سفید می شود. سیاهی ها می رود. یکی فکر می کرد رئیس جمهور اسپایدرمن و بتمن است و دیگری  رئیس جمهور را پری دریایی می دید بدون جنگ و سلاح هسته ای.

------

به روزم .
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۳ منتظر از نوع ایستاده نه نشسته
سلام , میشه برید قطعه 26 و متن اخر حاج حسین رو بخونید.....
نظر منم ببینید(جلیلی 84)...........
من دارم از غصه میمیرم ......
خیلی بی انصافن .......من یه چیز دیگه نوشته بودم ........
عوضش کردن و گذاشتن ....... به نفع نمی دونم کی.........
حتی لغتی توهین امیز نداشت ......
ای کاش نمی ذاشتنش دلم خوش بود ...............
اینجوری خامنه ای بابای ماست .............فهمشون از ولایت همینه ........ به مادرم حضرت زهرا واگذارشون کردم .......
یقینا پاشو میخورن......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی