خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

مزایده

پنجشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۹:۱۱ ب.ظ

نظرات  (۱۰)

گل کاشتی پسرم عالی بود معلومه بدجوری زدی به هدف که اینطوری داد وفریادشون دراومده ودارن ذات بی ادبشون رو نشون می دن خودتو کنترل کن پسرم ایشالا خدا بهت قوت بده اعصابتو قوی کنه که به مصاف این افراد پلید بری
1به اونهایی که نظر میدن:توروخدا حرمت نگه دارید قرار نیست هر کس حرف میزنه اینجوری فحش بخوره .
2به سلمان کدیور:داداش اینقدر کوتاه نیا که آخرش مجبور باشی اونچیزی رو که برخی لایقش هستن به زبون بیاری.هر نظری رو عمومی نکن
شرمنده جیگر فکر کردم با اونایی حالا دقیق خوندم دیدم نه راست میگی نظر قبلیو ببخش ...
پاسخ:
خیلی عذر می خوام. اما شما ادم بی شعوری هستید من هم با همونام که منظورته. و به این کارم افتخار میکنم. شکر میکنم که با انسانهای رذلی مثل شما نیستم جلوی شما روقیامت خواهم گرفت .من هرکس بهم ظلم کردو تهمت زد رو بخشیدم اما از سر تو یکی نمیگذرم کاش می شد کامنتت روعمومی کنم تا دیگران متوجه عمق کثافت بودن شما و امثال شما بشن ,
می خوای شماره پرسنلی این جعفری رو که تحت سازمان همیاری شهرداری ها حقوق میگیره برات بفرستم ؟ خری یا خودتو زدی به خریت ؟ یا شایدم فکر کردی ما خریم ؟
پاسخ:
سلام برادر با ادباول یه لیوان آب قند بخور فشارت نیفته. عصبانی نشو برات خوب نیست عزیزممطلب بنده چه ربطی داره به ایشون؟ با شعوری یا خودتو زدی به با شعوری؟ من مطمئنم ایشون شماره پرسنلی ندارن اما اگه می خوای شماره پرسنلی خودمو بهت بدم؟ ,
خدا حفظتون کنه. بله می دونستم.
روی سخنم با انقلابیون کفن پوش و سینه چاک برا فرهنگ دین بود.
۱۳ فروردين ۹۰ ، ۱۲:۰۴ حزب الله شیراز
سلام.به روزم با:
"بیانیه یا شب نامه سیاسی؟!"
سربزنید ونظر دهید
http://hizbollah.mihanblog.com/
سلام خداقوت
واقعا سخن حقی بود که در این قالب بیان کردید.
موفق باشید.
شما دست می ذارید روی مبارزه با زمین خواری؟ بنده فرضم اینه که این دوستان در همین حد توان و یا ج ر أ ت دارند. حالا سوال من اینجاست که چرا تا به حال در برابر ارائه تشریفات مجالس که رسماً میز بار و شامپاین و هزاز کثافت دیگه ارائه می دهند یا چرا درباره جشن فرهنگستان در تابستان 1389 که رسماً اجرا شد حتی کوچکترین اعتراضی  بلند نشد الا از نشریه مستضعفین؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام عزیزمسردبیر نشریه مستضعفین خودمم ,
با سلام وعرض خسته نباشید یک سئوال از دوستان کفن پوش دارم و ان اینکه تا بحال کجا بودند ؟ در مسائل مختلف شهری و کشوری و استانی و مسئله روز جهان و حتی کشور همسایه بحرین .
جز اینکه این دوستان الت دست اقایان مفسدی است که می خواهند جنجالی درست کنند تا اعلام اسامی مفسدین در آن مخفی بماند و توجه ها به سمت دیگری برود آن هم برای مطلبی که اصلا حقیقت ندارد ؟
خدا را شکر که دست خیلی ها رو شد و دیگر حتی بهانه هم ندارند ومجبورند دروغ سر هم کنند.
شال ترنج طراحی 1390

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی