خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

زمین بخورید ولی زمین نخورید !

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰۹:۰۷ ق.ظ

نظرات  (۵)

به نام خدا
سلام
واقعا ایول ! خیلی جالب بود . ایشالله موف باشید .
به من هم سر بزنید . ایشالله شما رو لینک می کنم . شما هم اگه مایل بودید
یا علی
۰۷ بهمن ۸۹ ، ۱۲:۵۸ حامیان دولت اسلامی
سلام.
خداقوت.
از فضولات تا وجوهات  و اسلام شورایی رو خیلی حال کردم.
درسته باید معروف تشویق شود و حریت در جذب هم باشد.
اما وقتی مسئولی فریاد عدالت آن هم از نوع سیاست زده می زند نباید اینقدر ذوق زده شویم.همه سعی در مصادره کردن جنبش دانشجویی دارند...
یاعلی
http://iga.parsiblog.com/
پاسخ:
منظورتان نامه به فرماندار است میدونم. این چند روز هم از دوستان چپی و راستی و الخ به اندازه کافی نثارمان کرده اند . اینکه بنده ذوق ذده شده ام یک حالت نفسانی است و فکر نکنم کسی جز خداوند بر وجود یا عدم وجود ان در بنده عالم باشد . بعد از 5 سال فعالیت فکر هم نکنم برچسب خوبی باشد برادر بنده به کاری که کرده ام معتقدام . تا به حال هم به کسی باج نداده ام . و تقریبا تنها مجموعه مستقل را مدیریت کرده ام . بنده نه به فرماندار علاقه شخصی دارم نه به دیگر سیاسیون . بحث من تفکر بود . با این حساب هر نوع برخوردی را سیاسی جلوه دهید حساب کند سنگ روی سنگ بند خواهد شد یا نه !همه مسئولین یا دزدند یا اگر نیستند دارند سیاسی کاری میکنند . این چه منطقی است ؟؟؟ ,
۰۷ بهمن ۸۹ ، ۰۷:۰۱ حامیان دولت اسلامی
بنده نگفتم شما هم وامدار فرماندار شده اید با آن نامه.مسلما طی این سالها دیده ایم که به افراد یا جناح خاصی باج نداده اید.وانشاالله نخواهید داد.
و جزو معدود تشکل های مستقل هستید.
البته گاهی اوقات انسان ناخواسته در پازل برخی بازی میکند که خودش هم نمیخواهد.مثل جریان شهبازی.با اینکه موضع شما مشخص بود اما بدلیل سوءاستفاده شهبازی و چپ کردن برخی از دوستان قدیمیتان شما را بازیچه شهبازی نام دادند(با اینکه چنین نبود)
ضمنا به این جمله "فرماندار با هر نیتی که این کار را کرد سودش را تفکر می برد"بیشتر دقت کنید.
چرا که اگر چنین باشد هر افشاگری خوب میشود.پالیزدار، شهبازی یا اصلا هرشخصی که بدلیل داشتن اطلاعات از نظام دست به افشاگری بزند ان هم به دلایل دعوای شخصی ویا تسویه حساب سیاسی نه از سر دلسوزی باید گفت گفتمان عدالتخواهی سود می برد؟؟؟
ادامه دارد...
۰۷ بهمن ۸۹ ، ۰۷:۰۱ حامیان دولت اسلامی
هر راست نشاید گفت.در مورد شخص احمدی نژاد آنقدر نقد وجود دارد که اگر همگی را صراحتا بیان کنیم مردم ناامید می شوند.آیا این عدالتخواهی ناب است؟
مسائل باید اصلی و فرعی شوند.سیاسی کاری، عدالتخواهی نیست.تسویه حساب شخصی عدالتخواهی نیست.
ضمنا اگر بنده کاملا با آن نامه ی شما مخالف بودم آن را منتشر نمیکردم.که بنده هم بخاطر درج آن نامه فحش خوردم.
عالی بود.موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی