خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

به خدا قسم که اگر  برای این عکس همین جا و همین لحظه به جای این بغض سنگی، دق کنم و درجا جان بدهم سزاورار سرزنش نیستم.

خدایا تا کی مرا سرپا می بینی؟ و چرا مرا این همه ضعیف می پسندی؟ چطور زندگی کنم، نفس بکشم و ببینم چکمه های کثیف سعودی ناموس مرا،  دختران فاطمه (س) را ...!

خدایا به چشم های این زن که نگاه می کنم و به وحشتی که در آن نهفته است خیره می شوم، آتشی چنان سراپای مرا می گیرد و سوزی در خرمن جگرم می افتد که به تو سوگند برای مرگ عالمی کافی ایست. پس چرا من زنده ام؟ چرا من نفس می کشم؟ مرا برای کدام روز مبادا نگه داشته ای؟ این خشمی که در ون مرا به هم ریخته و قلبم را به دردی عمیق کشانده، تا کی فقط دشمن جان خودم باشد؟

این عکس مرا یاد این شعرم انداخت. با من بخوانید، با من بگریید.

 

 

 

 شیعیان !

خیابان های منامه

فریاد می زند !

و مُغیره

در کوچه های بنی هاشم

با زره پوش های سعودی

قدم می زند!

...

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۱ ، ۱۸:۲۸
سلمان کدیور

کاش می دانستم با مس وجود من چه کرده ای خمینی!. روزگاری که از این بچه تر بودم، اوایل روزهای دانشجوییم را می گویم، با خودم می گفتم این شور و حرارت انقلابی مقتضای سن و سالم است و وقتی کمی عاقلتر! شدم شاید به این روزهایم نیشخند بزنم.

بی دلیل هم نبود فکرم. می دیدم کسانی را که در زمان دانشجویشان پتانسیل  جریانات انقلابی بودند و بعد از اتمام درس و ورود به زندگی، دست از آن فضا برداشتند و  رویه ای محافظه کار را متناسب با زندگی شان پیش گرفتند. با خودم می گفتم « تو که از اینها انقلابی تر نیستی، روزی تو هم مثل آتشفشان خاموشی خواهد شد که سالها از آخرین فورانش گذشه، سرد و خاموش به گوشه ای شب می نشینی خاطراتت را برای زن و بچه ات تعریف می کنی، در حالی که تخمه ژاپنی می شکنی»

آه خمینی ... من هنوز تو را نشناخته ام!

من نفهمیدم که آن روز که در رگ و پی من رسوخ می کردی، آرام آرام و زمزمه گون در گوشم پیام حج می خواندی و من اشک می ریختم، منشور روحانیت می خواندی و من غصه دار می شم، خطبه منی تفسیر می کردی و من فریاد می کشیدم، داری کم کم پیامبرم می شوی. تنم گرم بود و نمی فهمیدم   تو داری می شوی خون در رگ و  استخوان اعضایم.  داری می شوی صدو بیست و چهار هزار و یکمین پیامبر دلم.

حالا هر چه می گذرد این آتشفشان خروشان نه تنها رو به خاموشی نرفته، بلکه روز به روز بر آتش درونش افزوده تر می شود.

گاه کسی در درونم نهیب می زند که « تا کی این روش و این مدل؟ نمی خواهی زندگی کنی؟ نمی خواهی  زندگی و ...» مدت اندکی راضی می شوم که سرپوش بگذارم بر دلم و چشمم را بر تو ببندم اما مگر می شود؟

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند        فرزند و عیال و خانمان را چه کند ؟

خمینی!

زندگی نمی خواهم .... قدرت نمی خواهم ....  مکنت نمی خواهم ....خجالت هم می کشم شهادت بخواهم .... خودت میدانی چرا، یک بار که  خواستم از خجالت سرخم کردی ....  فقط بدان اینجا از قفس هم برایم تنگ تر است.

بگو تکلیف من چیست؟

 

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۱ ، ۲۰:۲۱
سلمان کدیور

 

به دنبال حادثه آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه در شین آباد پیرانشهر و فوت سیران یگانه، یکی از دانش آموزان آسیب دیده در حادثه آتش سوزی، جنبش عدالتخواه دانشجویی یک عدد بخاری نفتی به حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش اهدا خواهند نمود.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در اعتراض به این واقعه که ناشی از بی‌عدالتی در بهره‌مندی از امکانات آموزشی است، به حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش توصیه می کند که اتاق کار خود را با بخاری نفتی گرم کند.

صبح سه شنبه ۲۱ آذرماه ۹۱، تعدادی از اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش حضور خواهند یافت و یک عدد بخاری نفتی به وزیر آموزش و پرورش اهدا خواهند نمود تا وزیر محترم از این به بعد طعم کمبود امکانات در مناطق محروم را بهتر بچشد.

همچنین در این برنامه، نامه ای در اعترض به تبعیض و بی عدالتی آموزشی و کمبود امکانات در مناطق محروم قرائت خواهند کرد.

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۱ ، ۱۸:۲۰
سلمان کدیور

 

 "من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست" امام خمینی (ره)

 

از: جنبش عدالتخواه دانشجویی

به: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی

سلام علیکم

در این روزهای پرتلاش و تنش دو رویداد بزرگ، جان تازه ای به اسلام عزیز و مستضعفان جهان داده است. اولین آن پیروزی لشکر اسلام در نبرد با صهیونیست های غاصب، طی  جنگ هشت روزه غزه بود؛ که تلاش های سپاه پاسدان انقلاب برای مسلح کردن و تجهیز هسته های مقاومت اسلامی، نقش ویژه ای در این پیروزری بزرگ داشت.  

دومین خبر، شکار دومین پهباد جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار بود؛ که از سویی مسرت دوباره قلوب تمامی آزادگان جهان  را باعث گشت و از سوی دیگر پیام امنیت و آرامش مرزهای کشور را، توسط پاسداران کیان اسلام عزیز، به ملت بزرگ ایران رساند.

جنبش عدالتخواه دانشجویی، بر خود لازم می داند از سپاه پاسدان انقلاب اسلامی بخاطر زحمات و تلاش های بی شائبه ای که در راه تعالی اسلام  و حکومت مستضعفان به خرج می دهد تقدیر و تشکر به عمل آورد و برای این عزیزان آرزوی دعای خیر و توفیق روز افزون در سایه ولایت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) را دارد.

 

والسلام علیکم و رحمة الله

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی


۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۱ ، ۱۴:۱۹
سلمان کدیور
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۱ ، ۲۳:۱۵
سلمان کدیور
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۱ ، ۱۵:۱۵
سلمان کدیور

 

امروز روزی بسیار مهم و سرنوشت ساز برای آرمان‌های انقلاب و برهه‌ای تاریخی برای آزمون وکلای ملت ایران از یک سو و فعالین دانشجویی از سوی دیگر است.

امروز روزی است که جمهوریت نظام اسلامی که در قالب مردم سالاری دینی الگو منطقه شده به رای مجلسیان گذارده خواهد شد و این همان گذاره حیاتی است که ما دانشجویان معتقد به جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی متجلی از انقلاب اسلامی را به اینجا کشانده است. دانشجویانی که دل در گرو آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و خلف صالح‌اش داده‌اند و هر گونه معامله بر سر آرمان‌های انقلاب را هرگز خواب ندارند.

دانشجویان حاضر دراین اعتراض خود جوش هرگز با اصلاح قانون انتخابات مخالف نبوده و نیستند بلکه آن را ضروری و واجب می‌پندارند. اما این به این معنی نیست که زیر بار هرنوع تغییر با لعاب اسلام گری بروند.

اصلاح گری که انقلاب و آرمان‌های بزرگش را همانند هلوی پوست کنده‌ای در دهان برخی احزاب خاص و جریانات سیاسی مشکوک قرار خواهد داد؛ برای ما تفسیری جز فساد قانون نخواهد داشت.

قانونی که مخالف صریح قانون اساسی است و از سوی دیگر کم رنگ شدن نقش مردم در انتخابات را در پی خواهند داشت، بی شک ماحصلی جز لطمه شدید به اسلام و انقلاب را نخواهد داشت.

قانونی که با تصویب‌اش رئیس جمهور آینده کشور را زد و بند با جریانات قدرت‌ جناح‌های خاص و طیف‌های معلوم الحال و مدیران کشور و نمایندگان می‌کند چه مصلحت و اصلاحی را در خودش پیگیری می‌کند؟ آیا به راستی وکلای ملت از این امر بسیار مهم بی اطلاع‌اند یا خویش را به عدم اطلاع تعمدی مبتلا نموده‌اند.

این قانون رئیس جمهور نظام را قبل از آنکه در مسند اجرایی قرار بگیرد وام دار ده‌ها شخص، گروه و باند می‌کند. حال چگونه آن را برای نظامی که داعیه استقلال کاندیداها را از باند‌های قدرت و ثروت سر می‌دهد تجویز می‌کنید؟ مگر همگی شما منتقد ایده‌های انتخاب رؤسای جمهوری کشورهایی مانند آمریکا که به همین روش با وامداری از جریانات قدرت و ثروت انتخاب می‌شوند نیستید. پس چرا آن را برای کشور عزیزمان که ثمره خون هزاران شهید و مجاهدت میلیون‌ها انسان است، تجویز کنید؟

جریان حزب الله دانشجویی ایرادات زیر را به این قانون وارد می‌کند:

1- قرار دادن شروطی همچون تایید 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 25 نفر از اعضای مجلس خبرگان و نیز سابقه 8 سال نمایندگی یا وزارت یا معاونت رئیس جمهور باعث می‌شود عملا حکومت در اختیار عده‌ خاصی از افراد قرار گیرد و این مخالف جمهوریت نظام و مردم‌سالاری دینی است.

همچنین تأیید 200 نفر از مدیران حکومتی برای احراز مدیر و مدبر بودن نامزدها، ضد و بند‌های خاص سیاسی و همچنین شیوع رانت خواری دولتی را در سطحی غیر قابل کنترل باعث می‌گردد.

2- شروط تائیدیه از سمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای مجلس خبرگان زمینه ساز بده بستان‌های نامشروع کاندیداهای ریاست جمهوری و در نهایت انتخاب افرادی شود که قدرت لابی گری بیشتری داشته باشد و به قوه این طرح زمینه ساز شکل گیری حلقه‌های قدرت و ثروت خواهد بود. از طرف دیگر این امر سبب بالا رفتن هزینه و همچنین مسابقه کسب قدرت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم می‌کند. چرا که هر شخص با یک بار نماینده شدن برای تمامی عمر می‌تواند محل رجوع باند‌های قدرت و احزاب خاص شود و از این رهگذر موقعیت‌هایی به چنگ بیاورند.

3- مجلس شورای اسلامی هر چند شأن نظارتی دارد ولی برای تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری هیچ گونه صلاحیتی ندارد. چراکه طبق قانون اساسی این وظیفه با شورای محترم نگهبان است که با نگاهی کامل مستقل به تایید یا رد صلاحیت نامزدها می‌پردازد. در ضمن امضاء و امضاء نگرفتن از اشخاص سبب شرط یا رد صفاتی در نامزدها نمی‌شود. از سوی دیگر این امر با اصل تفکیک قوا نیز در تضاد است.

با این حرکت قوه مجریه زیر سایه قوه مقننه می‌رود و این به نوعی تبدیل ساختار نظام به دیکتاتوری پارلمانی است که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست. اگر عده‌ای از آقایان به دنبال نظام پارلمانی هستند قطعا روش مناسبی را برای خود انتخاب نکرده‌اند چه بسا که در اصل مناسب بودن این ساختار برای اداره کشور تردید وجود دارد.

4- ایضا اختیارات اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز که وظیفه‌اش تعیین رهبری و نظارت بر وی می‌باشد با حیطه انتخابات ریاست جمهوری ربطی پیدا نمی‌کند.

5- پرداختن به این طرح در حالی که کمتر از 7 ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است آن هم با قید دو فوریت این شائبه را ایجاد می‌کند که مجلس در صدد تاثیر گذاری باندی حزبی و گروهی بر انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 است.

اگر نمایندگان محترم از این طرح اهداف سیاسی ندارند. اصلاح بندهای مسئله ساز را به زمان دیگری و فرصتی وسیع‌تر و مناسب‌تر به دور از شائبه‌های سیاسی موکول کنند.

6- دخالت دادن نهادهایی مانند دادستانی و مجلس در امر اجرای انتخابات به نحوی که نقش وزارت کشور به عنوان مجری اجرای انتخابات زیر سؤال برود باعث مشتبه شدن انتخابات‌های سابق کشور می‌گردد و از طرفی مغایر با قانون اساسی است.

7- نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر به فکر اصلاح قانون انتخابات هستند چرا برای هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری فکری نکرده‌اند که عدم مشخص بودن منابع آن همواره زمینه ساز فساد شده است و نیز شایسته سالاری را به مسلخ تبلیغات افسار گریخته برده است.

در پایان ما دانشجویان دوباره تاکید می‌کنیم که به هیچ وجه با اصلاح قانون مخالف نیستیم بلکه با بندهایی از قانون که زمینه‌های فساد نهادینه شده را ایجاد می‌کند مخالفیم و خواستار حذف آن هستیم.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۱ ، ۱۳:۱۴
سلمان کدیور
در اعتراض به تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات جمعی دانشجویان تهرانی فردا مقابل مجلس تجمع می‌کنند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران فردا سه شنبه در اعتراض به تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات تجمع می‌کنند.

این تجمع ساعت 10 صبح فردا در مقابل درب اصلی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

 

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۱ ، ۲۲:۱۳
سلمان کدیور

 

دیروز در یک خبر غافلگیرانه اعلام شد که امروز قرار است مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی اصلاح قانون انتخابات را که چند مدت پیش در کمیسیون شوراها به تصویب رسید، خارج از نوبت بررسی کند.

در این اقدام عجولانه نکاتی مستتر گشته که اولین آن بازی گرگم به هوای برخی مجلسیان با مردم است.

وقتی که چند مدت قبل چنین طرحی در کمیسیون مذکور به تصویب رسید، فردای آن روز مجلس در یک اقدام قابل تامل یک هفته تعطیل گشت تا با این طریق از زیر بار افکار عمومی و نخبگان خلاص شود یا به عبارت بهتر بگریزد.

و حال دوباره این طرح در حالی مطرح می شود که کشور(از جمله دانشگاه ها) به مناسبت رسیدن ایام عزای سید و سالار شهیدان تقریبا تعطیل گشته و از سوی دیگر افکار عمومی جامعه درگیر جنگ خونین غزه و مراسم عزاداری شهیدان کربلا است. نکته جالب اینجاست که امروز بعد مشخص شدن تکلیف این مصوبه، مجلس به بهانه بازدید از حوزه های انتخابیه یک هفته تعطیل خواهد شد تا پازل این بازی به خوبی تکمیل گردد وفضای مطالبه از مسئولین اندکی با رکود مواجه گردد و بازی زدن و فرار کردن همچنان ادامه داشته باشد.

پیش از این جنش دانشجویی و به خصوص جنبش عدالتخواه دانشجویی دیدگاه های خود را پیرامون این مصوبه عجولانه بیان کرده اند که لازم به یادآوری نیست، امّا با توجه به خطری که تصویب این مصوبه برای انقلاب و جمهوریت نظام ایجاد خواهد کرد و همچنین فضای باندبازی و لابی گری ای که خواهد گشود و مراکز قدرت و ثروتی که تشکیل خواهد داد و از همه مهمتر انگ دیکتاتوری ای که به دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد انداخت ذکر چند نکته را ضروری می دانیم.

جنبش عدالتخواه دانشجویی تصویب چنین مصوبه ای را به منزله مرگ آرمان های اصیل خمینی کبیر(ره) می داند و بنابراین با تمام قدرت و در حد مرگ و زندگی انقلاب با آن برخورد خواهد کرد.

در فضای امروزجهان اسلام که مجلس محترم باید به فکر اوضاع غزه باشند، پیگیری چنین مصوبه ای خالی از اهمیت است، هر چند که ما حمله به جمهوریت نظام را خطرناک تر از حمله رژیم صهیونیستی به غزه می دانیم و در برابر آن حاضر به شهید شدن درکف خیابان نیز خواهیم بود و یقینا ما را از شهادت هراسی نیست. چرا که جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری، قلب تپنده مقاومت در جهان است و تصویب چنین طرحی بر اوضاع جهان اسلام نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت و این به معنی زیر سوال رفتن اسلامیت نظام نیز هست.

همین جا اعلام می کنیم ما مخالف اصلاح قانون انتخابات نبوده و نیستیم، امّا با اصلاحی که انقلاب را مانند لقه چرب و نرمی در دهان برخی گروه های خاص و جریانات معلوم الحال قرار دهد به شدت مخالفیم و از عواقبی که تصویب چنین طرحی برای نظام ایجاد خواهد نمود به مسئولین هشدار جدی می دهیم.

شورای محترم نگهبان باید در صورت تن دادن مجلس به این قانون، که فضای دور زدن قانون را مهیا خواهد کرد، به صورت قاطعانه با این طرح برخورد کند، چرا که تصویب این طرح به مثابه زیر سوال رفتن شأن شورای محترم نگهبان و ایجاد سازو کارهایی موازی با ایشان است که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

ما خواهان جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر هستیم، دقیق همان چیزی که حضرت روح الله بنیان نهاده اند، و از تمامی گروه های دانشجویی می خواهیم در حفظ و حراست این شعار و آرمان، از تمامی پتانسیل های خود بهره بگیرند که اگر در این جبهه دست به عقب نشینی زدند، باید منتظر عقب رفتن های بعدی نیز باشند .

امیدواریم مجلس نهم با رد چنین اصلاحیه فسادگستری، خویش را دراذهان ملت ایران سربلند و پیروز گردانده و مظن اتهام به دور دارد و در فرصتی مناسب و به دور از عجله و نگاه سیاسی و با عنایت به آرمان های حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، زمینه اصلاح درست و بنیانی قانون انتخابات را، آنگونه که در شأن جمهوری اسلامی باشد، مهیا سازند.

 

------------------------------------------------------------------

بعدنوشت:

وکلای ملت، قرار بود مدافع قانون و حقوق ملت باشید!

 

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۱ ، ۰۸:۰۱
سلمان کدیور