خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

به مناسبت سالگرد قطعنامه2- اقتصاد جنگ

يكشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۰۲ ب.ظ

نظرات  (۴)

چی بگیم از کسایی که جام زهر را به امام نوشاندند!
انتخاب مجمع نمایندگان و انتصاب استاندار جدید فارس (لطفا در بحث شرکت بفرمایید)

www.shiraznama.blogfa.com
من که نمی فهمم. یعنی آقای خمینی را مجبور کردند قطعنامه را بپذیرند؟ خب چرا پذیرفتند؟ ظاهراً دور وبر ایشان افرادی بوده اند که مخالف ادامه ی جنگ بوده اند، و افرادی هم بوده اند که تداوم جنگ را می خواستند. چرا ایشان فقط به حرف یک گروه گوش دادند؟ این ها که شما می نویسید باورکردنی نیست، در حالی که واقعیت همان است که همه می دانیم: آقای خمینی پذیرفتند که جام زهر را بنوشند. می توانستند استقامت بکنند و ننوشند، ولی نوشیدند. والسلام نامه تمام.
سلام . وبلاگ خوبی داری اما اگر دوست داری آمار بازدید هات افزایش پیدا کنه توصیه میکنم تو موتور جستجو بست ایران وبلاگ خودتو ثبت کن تا روزانه کلی بازدید داشته باشی از این سایت . کنر از یک دقیقه هم زمان نمی بره فقط اسم و آدرس سایت و کلمات کلیدی رو باید وارد کنی . اگر هم فرصت داری می تونی تمام پست هاتو ثبت کنی تا بازدید های بیشتری وارد وبلاگت بشه .
اینم آدرسش
http://bestiran.cz.cc/addurl.php

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی