خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

نشست آموزشی جنبش عدالتخواه دانشجویی

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ

نظرات  (۱۲)

۲۱ تیر ۹۰ ، ۱۲:۱۸ فریاد فداییان رهبر
سلام. به ما سر بزنیدبا مطلب "این روزها" حتما نظر بدهید.
سلام.
به روز هستم با:
"کاش من هم یک پاسدار بودم"
حتما سربزنید و نظر دهید.
http://iga.parsiblog.com/
دوستان عدالت خواه بن بست تئوریک هم یکی از صدها موانعی است که ممکنه پیش بیاد
ایشالا به سلامت عبور میکنیم!!
دوست عدالتخواه شما که فقط گفت من حق دارم همین!! شما نظری ندارید؟!!
مطالبه سیخی چند بابا دلم خوشه مگه نه؟!!
پاسخ:
سلامدلت خوش نیست، پر درده، همین خوب برادرهمینکه با این لحن از من مدعی مطالبه عدالت می کنی جای دلگرمی داره بگذار ساکت باشم عزیزم ...!!! ,
خوبه
نکنه پست رو تایید نکنی ها اونوقته که به عدالتخاهیتون شک میکنم برادر
برادر عدالتخواه شیراز !!!
یه سر به بنگاههای املاک بالا شهر که هیچ پایین شهر بزن ببین چه خبره؟
ببین چند نفر باید کارتن خواب بشن از اجاره های بالا.
البته که شما غمی ندارین چون تو خونه های گرم و نرم خودتون نشستید
حالا هی بگید باغ شهر و فساد اقتصادی و ...
نظارت بر بخش مسکن و نظارت بر بازار و اینا سیخی چند!!
دکتر هم که ساز باغ شهر کوک کرده انگار نه انگار که عدالتخواهان به تاسی از ولی فقیه نگران هستند از این باغ شهر ها !!
نکنه این باغ شهر ها که دکتر میگه فرق میکنه قضیه اش ؟ آره ؟!!
فقط یه سر به بنگاههای معاملات ملکی بزن !
برادر عدالتخواه شیراز !!!
یه سر به بنگاههای املاک بالا شهر که هیچ پایین شهر بزن ببین چه خبره؟
ببین چند نفر باید کارتن خواب بشن از اجاره های بالا.
البته که شما غمی ندارین چون تو خونه های گرم و نرم خودتون نشستید
حالا هی بگید باغ شهر و فساد اقتصادی و ...
نظارت بر بخش مسکن و نظارت بر بازار و اینا سیخی چند!!
دکتر هم که ساز باغ شهر کوک کرده انگار نه انگار که عدالتخواهان به تاسی از ولی فقیه نگران هستند از این باغ شهر ها !!
نکنه این باغ شهر ها که دکتر میگه فرق میکنه قضیه اش ؟ آره ؟!!
فقط یه سر به بنگاههای معاملات ملکی بزن !
۱۵ تیر ۹۰ ، ۱۲:۵۲ حزب الله شیراز
به روز هستیم با:
ما را رها کنید در این رنج بی‌حساب...
حتما سربزنید ونظردهید
http://www.hizbollah.mihanblog.com/
۱۵ تیر ۹۰ ، ۰۱:۳۶ حوزه هنری فارس
فراخوان اولین جشنواره‌ی داستان کوتاه شیراز- استان فارس
سلام .من هم یک خامنیسیمم
سلام . با تشکر. من هم یک خامنیسیم هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی