خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

آن روزها و این روزها!

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ق.ظ

می گویند تاریخ تکرار می شود. آری حقیقت این است و جز این نیست. این روزها که در شیراز دو بحث پاداش 45 میلیونی به شهردار و ساخت برج های دوقلوی 25 طبقه، در پر ترافیک ترین نقطه شهر( خیابان زند) تبدیل به جنجالی ترین خبرها شده است، ذهن مرا به خاطراتی نه چندان دور می برد. 

آری. زمان زیادی نگذشته است امّا بعد از آن شیراز برای خیلی ها امنیت بیشتری یافت. بعد از آن شیراز برای سرمایه گذاران برج ساز و هدیه بگیران از بیت المال، عرصه تاخت و تاز بیشتری را فراهم ساخت. زمان نه چندان دوری است. آری. زمان فرمانداری حسین قاسمی در شیراز. زمانی که بنده و یکی دونفر از دوستانم در سمت مشاور او سعی در جا انداختن ادبیاتی از مدیریت ضد فساد نمودیم. طرح و عملیاتی که به نظر ما به خوبی پیش رفت و به خوبی نتایج مورد نظر ما را در بر داشت. و آن نتیجه ای نبود جز، حساس شدن مردم و نخبگان بر علیه فساد حکومتی تحت لوای دین و اسلام و انقلاب. 

اولین قضیه بحث پاداش ده ملیونی به شهردار وقت جناب پاک فطرت بود که فرماندار وقت با آن مخالفت نمود. جهان نیوز، این خبر را چنین نقل می کند:


در پی تصویب پرداخت مبلغ ده میلیون تومان پاداش به شهردار شیراز، حسین قاسمی فرماندار این شهرستان طی نامه‌ای به شورا، این مصوبه را غیر قانونی دانسته و مخالفت خود را با اجرای آن اعلام کرد. 

به گزارش  ایسنا، شورای شهر شیراز در یکصد و نود و ششمین جلسه علنی این نهاد با درخواست معاون اداری مالی سابق شهرداری مبنی بر پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال موافقت کرده و براساس روال قانونی این مصوبه را جهت تایید به فرمانداری ارجاع داده بود. 
در یکصد و نود و ششمین جلسه علنی شورا، که اولین جلسه سال نود این نهاد محسوب می‌شد به دلیل برگزاری مراسم تجلیل از مدیران شهرداری، تنها دو دستور جلسه مطرح شد که یکی مربوط به سفر یکی از اعضای شورا به همراه دو دونده به ازبکستان و دیگری در خصوص نامه اعتراضی فرمانداری به مصوبه ای از شورا بود. 
در نامه شورا به فرمانداری شیراز آمده است: 
نامه شماره ۲/۲۸۶۹۳ مورخ ۱۵ اسفند ۸۹ معاون محترم اداری مالی سابق شهرداری شیراز مثبوت به شماره ۲۲۴۰۶ مورخ ۲۸ اسفند۸۹ دبیرخانه شورا در خصوص پرداخت پاداش سال ۱۳۸۹ به شهردار در یکصد و نود و ششمین جلسه علنی مورخ ۱۷ فروردین ۹۰ شورای اسلامی شهر شیراز مطرح و با توجه به زحمات شهردار شیراز طی دوره تصدی در سال ۱۳۸۹ با پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پاداش به آقای پاک‌فطرت موافقت گردید. 
خواهشمند است مستند به مواد ۸۳ و ۹۳ اصلاحی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی مصوب ۱ خرداد ۷۵ مصوبه مذکور را بررسی و نتیجه را به این شورا اعلام نمایید. 
براساس این گزارش، حسین قاسمی در پاسخ به نامه رئیس شورای شهر شیراز طی نامه‌ای اعلام کرده است: 
برادر گرامی جناب آقای مختاری 
رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیراز 
سلام علیکم 
احتراما عطف به مصوبه شماره ۲۲۴۰۶ ش الف س مورخ ۲۲ فروردین ۹۰ در خصوص پاداش سال ۸۹ به شهردار شیراز مطروحه در یکصد و نود و ششمین جلسه علنی مورخ ۱۷ فروردین ۹۰ شورا، موضوع در جلسه کارشناسی مطرح و به دلیل قانونی نبودن مصوبه از اجرای آن خودداری گردد. 
‌علی‌رضا پاک‌فطرت که پس از مهران اعتمادی به عنوان سرپرست شهرداری شیراز معرفی شد، از نیمه دوم سال ۸۹ کار خود را در ساختمان شهرداری مرکزی آغاز کرد و تا پنج ماه پس از آن، علی‌رغم آنکه شورا در ماه سوم حضورش به‌عنوان سرپرست شهرداری، او را رسما و با ده رای به‌عنوان شهردار شیراز انتخاب کرده بود، هنوز حکمش را از وزارت کشور دریافت نکرده بود. 
شورا در حالی در خواست پاداش ده میلیون تومانی برای پاک‌فطرت را مصوب کرده که وی تنها شش ماه شهردار شیراز بوده و گمانه براین است که اگر او تمام سال را پشت میز شهردار بر صندلی تکیه داده بود، احتمالا این پاداش به بیست میلیون تومان می‌رسید!! 
از دیگر سو درخواست شهردار شیراز برای دریافت ده میلیون تومان پاداش، در شرایطی مطرح شده است که برخی کارگران شهرداری درآمد ماهانه ‌شان به کمتر از سیصد هزار تومان در ماه می‌رسد و در پایان سال جز عیدی مصوب دولت، مبلغی را دریافت نکردند. 
اینکه در دولت عدالت محور دهم، مدیری در سطح شهردار یک کلان شهر، بابت پاداش نیمی از سالش ده میلیون تومان تقاضا کند، حتی اگر این پاداش پرداخت هم نشود، جای ان‌قلت دارد، چه رسد به‌اینکه شورا با طرح این ادعا که موضوع در یک جلسه علنی مطرح و تصویب هم شده است، خواستار اجرای آن بشود. 
این میزان پاداش این شایبه را دامن می‌زند که شایعات مطرح در خصوص میزان پاداش و عیدی اعضای شورا خصوصا اعضای هیات رئیسه این نهاد مدنی و سایر هزینه‌های آن هم صحت دارد و شاید لازم است نهادهای نظارتی در بررسی مسایل دقت بیشتری داشته باشند تا حق شهر و شهروندان به‌درستی و درجای خود هزینه شود. 

مسئله دومی که دوباره تکرار شده است مسئله برج های دوقلوی زند است. در زمان قاسمی هم این مسئله مورد تصویب قرار گرفت امّا باز این حسن قاسمی و تیمش بودند، که تمام قد در مقابل این مصوبه غیرقانونی ایستاند. آن زمان بنده دبیر وقت مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز بودم و هنوز وارد فرمانداری نشده بودم. وقتی فرماندار وقت چنین اقدامی کرد، او را تحت شدیترین هجمه ها و تهمت ها قرار دادند. اینجا بود که نامه ای خطاب به او نوشتم تا بلکه اولین گروهی باشم که دست یاری خویش را به سوی او دراز کرده باشم. 


مَن لَم یَشکُر المَخلوق ،‌ لَم یَشکُر الخالِق

فرماندار محترم شهر مقدس  شیراز (سومین حرم اهل بیت)

جناب آقای قاسمی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید امروز شرایط استان فارس ،‌ به خصوص شهر مقدس شیراز بسیار خاص و حساس شده است . این شهر که بنا به تاکید مقام معظم رهبری ( ارواحنا له الفدا ) باید نمایانگر یکی از حرم های اهلبیت عصمت و طهارت باشد ،‌ در حال تبدیل شدن به دوبی ایران و لندن به اضافه 17 رکعت نماز است . اتحاد مافیای قدرت و ثروت و برخی اعضای احزاب به اصطلاح چپ و راست مانند  زالویی  کثیف و دو سر ،‌ در حال مکیدن خون پابرهنگان و مستضعفین و نابودی تفکر ناب انقلاب اسلامی هستند.

احداث پرژه های تجاری متعدد و رشد قارچ گونه آنان در نقاط خاص شهر که در آینده نه چندان دور ثمرات آن را گروه های ماسونی و فرق های منحرف ضد اسلامی خواهند چید ،‌ وجود مافیای بزرگ زمین خواری و اختلاس ،‌ هجوم بی کنترل و  بی محابای سرمایه دارانی که قصدی جز پولشویی ندارند ، و ... خود دلیلی بزرگی بر این مدعاست .

به وضوح دیده ایم بسیاری مواقع وقتی پای منافع اقتصادی کلان و بیت المال به میان می آید اصلاح طلبی و اصولگرایی شعاری بیش نیست و این اصطلاحات دست مایه ی چنگ اندازی به سرمایه های عمومی می شود، چنانکه در ماجرای برج 2۵طبقه ی شیراز و سابقا در خصوص پروژه مدیران قم آباد ائتلاف چپ و راست را شاهد بودیم .

در این بحبوهه غارت و چپاول بیت المال و رانت خواری ،‌ آنچه دل هر معتقد به اسلام و انقلاب را به درد می آورد ،‌ تسامح یا هم سویی برخی از مسئولین استانی، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی با این پدیده های شوم است . متاسفانه در گذشته  در میان برخی  از مسئولین و دستگاه ها هیچ اراده ای برای برخورد با فساد وجود نداشته و اینک نیز برخی از صاحب منصبان و نمایندگان مجلس و احزاب سیاسی قصد دارند حرکت شکل گرفته در مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری را متوقف نمایند.

جناب آقای قاسمی

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز ،‌ همانگونه که تا کنون در برابر هیچ یک از مفاسد استانی و کشوری ،‌ مهر سکوت و مصلحت طلبی بر لب نزده و هر جا که هر مسئول یا نهادی تخلف یا فسادی مرتکب شد ، با لحن طلبکارانه از آنها بازخواست  و لب به اعتراض و فریاد گشوده است ،‌ این بار نیز بر خود لازم میداند در راستای رسالت انقلابی خویش از زحمات ‌ جنابعالی به خاطر مبارزه با مافیاهای شوم استانی ، تقدیر و تشکر به عمل آورد .

ما این تقدیر و تشکر را نه  از شخص ، بلکه از یک تفکر میدانیم  و در این راه نه از ملامت ملامت کنندگان هراس و نه  به مدح مداحان نیاز داریم و هر مسئولی در هر مرتبه و دستگاهی که سر سازش با مافیای قدرت و ثروت را نداشته باشد ،‌ تا زمانی که در جنگ فقر و غنا ،‌ در لشکر پابرهنگان ایستاده و به اصول انقلاب پایبند باشد ،‌ مورد تقدیر و تشکر و حمایت جنبش دانشجویی عدالتخواه قرار خواهد داشت . 

سایه ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای ( ارواحنا له الفدا ) مستدام

 

سلمان کدیور

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

سردبیر نشریه دانشجویی مستضعفین


این روزها این خاطرات را مرور می کنم. و تاریخ تکرار می شود. امروز هم تمام این کژی ها به اسم اسلام، به اسم ارزش ها، به اسم دین و انقلاب تئویزه و ترویج می شود. 

مردمی که در صف طویل سبد کالا سوز سرما را تحمل می کنند، آنانی که خود را محتاج یارانه های دولت می بینند و کمرشان زیر بار تورم و گرانی از یک سو، و مفاسد مدیریتی از سوی دیگر خم شده است، و زندگانی به سختی می گذرانند، با چشم خود می بینند که زمامدارانشان میلونی پاداش می گیرند و شاهانه زندگی می کنند. جشن های زنانه اشرافی، با رقص و آواز بر پا می نمایند. با چشم خود می بینند که میلیارها تومان صرف ساخت کاخ  می نمایند و به خوش آب و هواترین نقاط کشور یه تفریح و تفرج می پردازند. 

این هدیه ها و این بذل و بخشش ها از کیسه بیت المال مسلمین  مرا یاد نامه حضرت امیر .ع. می اندازد وقتی که شنیدند یکی از کارمندانشان هدیه ای به هم گروهی ها و هم حزبی هایش داده است.


گزارشی درباره تو به من رسیده است که اگر این عمل از تو سرزده باشد، خدای را به خشم آورده و امام و پیشوای خود را ناخشنود ساخته ای. سوگند به خداوندی که دانه را شکافت و انسان را آفرید، اگر آنچه گفته اند درست باشد، نزد من خوار و زبون و پست و بی اعتبار خواهی شد.

آیا حاکمان شورای شهر، خدای را به خشم آورده اند؟ و آیا امام و پیشوای خویش را ناخشنود ساخته اند؟ این سوالی است که هر کدام از این اصولگرایان ارزشی، خود باید به آن پاسخ دهند ولاغیر.

امّا این وقایع تلخ ما را و دوستان ما را نا امید نخواهد کرد. و هنوز در میدان هستیم. هر چند تنها. و در برابر تمام هجمه ها می ایستیم هرچند غریبانه. و به راستی از زندگی چه بیم دارد کسی که مرگ خویش را انتخاب کرده است؟

ما تصمیم گرفته ایم که به سوی این گروه رهسپار شویم(و آنها را نابود کنیم). گروهی که بیت المال مسلمین را بر خود اختصاص داده و حق را نابود ساخته و در روی زمین فساد برپا داشته و ظالمین را مورد اعتماد قرار داده اند. و چون ستمگری به آنان در ستمشان یاری کند، او را دوست ندارند و در گناه و تباهی همکاری کنند و همه آنها از جرگه ستمگرانند.

 ( نامه علی بن ابی طالب علیه السلام به «مخنف بن سلیم»، فرماندار آن حضرت در اصفهان و همدان)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
سلمان کدیور

نظرات  (۱)

جالب بود 
:)
به پریشانیات ماهم سربزنین
Www.pqrishaniat.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی