خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

چه کسانی در زمین الخوری بازی کردند؟

يكشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ

نظرات  (۸)

سلام در ابتدا میخواهم به امام و تمام برادرن بسیجیم سلام گرمی بکنم. چند رور است که از بانک صادرات نمیتوانم پولم را بگیرم. گفتند تحت بر رسی‌ ۲ تا ۳ میلیون حسابها و گردآوری مشخصات صاحبان این حسابها هستند. تعجب می‌کنم چرا حتی از خودپرداز هم نمیتوانام پول بگیرم. شنیدم چندین میلیون دلار پول‌های بانک صادرات را آقایان دزدیدند و بانک مرکزی را هم تحریم کردند. آیا بانک مرکزی تحریم شده یا دزدیهای این آقایان وسعت گرفته؟ یا امام این احمدی‌نژاد و در و دسته‌اش را بندازید  زندان تا دست از این دزدیها بر دارند. پول ما مقام زیاد ایشان و همبستگانشن را کور کرده است.«یَخْضَمُونَ مَالَ اللَّهِ خِضْمَةَ الْإِبِلِ نِبْتَةَ الرَّبِیعِ»(نهج‏البلاغه، خطبه 3) بعضی‌ها طوری از بیت المال مصرف می‌کنند و آن قدر حیف و میل می‌کنند که انگار شتر به علف تازه رسیده است.
همینکه شما از قاسمی حمایت می کنید یعنی حسابش پاک است
دفاعیه بسیار کاملی بود
فردا شب تو عروسی با هات می حرفم. من از خیلی چیزا خبر ندارم کوکا
دستتان درد نکند من که دیگر شبهه ای ندارم
سلام ازتون درباره متنی که درباره اجلاسیه نوشته بودم نظر خواسته بودم یاحق
از خدمت تا خیانت...(به بهانه اجلاسیه شهدای استان فارس)
http://alef.ir/1388/content/view/103375/
این جوابیه جامعی بود.البته هنوز هستن کسانی که خودشون رو به خواب زدن وبا چند تا دیگه از این جوابیه ها هنوز قانع نمیشن.اما مهم اینه که شما ودوستانتون به وظیفه ای که بهش ایمان دارید عمل کنید.
جوابیه کاملی بود.موفق باشید.یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی