خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

جشن امضای رمان پس از بیست سال - سلمان کدیور

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

جشن امضای رمان پس از بیست سال

سلمان کدیور 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۰
سلمان کدیور

نظرات  (۳)

کصخل پلشت . خامنیسم دیگه چه کوفتیه😂😂😂 خدا شفات بده اسکل ولایی ماله کش

سلام

کتاب پس از بیست سال را خواندم و حال کردم

گوئی هر آنچه دوست داشتم مردم عالم بفهمند و زبانم از گفتنش ناتوان بود را میدیدم که از زبان این کتاب شنیده میشد

لذت بردم

دست مریزاد

ولی میخواستم خواهش کنم رمان مشابهی در خصوص وقایع پس از رحلت پیامبر با همان قلم زیبا و خوردنی بنگارید

بسیاری از آنچه جوانان و نوجوانان و حتی مسن تر ها از وقایع پس از رحلت پیامبر میدانند با واقعیت فرسنگ ها فاصله دارد و مداحان عزیز هم با زبان حال چیزهائی بیان می کنند که بعضا وهن اهل بیت رسول الله است.

چرا راه دور برویم؟ خودم؛ تا همین ۶-۷ سال پیش فکر می کردم واقعا در مدینه پس از رحلت پیامبر ، امیرالمومنین هیچ کسی را نداشتند. با خودم فکر می کردم که واقعا چرا ؟ این علی که ما میشناسیم آنقدر خواستنی است که نمیشود همه مردم مدینه ای که تا دیروز پیامبر در بین شان بوده، او را دوست نداشته باشند. بعدها فهمیدم که نه؛ اینگونه نیست؛ مردم علی را دوست داشتند ولی جرئت نمیکردند به طلب حق او ، سرزنش بشنوند و .....

به هر حال ؛ این کار هم رسالتی است که قلم شما از پس آن بر می آید

سلام

جالبه بعد چهار سال این پست رو گذاشتی

و جالبه که این وبلاگ هنوز هستش با این اسم

هنوز خامنیسم هستی یا نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی