خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

وقتی راست ها چپ می کنند

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۲۷ ب.ظ

نظرات  (۳۹)

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۰۴ میلادفریدنیا
بخوانید ونظر دهید: انقلابی هستیم و نیستیم... khate57.parsiblog.com
بسم الله ردپای حجتیه... nedaye-andisheh.blogfa.com یا حق
با سلام نظرسنجی "به نظر شما کدامیک تاثیر بیشتری در بی اعتمادی مردم به یک نظام حکومتی دارد؟" مشاهده همزمان نتایج... منتظر حضور گرمتان هستیم... http://javaneazade.mihanblog.com
۱۴ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۲۹ حسین قاسمی
انتخابات شورای شهر شیراز ودل نگرانی ها(2) http://ghasemi57.blogfa.com/post/176
۱۲ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۱۸ حسین قاسمی
انتخابات شورای شهر شیراز ودل نگرانی ها(1) http://ghasemi57.blogfa.com/post/175
۰۹ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۱ عدالتخواه
http://vidube.com/0fa4960idattach.htm پیگیری های رفقای دانشجو در موضوع کارتون خوابها انگار خیلی سر و صدا کرده دیشب برنامه پایش هم در کاندیداهای وجدان کاری در کشور که به رای مرد گذاشته می شد دانشجویان شیرازی رو مطرح کرد  از لینک فیلم با لا میتونید ببینید
شب عاشورای امسال تصمیم گرفتم که این حرفها را در مورد موسوی و کروبی بزنم/ فتنه‌گر بودن به اینها نمی‌چسبد http://www.entekhab.ir/fa/news/93407
|سلام «باید کتاب اقلا ده برابراین میزان،رواج و توسعه و حضور داشته باشد.» رهبر انقلاب75/7/30 "کتابسرای باران" به عنوان پایگاهی برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ای افتخار رادارد که در کتب ارزشمندی همچون :نامیرا پایی که جا ماند انسان 250ساله همپایه صاعقه نورالدین پسر ایران خاک های نرم کوشک و... در بوشهر توزیع نماید پس برادرخوبم سری هم به این پایگاه بزن تا با هم آشنا بشیم بوشهر جنب حوزه علمیه امام خمینی(قدس سره)-ریروی دارخانه 22 بهمن-کتابسرای باران 09176671554 07712536018
تشکر علی مطهری از عسگراولادی: مخالفین نمی فهمند که اگر عسگراولادی و هاشمی از وحدت و فتنه گر نبودن موسوی و کروبی دم می زنند برای منافع خودشان نیست http://www.entekhab.ir/fa/news/93226
سلام بزرگوار با مطلب " فرزندم متولد شد " بروز هستم . ببینین و در صورت صلاحدید نشر دهید . نظر یادتون نره .
له. این حقیر قبلا هم کارهای سردبیر مجله داستان را خوانده بودم؛ در وبلاگ "این نویسنده یک تخته اش کم است" گفته بودم از ذوقی که کردم وقتی توی کتابخانه کوچک شهرمان چند شماره پیدا کردم و چقدر اصرار کردم که بالاخره مسئول کتابخانه راضی شد که فقط یکی دو روز آن ها را ببرم و بخوانم...  این که جماعت حزب الله همین قدر که ایشان در مهرنو فهمیده بودند کار را, بفهمد؛ خیلی ارزشمند است آدم دوست دارد پر دربیاورد.. اما آدم نمیتواند بی توقع هم بماند. بله خیلی بیشتر جای کار دارد و مهم تر اینکه یک وقت با این کارهای کوچک؛ خدای نکرده مغرور نشویم و فکر نکینم آخر کار، همین است که اول کار زدیم بیرون. بله هنوز بسیار جای کار دارد.
/گفت و گو با یک خبرنگار نسل اولی/محمد برفر:زمان ما کپی روزنامه را هم می خریدند! / عمامه حائری را از سرش انداختند!
/گفت و گو با یک خبرنگار نسل اولی/محمد برفر:زمان ما کپی روزنامه را هم می خریدند! / عمامه حائری را از سرش انداختند!
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۲۲ سجاد علی پور
سلام
به روزم با
شعار یا هویت
اسیب شناسی کبیر حزب الله
 paydari24.mihanblog.com
دوره آموزشی «عهد»، در دومین نیم‌سال تحصیلی 92-1391 آغاز به کار می‌کند. این دوره برای علاقه‌مندان علوم انسانی و با حضور استادانی همچون سید محمدمهدی میرباقری، حمید پارسانیا، یوسفعلی میرشکاک، حسین کچویان، سعید زیباکلام، شهریار زرشناس، موسی نجفی و جمعی دیگر از استادان حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود. دانشجویان رشته‌های علوم انسانی و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند تا دوازدهم بهمن، با مراجعه به «پایگاه اطلاع‌رسانی دوره عهد» به آدرس http://www.ahdamoozesh.blogfa.com/ یا تماس با شماره‌تلفن‌های 88932460-021 و 09128091337، در دوره مقدماتی ثبت‌نام کنند.
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۸ حسین قاسمی
منبع : درسهایی از امام - عدالتخواهی /انتشارات تسنیم ص 148 حجت الاسلام ناطق نوری :امام می فرمودند :حتی شما اگر برای کشف مواد مخدر به خانه کسی می روید ،موظف نیستید که البومش را نگاه کنید وحتی اگر گناهی کرده باشد موظف نیستید که اورا بگیرید وافشا کنید.
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۷ حسین قاسمی
منبع : درسهایی از امام - عدالتخواهی /انتشارات تسنیم ص 122 ایت الله توسلی ره:امام به مستضعفین محبت داشتند ما این تعبیر را مکرر از امام می شنیدیم که می فرمودند:"من شرمنده این مردم مستضعف هستم واز این که نتوانستم در این مدت برای اینها کاری انجام دهم خجل هستم.استکبار نگذاشت که به وعده هایی که داده بودم عمل کنم وبرای این مردم محروم ومستضعف کاری انجام بدهم."
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۷ هادی مسعودی
سلام برادر.به روزم با"آه مظلوم خانمان سوز است".
سلام هدف بنده از مزاحمت برای شما بیشتر درمیان گذاشتن نظرات خود در نزد شما میباشد تا در این مسیر بتوانم از نظرات شما برای قوام یافتن و احیانا تصحیح شدن خطاهای ممکن در برداشت ها و عقیده های خود استفاده کنم و اگر هم شده ذره ای بتوانم به روشن شدن موضوع برای خود و دیگران با تضارب آراء کمکی کرده باشم باشد که انشاالله حلالمان کنید و گفته های حقیر را حمل بر مجادله نگذارید اجرکم عندالله
سلام بنده به هیچ وجه قصد جانبداری از امثال عسگراولادی و موتلفه را ندارم چرا که اصولأ با تفکر مصلحت اندیش و محافظه کار اصولگرایانه آقایان که حتی به بهانه‌های واهی مصالح نظام و انقلاب حاضرند تمامی ارزش‌های انسانی اسلامی و انقلابی را ذبح کنند هیچ قرابتی ندارم و صحبت فقط و فقط بر سر انگیزه‌های ممکن موضع گیری‌های اخیر عسگراولادی از دید حقیر است که تیتروار عرض می‌کنم. 1.از موضعی تاکتیکی به جهت حصول به منافع صرف حزبی در انتخابات آتی (مطابق با نظر شما) 2. از موضعی تاکتیکی به جهت حضور حداکثری در انتخابات آتی در راستای مصالح نظام با توجه به شرایط حساس بین‌المللی با یا بدون هماهنگی با حاکمیت 3.از موضعی استراتژی  به جهت سیاست جذب حداکثری و زمینه سازی بازگشت یاران خطاکار انقلاب به دامان انقلاب و جلوگیری از تبدیل منتقد به مخالف و مخالف به معاند و معاند به محارب در راستای مصالح نظام با یا بدون هماهنگی با حاکمیت 4. ممکن است به هر دلیلی همان‌طور هم که اعلام کرده‌اند این یک نظر شخصی و ناشی از استنباطی فردی باشد. و بسیاری دیگر که یا ترکیبی از این چند مورد میتواند باشد و یا به نوعی در راستای یکی از این مورد می‌باشند
با سلام خدمت برادر عزیزم آقا سلمان و عرض تشکر از قابل دانستن و اهمیت دادن به پاسخ به این حقیر آن هم به این تفصیل. بنده ضمن تایید کلیات صحبت شما در رابطه با ارتباط موتلفه با اصولگرایان، اما باز مصرم که بازیابی قدرت با استفاده از همین اصولگرایان شیفته خدمت بسیار سهل‌الوصول‏تر است چرا که رقبا از میدان به درشده‌اند و فقط رقابت بین اصولگرایان است و نقش موتلفه در موفقیت هر یک از شخصیت‌های اصولگرا بسیار تعیین کننده است. در چنین موقعیتی که می‌توان چنان قدرت را یکدست کرد که در تاریخ انقلاب سابقه نداشته موتلفه‌ی چرتکه انداز توجیهی ندارد که وارد خطوط قرمز نظام و حاکمیت شده و آینده سیاسی خود را در خطر اندازد. شما بهتر از بنده میدانی که در سیستم حکومتی ما منشأ ماندگار و اصلی قدرت در جایی غیر از دولت است و این حرکات اخیر عسکراولادی در ظاهر در مقابل مواضع آن منشأ اصلی قدرت است که اگر یک حساب ساده کنیم خواهیم دید این مواضع اگر نگوییم ضرر دارد با تخفیف زیاد می‌توان گفت حداقل سودی نیز برای موتلفه در پی نخواهد داشت.
پاسخ:
سلام اشتباه نکنید برادر. الان رقابت قدرت بین احزاب اصولگرا به شدت بالاست. چرا که فضا یکدست است و شعارها یک مدل و حرف ها تکراری است. حال اگر یکی از این احزاب بتواند این فضا را به نفع خودش بشکند و آراء به کنار رانده شده یا به ظاهر کم ارزش را برای خود جلب نماید خیلی برد کرده است. موئتلفه با ژست روشنفکر یای که گرفت و با دلی که از براندازان برد به این هدف نایل آمد و این کم منفعتی نیست! در آیند ثمرش را خواهید دید. من مرده شما زنده. فقط آینده را ببینید این نامه های فدایت شوم چه ها که نخواهد کرد! بنشین و ببین! ,
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۹:۴۲ مهدی صمدی
سلام اخوی

درست زدی تو خال-  دمت گرم

حقیقت ماجرا همین بد که گفتی

یا علی
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۹:۳۵ مهدی صمدی
سلام برادر

درست زدی تو  خال  -  دمت گرم

حقیقت ماجراها همینه که گفتی

یا علی
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۸:۱۶ سیدمصطفی موسوی
سلام برادر لینک شدی اگه راست‌ها چپ نمی‌کردن که حالا چپ‌ها ....!! (ما بهش میگیم "جری نمیشدن")
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۶:۵۹ میلاد فریدنیا
بخوانید از:
khate57.parsiblog.com
تبعیض پشت تبعیض...
سلام خدمت برادر عزیزم آقا سلمان. موتلفه مشخصا از کدام سهم در قدرت که در دولت اصلاحات داشته اند در دولت های نهم و دهم محروم شده اند؟ در صورت متصور بودن سوال قبل به نظر شما برای بازیابی قدرت از دست رفته موتلفه آیا سرمایه گذاری بر روی چهره های اصولگرا که بسیاری از آنها وامدار موتلفه نیز میباشند معقول تر به نظر نمیرسد؟ پتانسیل خفته اصلاحات را تا چه حد تآثیر گذار میدانید
پاسخ:
سلام عزیز دلم برای جواب سوال اولتان بگویم که این احزاب در زمان حاکمیت هاشمی به شدت تمام غنیمت جمع کردند. همانطور که میدانید در آن زمان هاشمی منتصب به طیف راست سنتی بود و با کمک همین موئتلفه روی کار آمد و قاعدتا ضد لیبرالها. اگر یادتان باشد آن زمان (قبل 76) همین اصلاح طلب ها کارشان تخریب هاشمی بود( کتاب عالجناب سرخ پوش را که به خاطر دارید) وقتی خاتمی روی کار امد تمام این احزاب پست های سازمانی ای که در زمان هاشمی داشتند را نگه داشتند و هیچکدام حذف نشدند وزارت نفت، وزارت کشاورزی، وزارت معادن و فلزات، وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت هفتم در اختیار وزرای مورد حمایت کارگزاران سازندگی قرار گرفت و شهرداری تهران، ریاست بانک مرکزی، ریاست سازمان برنامه و بودجه و ریاست سازمان تربیت بدنی همچنان در اختیار اعضای این حزب باقی ماند. لطفا مقاله ای که در پی نوشت لینک کرده ام را بخوانید تا مستند در مورد این ادعا خوانده باشید( گربه سگ بازی در سیاست) در دولت دهم احمدی نژاد رسما اعلام کرد که قدرتش را مدیون هیچ حزبی نیست. که اگر بازهم خاطرتان باشد این امر باعث دلخوری احزاب راست از احمدی نژاد شد . قائله ای که تا ام , احمدی نژاد قدرت را کامل از دست این احزاب بیرون کشید و در میان دوستان خودش متمرکز کرد اگر یادتان باشد دستور مشخص احمدی نژاد به احمدزاده در فارس این بود که : راستی ها را شخم بزن. آن زمان بننده در فرمانداری بودم و مشخصا این دستور را میدانستم. و احمدزاده هم تمام تلاشش را در فارس برای این کار کرد و موفق نشد. در نهایت هم همین جماعت راستی ریختند و در استانداری را قفل زدند و قص علی هذا! احمدی نژاد بارهای بار به سران این احزاب حمله کرد و خود را مستقل و جدا از اصولگرایان خواند چیزی که به نمک به حرامی او تعبیر شد! برای همین است که عسکر اولادی ها باهنرها، بادامچیان و لاریجانی ها و زاکانی و نادران و توکلی و... آرام آرام از او بیزار شدند و شروع به تخربی و نقدش کردند. احمدی نژاد کابوس این جماعت است. , پیرامون سوال دوم هم باید عرض کنم که موئتلفه نفوذ خودش را در میان اصولگرایان دارد. علتش هم منابع مالی این حزب است که اصولگرایان به آن محتاجند. اصولا آنها بدون موئتلفه لنگند. بنابراین موئتله هم نخواهد، سایر اصولگرایان پی موئتلفه خواهند رفت علت اینکه موئتله دست به چنین اقدام جنون آمیزی زده همین بوده است. قدرت فراوان، به حدی که م یتواند براندازها را هم زیر سایه خودش نگه دارد. اصلاح طلب ها یتیم هستند. لیدر ندارند. بسیاریشان فراری هستند. به راستی چه کمکی بالاتر از این می شد به این جریان مرده کرد که عسکراولادی انجامش داد. در فقدان پدر و انسجام، اصلاح طلب ها ناپدری بی رحمی چون عسکر اولادی را به بی صاحبی ترجیح می دهند , نکته آخر یه سوال مهم: از کسی که در زمان طاغوت دستگیر می شود و به حبس ابد محکوم می گردد، بعد حاضر می شود برای آزادی از زندان مدال شاهنشاه را به سینه بچسباند و در جشن سپاس محمدرضا  شرکت کرده تا مورد الطاف ملوکانه حضرت اریا مهر واقع شود،  چه انتظاری می شود داشت؟ ,
سلام برادر ممنون از جوابتون. همانطور که عرض کردم این مواضع چند وقت اخیر عسکراولادی با معیار منفعت طلبی اقتصادی حزب موتلفه جور در نمی‌آید و این قبیل کارها از جنس دیگری می‌باشد و انصافاً و عقلا نمی‌توان آن را در چارچوب منافع اقتصادی تحلیل کرد چرا که در جانبداری از به اصطلاح سران فتنه آن هم برای عسکراولادی منافعی را نمی‌توان متصور بود. و این بود تمام اشکال بنده به موضع شما که در پست قبلی اشاره کردم. ومن الله التوفیق.
پاسخ:
منافع اقای عسکر اولادی سیاسی است و آن در آمد بازار و اقتصاد موئتلفگی در خدمت رسیدن به این هدف خرج می شود. این که می گویم تجمیع سرمایه این است. هر چا سرمایه اقتصادی باشد، قدرت سیاسی متولد می شود. ممنون از نظرتون ,
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۰:۴۵ کریم جوکار
درودبرتو کاملاباهات موافقم ازتیزبینیت خوشم اومد
مختصرا؛ هرچند تا عمق وجود به گربه سگ بازی سیاست بازان معتقدم اما حداقل نیمی از این مطلبت رو قبول ندارم. شرحش بماند برای بعد...
پاسخ:
دمت گرم ,
سلام دوست وبلاگ نویس وبلاگ نویسیت خیلی خوبه خداییش خوبه من که خوشم اومد یه سری به سایت من بزن و وبلاگتو ثبت کن منتظر حضور گرمت هستم مرسی-آرزو
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۳:۲۰ هادی مسعودی
سلام  برادر،استفاده کردم.یا علی
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۱:۴۶ امین ایمنی
سلام اخوی جاذبه و دافعه ی مطهری اعلی الله مقامه رو که تورق میکنی،گوشه ای چشمت رامیگیرد؛"انسانهای که صرفا جاذبه دارند و باهرکس مثل خودش برخوردمیکنند روحیه ی نفاق دارند و این گونه افراد منافق اند." "حزب الریح" تشکیلاتیست به قدمت تاریخ و هردوره کسوت خویش را برتن ابو براوه های زمان میکند.
سلام برادر خوب میدانم که بیشتر از من میدانی و واقفم که بیشتر از من سوز دل داری ولی تند رفتی برادر چرا فکر می‌کنی پیرمرد 80 ساله‌ای حتماً منافعش در حرکت برخلاف جریان حاکم است، کدام عقل منفعت طلبی جبهه خودی را که زمام تمام امور را در کشور بر عهده دارد رها کرده و به طرفداری از دو نفر محبوس فتنه‏گر می‌پردازد که به قول حاکمیت بساطشان برچیده شده و فتنه گران و سران فتنه در دادگاه مردمی محکوم شده‏اند، آخر چه منافعی در ورای دفاع از مخالفان دربند حکومت برای شخصیتی باسابقه و بسیار بانفوذ در رأس حاکمیت وجود دارد. در این روزگار غبارآلود که هرکسی که حتی خارج از جریان حاکمیت باشد نیز بر سر به اصطلاح فتنه گران بزند به نان و نوایی می‌رسد چه شده که به یک باره شخصی که خود در جناح قدرت است در خلاف جریان قدرت حرکت می‌کند و اینجاست که برای ذهن حقیقت جو باید جای سوال پیش بیاید و گرنه هر ماهی مرده‌ای در جریان آب حرکت می‌کند... و من الله التوفیق
پاسخ:
سلام برادر اینکه می گویید چه دلایلی دارد را شرح داده ام. امید داشتم دلایلم را نقد بکشید. و دوم اینکه رنج می برم که مسائل را از زاویه یک پیرمرد هشتاد ساله قابل ترحم تحلیل می کنید و به همین سادگی از رویدادها و حرکات شاه مهره های عالم سیاست می گذرید. ,
۲۸ دی ۹۱ ، ۱۱:۴۶ میلاد فریدنیا
سلام جسارتا چرا بعضی ها جفنگ میگن؟؟؟یعنی چی که اقای عسکراولادی80ساله است؟؟؟چرا پرت وپلا میگید؟؟؟راههای دیگه ای هم برای حمایت هست ها!!!! هرکس(منظورم اقای عسکراولادی نیست حکم کلی) که دشمن تاییدش کرد مشکل داره و مهره دشمن هست چه خواسته چه ناخواسته تموم شد رفت !!!این کلید رو امام داده ...حالا طرف 20ساله باشه یا 100ساله باید حواسش باشه چپ نکنه که اینجوری قلم پاشو ....
پاسخ:
تولدت مبارک! البته با تاخیر ,
۲۸ دی ۹۱ ، ۱۱:۲۲ بصیرت سیاسی
آقای عسکر اولادی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حدود سی و چهار سال از عمر پر خیر و برکت خود همواره اثبات نموده که قائم  به اشخاص و حتی خواص و نخبگان و بزرگان نمی باشد هر کسی که به اصول و چهارچوب های آن پایبند باشد ، مورد احترام خواهد بود و هر کس از آن آرمان ها عدول نماید قطعاً جایگاه خود را از دست خواهد داد ؛ بهتر است شما هم بدانید که اعتبار و ارزش افراد ، دائمی نمی باشد بلکه منوط به تداوم وفاداری و ولایتمداری آنان می باشد و خوش رقصی برای دیگران و تامین نظرات همگان ، محکوم به شکست می باشد، فتنه گر ندانستن کروبی و موسوی از سوی جنابعالی ، موجب آزرده خاطری دلسوختگان نظام و ولایت گردید یا حق   از کجای فرمایشات مقام معظم رهبری شمااستنباط نمودید که موسوی و کروبی سران فتنه نیستند؟ برای نظام ، اصول مهم تر است یا اشخاص؟ حال می خواهد عسکراولادی باشد یا خاتمی و... اصول مهم تر است هر شخصی به اصول تمکین کند محترم است ؛ احترام هیچ شخصی ابدی نیست مگر به میزان تمکینش در برابر اصول و ارزش ها. هدف ، وسیله را توجیه نمی کند ؛ نبایستی برای اهدافی که به نظرمان درست می آید ، حرف های بی حساب و کتاب بر زبان بیاوریم ؛ آقای عسکرولادی ا
http://mehrr.blogfa.com/post-147.aspxبخوانید این را هم
۲۸ دی ۹۱ ، ۰۸:۱۱ دوستدار ولایت
مگر می شود صحبت های علم الهدی، 1.خاتمی، مرتضی نبوی، پورمحمودی، عسگراولادی، دهقان و ... برای تطهیر فتنه گران هماهنگ نباشد؟! اینکه رسانه ای مانند فارس، در خبرهایش هر برپچسبی را به دولت می زند اما درباره محمد خاتمی و هاشمی با احترام خبر می زند هم اتفاقی است؟ فتنه چپ و راست علیه مردم و خدمتگزاران است.
۲۸ دی ۹۱ ، ۰۶:۰۷ حسین قاسمی
قلمت از شمشیر برنده تره. درود بر سلو
پاسخ:
زنده باشی برادر ,
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم

انصافا وبلاگ زیبایی دارین.این رو جدی میگم...

امیدوارم موفق باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی