خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

عدالت فردی، مکارم الاخلاق عدالتخواهان:

شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۰۷ ق.ظ

نظرات  (۱۵)

۱۴ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۳۴ فریاد فداییان رهبر
به روزیم به ما هم سری بزنید
۱۲ خرداد ۹۰ ، ۱۰:۲۹ فدایی رهبر
مطلبتان عالی بود امام اخلاصتان کم. اگر کارتان درست است زیاد من من نکنید اگر می خواهید برای خدا کاری کنید کار کنید ولی اینقدر هم از خود و اخلاصتان حرف نزنید. موفق باشید.
کجایی برادر؟
خوب بود.استفاده بردم
"افزایش دیه و آسیب های پیش رو"
" از ملخ تا اجلاسیه "

افشاگری گسترده و بی سابقه نماینده ولی فقیه علیه جریان انحرافی
http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
سلام برادر
با مطلب جدید:
استاندار فارس رفت، به فکر ریشه کنی منش سیاسی او باشید
به روزم
حکایت گاو نه من شیر ده ...
به روزم و منتظر نظر دوستان.
یه جک تلخ بگم؟
جمال زاده شده مدیر نمونه کشوری مجموعه دانشگاه آزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا به داد بقیه برسه.

 هشدار تاریخی امام درباره توطئه گروهکهاى ضدانقلاب


www.shiraznama.blogfa.com    
واقعا که تذکر و نصیحت های برادرانه تلنگرهایی دارد برای ما که ممکن است مواردی را فراموش کنیم وبمرور به انحراف برویم .
..........پس‌نوشت..........
حاج قاسم بین شهدای ثاراللهی خیلی مظلوم است؛ مثل برادر شهیدش.
..........پس‌نوشت..........
نمی‌دانم می‌شود من هم یک نماز را این‌گونه بخوانم، یا نه!
..........پس‌نوشت..........
نسأل الله منازل الشهداء
جناب جعفری کدیور پوریزدان وبقیه دوستانتون این رو از منی که چند تا پیراهن بیشتر از شما پاره کردم داشته باشید...هیچ گاه "من" نگویید.اگر هم کاری کردید و نتیجه گرفتید بدانید که خدا کمکتان کرده و اخلاصتان دستتان را گرفته.مراقب اخلاص باشید که اگر از بین رفت حتی بین خودتان هم میخواهید خود را بالا ببرید و بهم یادآوری کنید من سابقه ام از شما بیشتر هست من بصیرت بیشتری داشتم من بیشتر بیانیه دام من بیشتر شهرت دارم و تو اینجا کارت اشتباه بود من درست عمل کردم من بیشتر کار کردم و غیره
الحمدلله که چنین نبوده است و همینک باهم متحدید اما مراقب شیاطین درونی و بیرونی باشید
از خداوند منان سعادت دنیا و آخرتتان را خواستارم
پاسخ:
سلام برادراین من، همان شیطان است ,
سلام برادر عزیزم
دقیق به یاد دارم روزی را که قرار بود در اعتراض به فساد برج های دوقلو مقابل دادگستری تجمع بگیریم. قرار بود مهدی پوریزدان پرست و من آنجا صحبت کنیم. صبح همان روز فرمانده وقت بسیج دانشجویی از طرف یکی از دوستان که اتفاقا خود از عدالتخواهان بود پیام داد که شما صحبت نکن چراکه قرار است شما را مسئول دانشجویی بگذاریم و با این کار وجهه تان خراب میشود. بدون اینکه بخواهم حتی به عواقبش فکر کنم گفتم من حرف حقم را می زنم بقیه اش با خدا و اصلا می خواهم از همین اول حب مسئولیت را از دلم بیرون کنم.
آن زمان ترم دو دانشگاه بودم خیلی هنوز راه مانده بود. از همان روز اول هزینه هایش را پرداختیم.
این خاطره را از آن رو گفتم که مجدد به خودمان یادآور شویم که ما با آگاهی قدم در این را گذارده ایم. و به قول شما "کسی که گام در راه و مسیر عدالتخواهی بر می دارد، به قول معروف باید پی این داستان را به تن مالیده باشد. عدالتخواهان، در تمامی طول تاریخ بشر، آماج حملات ناجوانمردانه جانی و مالی و شخصیتی بوده اند و این یک حقیقت تلخ است. "
حقیقتی تلخ است اما پایانش رضوان و حلاوت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی