خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .


 

 

مقطع زمانی کنونی، از جمله مقاطع مهم در تاریخ کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و علت این امر طرح بحث مذاکره با آمریکا در ادبیات سیاسی کشور است. در رابطه با مذاکرات اخیر و مواضع تیم دیپلماسی کشور، چندین نکته حائز اهمیت است:

۱- بحرانی اعلام نمودن وضع اقتصادی کشور توسط رئیس جمهور محترم قبل از عزیمت تیم مذاکره کننده به ژنو، اقدامی نسنجیده و خارج از عرف دیپلماتیک است و عرصه را برای زیاده خواهی طرف مقابل هموار می نماید. چه آنکه ما تصور می کنیم چنین اظهاراتی بیش از آنکه برآمده از واقعیات اقتصادی کشور باشد، ناشی از اهداف و تسویه حساب های سیاسی است.

۲- مواضع دولت امریکا در روزهای اخیر به خوبی این مطلب را ثابت کرده است که کرنش و نرمش در برابر غرب، نه تنها موجب برداشته شدن تحریم ها و دست کشیدن امریکا از دشمنی با ملت ایران نمی شود؛ که موجب جری تر شدن دشمن و گشودن راه برای پیشروی گام به گام اوست. تجربیات سایر کشور هایی که این مسیر را در سیاست خارجی خود اتخاذ کرده اند نیز به خوبی گویای این موضوع است. طرح بحث «اقدامات اطمینان ساز» از سوی طرف مقابل را دقیقا بایستی در همین پازل تفسیر و تحلیل کرد.

۳- در کنار این مسائل، آستانه تحمل پایین رسانه ها و سیاسیون هوادار سیاست خارجی دولت نیز جای بسی تامل دارد. نسبت دادن افراط و تندروی به بخشی از بدنه مردم و جنبش دانشجویی که نظر مثبتی نسبت به رویکرد سیاست خارجه دولت ندارند و نسبت به آن به طرح پرسش و ابراز عقیده می پردازند و متصل کردن آنان به گروه های افراطی در جهان، نشان از یک دیکتاتوری رسانه ای دارد که غایت آمال خود را خفه کردن صدای هر منتقدی در نطفه و تفسیر نقد سازنده و پرسش به کارشکنی و مخالفت قرار داده است.

۴- از تیم مذاکره کننده دولت انتظار می رود مردم ایران را نیز محرم خود بدانند و نسبت به بیان شفاف وقایع رخ داده در جریان مذاکرات، بسته پیشنهادی ایران و… اقدام نمایند. نگاه تهدید محور به بدنه مردمی که نتیجه آن محرم ندانستن مردم و ترجیح محرمانه نگه داشتن اطلاعات بر گفتگوی صادقانه با مردم است، باید جای خود را به نگاه فرصت محور داده و با مردم با صداقت و شفافیت کامل برخورد شود.

جنبش عدالتخواه دانشجویی با دعوت از تمام نخبگان سیاسی کشور برای به خرج دادن حساسیت بیشتر در زمینه سیاست خارجی کشور در شرایط کنونی، از دولت یازدهم انتظار دارد از تجربیات گذشته درس بگیرد و بدبینی و بی اعتمادی به امریکا و استکبار جهانی را جهت و ممیزه کار خود سازد.

 

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالت خواه دانشجویی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۱
سلمان کدیور

نظرات  (۳)

سلام
امروزخبر فوت مرحوم عسکراولادی را شنیدم و پیام رهبری را در این مورد دیدم .
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تأثر خبر درگذشت مجاهد صادق و یار وفادار و معتمد امام راحل، جناب آقای حاج حبیب الله عسگراولادی را دریافت کردم.
عمر با برکت این مبارز خستگی‌ناپذیر یکسره در خدمت اسلام و برپائی و استقرار نظام اسلامی سپری شد و از دوران جوانی تا آخرین سال‌ها، همّت و تلاش و مجاهدت مخلصانه‌اش در این راه، کاستی نگرفت.
در دوران طاغوت، از نخستین روزهای مبارزات ملّت و روحانیت، در کنار امام بزرگوار و در صفوف پر خطر حضور یافت و رنج سال‌ها زندان و اسارت را صبورانه تحمّل کرد و پس از پیروزی انقلاب و برپایی جمهوری اسلامی در سنگرهای حسّاس و اثرگذار خدمات صادقانه ارائه کرد و تا آخر عمر پر ماجرای خود از کار و تلاش فروگذار نکرد.
رحمت و فضل الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم و به بازماندگان و دوستان محترم ایشان تسلیت می‌گویم.
سیّدعلی خامنه‌ای
یادم به مطلب 27 دی 1391 شما افتاد با عنوان: وقتی راست ها چپ میکنند.
در جواب نظر بنده، شما مطلبی در مورد پیشینه مرحوم ع اولادی مطلبی ذکر فرمودید: از کسی که در زمان طاغوت دستگیر می شود و به حبس ابد محکوم می گردد، بعد حاضر می شود برای آزادی از زندان مدال شاهنشاه را به سینه بچسباند و در جشن سپاس محمدرضا  شرکت کرده تا مورد الطاف ملوکانه حضرت اریا مهر واقع شود،  چه انتظاری می شود داشت؟
حال هرچه فکر میکنم مطلب مورد ادعای شما در مورد آن مرحوم و پیام رهبری برایم قابل جمع نیست و آن را با هم در تضاد میبینم. و مشتاقم بدانم نظر خودتان چیست؟
پاسخ:

       سلام

یادبگیرید برای پاسخ سوالاتتان خودتان تحقیق کنید

از خاطرات اقای بادمچیان می توانید استفاده کنید و  مطالعات دکتر داوری

اعتقاد دارم آن عمل باعث زیر سوال رفتن تمام مبارزاتشان نبوده و نیست. هر کس در کارنامه اش نقاط قوت و ضعف وجود دارد کسی هم معصوم مطلق و بی عیب و خالی نقد نیست. اشان معتقد بودند با آزادی از زندان بهتر می توانند مبارزه کنند.

در مورد شیوه مبارزاتی ایشان و موتلفه نقدهایی وجود داشته و دارد که از نظر امام راحل هم این نقد ها بوده که مباحث جریان شناسی و  تارخی است.

بنده اعتقاد داشتم و دارم مواضع مرحوم عسکر اولادی در اواخر حیاتشان مواضع درستی نبوده. دلیل نمی شود که حضرات آقا بریا ایشان پیام داده باشند و من حرفم را بخاطر آن پیام پس بگیرم

به هر حال برای ایشان ارزوی رحمت و مغفرت م یکنم و امیدوارم با روح تمام مبارزان و. مخلصان محشور شوند

حق

 باخبرشدیم آقای احمدی نژاد از عسکراولادیساواکی عیادت کرده.مسءول دفتر رهبری ام دو بار از طرف آقا  بهش سر زدند.نمیدونم هیچک ومشون خبر ندارد که این بنده خدا یه نفر منافق ضدانقلاب نفوذی ساکت فتنه منحرف است و میرن تازه هم براش دعا و نیایش و هم میکنن! حداقل آقای احمدی نژاد باید از عدالتخوااان بخصوص آقا سلمان در مرد پیشینه شخصیتی او یه سوالی میکردند!
آقا سلمان ادلم بحالت میسوزد که فردای روز قیامت اینهمه لجن پراکنی ات را به اشخاص  چگونه توجیه میکنی؟
واقعا هر بار مطالب گذشته ات رو میخونم میگم خدایا عاقبت همه مون رو بخیر بکنه.داریم کجا میریم
پاسخ:
ان شالله
سلام
ببخشید اگه بخوایم مباحث ارائه شده در نشست جنبش در شهر قم رو به دست بیاریم، چطور باید اقدام کنیم.
با توجه به اینکه دوران دانشجویی مون تموم شده و خارج از تهران هم زندگی می کنیم.
با تشکر
پاسخ:
سلام
با دفتر جنبش تماس بگیرید
02188938821

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی