خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

تشکیلات شیعی2 – نبرد پنهان دو تشکیلات سری 1

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۱۶ ب.ظ

نظرات  (۹)

سلام . میثم نمکی هستم که از طریق وبلاگ دیگرتان به این وبلاگ وارد شدم . ایده جالبی است ؛ خامنیسم. با این وجود من هم خامنیسمم. خدا یا شکرت که من خامنیسمم .
راستی دو بار ه می گویم بی زحمت به وب سایت ما سر بزنید و اگر مایل به کمک و نویسندگی در سایت بودید ، اطلاع دهید .
با تشکر
اللهم احفظ لنا قائدنا امام الخامنه ای
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام
با مراقب باشیم خط فتنه و انحراف گم نشود به روزم
یا علی
نکنه تو هم زدی تو خط دشمن شناسی نکنه از دوست شناسی غافلمون کنه.
سلمان که هستی
سلمان شو و سلمان بمان
...
گاهی زهرا با او درد دل میکرد!!!
هر وقت یادم باشد برای سلمان شدنت
برای محرم زهرا شدنت
برای شهید شدنت
دعا میکنم
از نوشته هات استفاده میکنم
این جبهه خوبیست که انتخاب کردی
خدا قوت
ما رو هم دعا کن.سلیمم
۱۹ خرداد ۹۰ ، ۰۴:۲۳ شهدای توحید
اولین یادواره شهدای فتنه 88 در شیراز

با حظور حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش

سردبیر هفته نامه پرتو سخن و شاگرد آیت الله مصباح یزدی


لطفا بنر ما را در وبلاگتون بذارید.

با کمال تشکر
متن خوبی بود استفاده کردیم.موفق باشید.یاحق
انواع عرض ارادت به هاشمی
http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
یک قدم تا دستگیری مشایی و بقایی

www.shiraznama.blogfa.com

برای تبادل نظرات بهتر لطفا شیراز نما را لینک بفرمایید.با تشکر :شیراز نما
پاسخ:
لینک شدید ,
۱۶ خرداد ۹۰ ، ۰۶:۰۰ فریاد فداییان رهبر
به ما سری بزنید و نظر بدهید
"شما غلط گیری کنید؟( علنی شدن فتنه ای دیگر)"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی