خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

سپاه و سیزده بدر

يكشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۰، ۰۶:۱۴ ب.ظ

نظرات  (۶)

شیطون بالاترین که فیلتره نکنه تو هم بله
کاش بی بی سی این مطلب را هم تحلیل کند
با سلام. با مطلب فراموش شدگان شهر (شیراز)به روزم. یا علی
دوست من (اگر اجازه بدهید "دوست" بخوانم تان)، اولاً، با وبلاگ شما خو گرفته ام و البته کتمان نمی کنم که همدلی من با مواضع تان کم است. دوم، لینک خبر را خواندم و به نظرم رسید که واقعاً موضوع برای نوشتن به دست نمی دهد. راست اش همان قدر احمقانه است که احمقانه نیست. سوماً، من با حماقت مشکلی ندارم یا حتا با ساده لوحی. اینجانب با ندیدن که این دولت و این رژیم مورد قبول جمعیت قابل توجهی از ایرانیان نیست مشکل دارم. با تمسخرکردن ها و روکم کنی ها و مضحک قلمی های شاید فعلاً قابل قبول اما در نهایت ناچیز و خارج از دور مشکل دارم. شما را بیش از این ها قبول دارم که وقت و قلم تان صرف این چنین نوشتن بشود. راست می گویم. گیری که من داده ام به مطلب شماست، عزیز (بازهم اگر اجازه بدهید ...)! از یاد نبریم که خداوند با همه است، جوری که فقط خودش می داند چه طور.
به عقیده ی اینجانب می توان خندید و تأسف خورد، اما منظور نویسنده ی آن متن خاص در بالاترین شاید "سپاه" و "پاسدار" به معنایی که شما گرفته اید نبوده است. منظور از به کاربردن این کلمات اشاره به کسانی بوده است که رو به هم وطنان نشانه می روند.

در ضمن وقتی خود را با آمریکا و اسرائیل می خواهیم قیاس کنیم و به حد و اندازه های نظامی آن ها سعی داریم برسیم و تفاخر می کنیم که مثل خودشان هستیم باید تأمل کنیم در خندیدن و تأسف خوردن زودهنگام. (یا تأمل نکنیم و همان یک تا پنج را مدام تکرار کنیم و خوش باشیم.)
پاسخ:
یک بار دیگر لینک خبر را بخوانید ,
جدا فقط باید خندید و به حالشون تاسف خورد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی