خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

برگی از دفتر یاداشت روزانه

يكشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۱:۱۸ ق.ظ

نظرات  (۴۲)

واقعا برای نظام قضای کشور متاسفم که مردم نمیتوانند بحقوق ضایع شده شان برسند و کسی هم پاسخو گو نیست
اون کسی که به نام مهدی پیغام گذاشته مطمئنا از نوچه های اون مسئولای نامرد شرکت کاذب سازانه. امیدوارم که آب خوش از گلوش پایین نره. کسی که از ناراحتی بقیه خوشحال بشه خیلی پست فطرته.
۲۰ آبان ۹۰ ، ۱۱:۵۶ مجتبی مردانی
با سلام خدمت همه مال باختگان
       من کارمند قراردادی مخابرات هستم و چون تعداد نفرات ما زیاد بود ، با تخفیف به ما فروخته میشد ولی آن زمان هیچ پولی دستم نبود و خواهرم امتیاز من رو خرید و تموم پس اندازی که برا جهیزیه اش جمع کرده بود رو هزینه کرد ولی هنوز 6 ماه نگذشته بود که معلوم شد هیچ باغشهری وجود ندارد و وعده کدیون را میدادند که آنجا هم فقط زمین بود.
من هم حق مادر پیرم و بچه های یتیمش را به امید صاحب مسکن  شدن در اختیار این شرکت گذاشتم
با سلام
من هم تمام پولی رو که از راه جوشکاری پس انداز کردم برای خرید باغشهر به این شرکت دادم که متاسفانه هر وقت مراجعه می کردم ، می گفتند در همایجان باغشر نداریم ولی در کودیون داریم . ولی وقتی به کودیون رفتم ، آنجا هم فقط زمین وجود داشت و باغشهر نبود و ارزش آن هم خیلی پایین بود.
اگر قرار بشه شکایت کنیم و دادگاه بخواهد کار را پیگیری کند احتمالا 10 سال آینده به چیزی میرسیم که الان داریم (یعنی هیچی) فکر کنم باید بزاریم مسئولین شرکت که دارند کار میکنند کارشونو جلو برند . من مطمئنم  پولی که دولت به عنوان وام به این شرکت نداده را می تونند جبران کنند .  
۰۵ آبان ۹۰ ، ۱۲:۵۸ مجتبی عبائی
با سلام
من همین امروز به دادگاه فرهنگ شهر رفتم و متن شکوایه ام را از این شرکت ثبت کردم . دوستان عزیز یک دست صدا نداره . بیایید همگی با هم شکایتهامون رو یکجا ببریم .نام وکیل رحمانیان هستش
ان زمانی هم که مستانه پله های این شرکت را بالا و پایین میرفتید و سر خودتان و شرکت کلاه میگذاشتید و پشت سر مدیران این شرکت حرف میزدید آیا خدایی هم قبول داشتید . حالا هم که دچار گرفتاری شدید خدا فقط مال شماست .
مدیر این شرکت قبل از تاسیس شرکت خانه ای 50 متری داشت حالا دیگر همان را هم ندارد .
پناه بر خدا


با سلام خدمت همگی
من در جریان مشکلات شرکت هستم و باید بگم بر خلاف نظر دوستان کسی پول کسی را نخورده بلکه مقدار وامی که دولت از 30 سال قبل به تمام ساختمان سازان میداد را ظرف مدت یک هفته  برای تمام ساختمان سازان قطع کرد و باعث ورشکستگی تعداد زیادی شرکت شد که این وام برای صادق سازان چند میلیارد تومن بوده . انتقاد اصلی نباید به مدیران این شرکت باشد چرا که اگر اینها نبودند مطمئنا وضع از این هم بدتر بود . من هم مثل همه شما مبلغ زیادی ضرر کردم . توکل بر خدا .
خیر سرم زار وزندگیم فروختم کلاه رفت سرم تو را خدا اگه خبری شد به منم زنگ بزنید 09178033562
سلام. من آگهی کاهش سرمایه این شرکت لعنتی رو دیدم که سرمایه رو از سه میلیارد تومن به 50 میلیون تومان تقلیل داده بود. این یعنی چی؟ ربطی به پولهایی که ما به این شرکت دادیم و بالا کشیدند داره یا نه؟
آدرس اینترنتی اعلام کاهش سرمایه شرکت صادق سازان
http://www.rooznamehrasmi.ir/Detail.asp?CurPage=&isParent=0&Level=2&CategoryID=918596319082073&NewsID=925190338688858
۱۱ مهر ۹۰ ، ۱۱:۳۷ محمد هادی کمالی
سلام با این همه شکایت چرا کسی نیست که این دزد ها را محاکمه کنه گرچه همون ها هم همشون دزد هستن من پول جهیزیه بچه هام را دادم به اینها امیدوارم تاول داغ بشه توی گلشون گیر کنه دوستان اگه خبری کسب کردین مارا هم درجریان قرار بدین  از همتون متشرکم  
بیا سوته دلان گرد هم ائیم
شرکت نو اندیشان که به نوعی زیر مجموعه شرکت دروغ سازان  است و توسط آرام نامرد اداره می شود همان حقه بازی های شرکت کاذب سازان را دارد، از جمله آن گرفتن حق شارژ برای زمین های باغی فاقد درخت می باشد. آرام در ظلم و ستم بر قربانیان ثبت نام مسکن که هیچگاه تحویلشان نشد نقش زیادی دارد خدا از هیچیک از سران کاذب سازان ، چون لطفی ، آرام، برقی ، قادری نگذرد ان شاء الله پولهایی که خورده اند به بیماری لاعلاج تبدیل شود و خیر نبینند.
با سلام خدمت همه خسارت دیدگان شرکت دروغ سازان
اینجانب دو ماه پیش در پای خانه کعبه که هرکس هر دعایی کند بی مقدمه مستجاب می شود از ته دل به بزرگان شرکت نفرین و از خدا خواستم همه پولهای بالا کشیده شده صرف درمان سرطانها و تومورهای خانواده آنها گردد تا هم در این دنیا با زجر راه مرگ را پیش روند و هم در پل صراط خدا انتقام همه پولهای بالا کشیده شده را از آنها بگیرد انشاءا..
از کسانی که از شرکت  شکایت دارند به دادگاه فرهنگ شهر مراجعه کنند و پول به شرکت نو اندیشان پرداخت نکنند
عاموو چتونه جرا ایقد شما جو گیرید. حقتونه وقتی که برای سود بردن همتون چشمتون کور و گوشتون کر شده بود و میخواستید تو این شرکت سرمایه گذاری کنید حالیتون نبود؟فکر اینجاشو نمیکردید؟ که ممکنه یه زمانی ورشکست کنه ؟ حالا بخورید.
۲۸ مرداد ۹۰ ، ۰۹:۵۶ علیرضا مهدیان
از سال 85 مبلغ 45 میلون تومان اینجانب توسط افراد شیاد صادق سازان به بهانه ساخت واحد مسکونی 366 و پروژه زیتون بلعیده شد و تاکنون هیچ مرجعی توان احقاق حق اینجانب و مالباختگان دیگر را نداشته و تنها امید مابه خداوندمتعال است که حق ما را این افراد باز پس گیرد.
افرادی که حقشان توسط شرکت صادق سازان فردوس پارس بلعیده شده منتظر محاکمه سریع مدیران این شرکت کاهبردار  هستند
۳۰ تیر ۹۰ ، ۱۲:۳۴ محمد لارستانی
دوستان سلام. من هم از این شرکت دو قطعه زمین 1000 متری خریده ام در کودیان و همیجان. ساکن ایران نیستم. کارشان به کجا کشیده الان؟
خیلی از این نظرها و اصلا همین جا هم از سیاستهای صادق سازانی های کثیف و فاسده
خدا به آبروی اهل بیت (ع) حق همه را از این مومن نماها و آخوند نماها بگیرد و رسوایشان کند
ضروری است حق و حقوق مردم از چنگ شرکت صادق سازان فردوس پارس بازستانده شود و مدیران این شرکت (لطفی-قادری-آرام فر-برقی) هرچه سریعتر محاکمه شوند.  
ضروری است حق و حقوق مردم از چنگ شرکت صادق سازان فردوس پارس بازستانده شود و مدیران این شرکت (لطفی-قادری-آرام فر-برقی) هرچه سریعتر محاکمه شوند.  
مدیران شرکت صادق سازان فردوس پارس- حاج آقا لطفی - آقای مهندس  قادری- آقای آرام فر- شما می دانید که به چه تعداد از خانواده ها که با هزار امید پولشان را در اختیار شما قرار داده اند دلهره، اضطراب و فشار روحی وارد کرده اید- شبها با خیال راحت بخوابید- جه تعداد از خانواده ها که از دست شما خواب و آسایش ندارند.
لعنت بر شرکت کاذب سازان دزد و کلاه بردار لعنت بر آرام فر و دیگر دست مسئولان این شرکت لعنتی ، به جای آپارتمانی پیش خریدی که هرگز تحویلم نشد دو قطعه زمین در ناکجا آباد به بنده دادند چک های پاس نشده و پولمان را که به لجن تبدیل کردند. لعنت بر لطفی لعنت بر قادری لعنت بر برقی
لعنت بر شرکت صادق سازان لعنت بر آرام فر ، لعنت بر لطفی ، لعنت بر قادری ، لعنت بر برقی افراد دزد و حقه بازی که مال مردم را به یغمابردند و زیر پوشش فریبنده صندوق خیریه و ظواهر مردم فریب دیگر کلاه برداری و حقه بازی نموده و مال افراد زیادی از جمله بنده را خوردند چرا دزدی های این شرکت رسیدگی نمی شود.
اینجانب نیز از قربانیان این شرکت کلاهبردار صادق سازان فردوس پارس از هستم . در ادامه دغل کاری های این شرکت، این شرکت بمنظور سرکار گذاشتن مردم در تاریخ 28/3/90 اطلاعیه ای را در روزنامه خبر جنوب چاپ کرد مبنی بر اینکه افرادی که از شرکت  صادق سازان فردوس پارس طلبی دارند با شماره 09176575395 تماس بگیرند. بنده آلان 2 روز است که سعی می کنم با این شماره تماس بگیرم ولی خاموش است. عدم رسیدگی به حقوق پایمال شده مردمی که سرمایه آنها توسط این شرکت به جیب زده شده است و رسیدگی به وضعیت این شرکت که کلاهبردایش از روز روشن تر است باید تا کی باید ادامه داشته باشد.
اینجانب نیز از قربانیان این شرکت کلاهبردار صادق سازان فردوس پارس از هستم . در ادامه دغل کاری های این شرکت، این شرکت بمنظور سرکار گذاشتن مردم در تاریخ 28/3/90 اطلاعیه ای را در روزنامه خبر جنوب چاپ کرد مبنی بر اینکه افرادی که از شرکت  صادق سازان فردوس پارس طلبی دارند با شماره 09176575395 تماس بگیرند. بنده آلان 2 روز است که سعی می کنم با این شماره تماس بگیرم ولی خاموش است. عدم رسیدگی به حقوق پایمال شده مردمی که سرمایه آنها توسط این شرکت به جیب زده شده است و رسیدگی به وضعیت این شرکت که کلاهبردایش از روز روشن تر است باید تا کی باید ادامه داشته باشد.
شرکت کلاهبردار و حقه باز صادق سازان تحت عنوان شرکت دیگری به نام شرکت نو اندیشان فعالیت دارد. رئیس این شرکت آقای آرام فر است که همانند برقی و لطفی و قادری آفتابی نمی شود و کارمندان  کارهای باغی آن را دنبال می کنند.
سران این شرکت از لطفی ، برقی ، قادری ، آرام و..همه از یک قماش هستند و همه از یک روش برای کلاهبرداری و سرکیسه کردن مردم بینوا بهره می گیرند، همه از افرادی برای جلو بردن کارهای خلاف و دغلبازی هایشان استفاده و خود در کنجی خزیده و آفتابی نمی شوند، هر یکی که بارش را می بندد، دیگری را جلو می اندازد،‌همه از قول ها و وعده های سرخرمن ،‌دروغ ، تزویر و فریب بهره می گیرند.این شرکت گذشته از خراب کردن حیثیت استان فارس بدبینی های زیادی را در بین مردم بوجود آورده که باید مسئلین استان برای حل معضل این شرکت کلاهبردار اقدامی کنند.و گرنه چنانچه قرار باشد هر کسی بیاید و این قدر کلاهبرداری کند و مردم را سرکیسه نماید و مجازاتی در انتظارش نباشد دیگران نیز به این کار تشویق می شوند.
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۱۱:۰۰ کاظم کدیور
این شرکت لعنتی در لباس روحانیت به مدیریت حاج آقا لطفی از 12000 نفر مبلغی بیش از 200 میلیارد تومان کاه برداری کردند
لعنت بر شرکت صادق سازان(کاذب سازان) اینجانب نیز از قربانیان این شرکت کلاه بردار و حقه باز هستم 0چهار آپارتمان را به یازده نفر فروخته و در نهایت برخی به یک سوم پولشان حضر شده و با عدم رضایت تسویه حساب نموده و به برخی باغ شهری های را به قیمت غیر منصفانه دادند من شاهد آه و ناله افراد زیادی از این شرکت بوده و هستم که به طرق گوناگون حقشان پایمال و خورده شده چه بسیار افرادی که هستی و نیستی اشان را برای آپارتمانهایی که تحویلشان نشد از دست دادند.
سلام
انسان از بین این آزمایشات وابتلائات هست که آبدیده میشود وخالص.انشاا... که همگی سربلند از این امتحان بیرون اییم.
چه خوش گفت لسان الغیب:
تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق
هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم...  
یا حق
این چند روز همش به این فکر میکردم که آره واقعا مشکل عدالتخواهان بودند مشکل شماها بودید اگه از همون روز اول این دلنوشته ها رو این کارهای انجام شده رو نه واسه ریا نه..از این بابت که باید به مردم گزارش کار میدادید توی بوق وکرنا میکردید یا حداقل مردم خبر دار میشدن خیلی از مشکلات پیش نمیومد قاسمی نمیرفت و خیلی از خرابکاریهایی که داره انجام میشه انجام نمیشد ..آره مشکل شما هستید  چون نیتتون صافه  ...چون واسه خدا کار میکنید ...چون بعضیها نمیتونن اینو بفهمن وشما باید گزارش کارهاتون رو به مردم (به صاحبان اصلی این مملکت) میدادید...هرچند من بلد نیستم مثل شماها باشم .بلد نیستم فقط واسه خدا کار کنم اما همیشه واستون دعا میکنم
سلام متن جوابیه که داده بودی خیلی خوبی بود و گذاشتمش تو وبلاگ.
1.فکر کنم منظورم رو توی متن عزل فرماندار خوب نرسوندم چون من تحلیل های مختلف و خبرها رو نقل کردم و گفتم حالا خواننده ها با توجه به این تحلیل ها نظرتون رو بگید.
2.یه حجت که نشون بده من حرفات رو قبول دارم خبر هایی هست که توی پاتک پس فردا چاپ میشه کاکو.
3.این وبلاگ 22-44 رو دیشب دیدم یه مشت چرت پرت خصوصاً در مود عدالت خواهها گفته بود چرا جوابش رو نمی دی من دیشب نشستم یه جوابیه براش نوشتم اگر شما جوابش رو بدی بهتر است کاکو ظاهراً رنجیدی دل یه لر شاعر رو رنجوندم وای
استاندار اینده کیست ؟
چرا فرمانداری شخم خورد؟
به روزم. یا علی
ان الله مع الصابرین
خیلی ها وجود عدالتخواهی رو توی استان درک نکردن.
نه وجود عدالت و نه عدالتخواهان.
یه روز عدالتخواهان منافقن روز بعد برچسپ مشایی و یه روز دیگه سلطنت طلب یا شاید هم روز بعد حزب کارگری و سیال و هزار تا کوفت و زهر مار....
سلام بر پسر پرکار وپایدارم خسته نباشید واقعا. موقع خوندن مطلب خیلی حس خوبی داشتم مثل حسی که تو اردوهای جهادی به آدم دست میده،تف تو ریا ! میدونم از این اردوها کم نرفتی پس دقیقا حس من پیرمرد رو درک می کنی خوش به سعادتتون این مدت هر روزش براتون مثل یه اردوی جهادی بوده...خیلی التماس دعا داریم مطمئنم که الانم بیکار ننشستید خدا به همراهتون از سرزنش سرزنش کنندگان هراسی نداشته باشید همونطور که ندارید خورشید همیشه پشت ابر نمی مونه که ...صبح خیلی نزدیک تر از این حرفهاست...
ادامه بدهید . جالب بود
مسابقه 1

http://election1390.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی