خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

جنگ تاویل و انقلاب چهارم :

پنجشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۱:۰۱ ب.ظ

نظرات  (۹)

مسابقه کی کجای کاره!!!با هزاران جایزه از کیسه خلیفه!!!
http://22-44.blogfa.com/
ماییم و نوای بی نوایی ........
بسم الله اگر حریف مایی.....

این مستند فقط برا اینه که ببینی هنوز بازمانده هایی هستن که همه چیزشونو برا عشق می بازن....نمی گم جانباز .... چون تو این دوره زمونه دیگه محکی برا سنجش جانبازی وجود نداره...

اینجا تموم ناب ترین لحظه های شکل گرفته بین منو و اونه.....خالصه خالص...از صفر تا صده فتوحات....اینجا راوی اونه و من تنها با ابتدایی ترین احساسم سکوت کردم....تا ببینم کجای سکوتم صدایی شنیده میشه...شاید آخر سکوتم باورکردنی نباشه.... اما من .... به تموم احساسم هنوز معتقدم..

فکر کردی اگر از این حرفای آنارشیستی بزنی باورتون میکنن؟
شما عدالتخواه نبوده و نیستید. فقط بلدید حرفاهی گنده گنده بزنید و قپی بیاین. چرا جواب سولاتی که در موردتون میکنن رو نمی دید. اگر راست می گید از چی میترسید؟
مگه تو دبیر عدالتخواهان نیستی؟ الان هم داری آینده جنبشتون رو مشخص می کنی و اینطوری تئوری پردازیش می کنی؟خوب پس باید اونقد سرت بشه که این سوالای دم دستی رو جواب بدی
اگر جوابی هم ندارید اعلام کنید.
ببخشید شما خودتون متولد می شوید خودتون بزرگ می شوید وخودتون خودتون وترور می کنید!!! این لیدر هایی که می گید کی هستند اونوقت!!! دارم به مطلب جنبش نامرئی خودم یقین کامل پیدا میکنم که واقعا نامرئی هستید خوب برادر شما که اینقدر موفق هستید چرا جواب من ونمی دید که اصلا قانونی هستید یا نه!!!دبیر اون کیه.. اقا جنبش عدالتخواهی خوب.عالی... اما ببینم مگه نمی گن شرف المکان بالمکین.خوب این مکانی که خیلی خوب هست بگید کی هستند
پاسخ:
سلام برادرماگه می خوایدبدونیدجنبش عدالتخواه چیه برید سایتش.. edalatkhahi.ir ,
شیراز نامه به میدان امد .

در این وبلاگ بدنبال روشن کردن سئوالات متعدد ذهن خودمان در مورد جنبش عدالتخواه هستیم امیدوارم بدور از هر هیاهو و جو غیر منطقی  بتوانیم سئوالات خود را جواب بگیریم.

ما نه توهین میکنیم و نه اتهام میزنیم اما سئوال داریم .

۰۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۱:۰۶ عدالتخواهی که بسیج را دوست دارد
چه کسانی برای ابقاء فرماندار به رئیس جمهور نامه نوشتند؟

بخوانید و نظر بدهید
به نام خدا
سلام
به روزم با:
در ناخوشی خوشم
و
قسمت اول اشراقیات!
یا حق
استفاده بردیم.احسنت
مرحبا بر این تیز بینی پایدار باشی پسرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی