خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

حافظ هفت

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۲۶ ق.ظ

نظرات  (۹)

۱۱ مهر ۹۰ ، ۱۰:۲۱ دوست جعفری
توروخدا مطلبو بردار من از این بشر بدم میاد.
از جعفری بدم میاد و از شما که مطلب درباره اون زدید.
این جعفری رو من میشناسم که چه جونوریه این کار رو هم به خاطر مشهور شدن کرد که به هدفشم رسید و اسمش رفت تو کتابا. شما چرا آقای کدیور؟ شما چرا الکی گندش می کنید؟
اینجور بچه سوسولا رو من میشناسم. همیشه دنبال جنجال و حاشیه هستن. ظاهرشو ندیدی هر روز با یه تیپی میاد؟ اگه عدالتخواهه این همه قر و فر برا چیه؟
این شما رو هم گول زده.
پاسخ:
خوبی شما؟ ,
۰۴ مهر ۹۰ ، ۰۹:۳۱ حزب الله شیراز
سلام.به روز هستیم با:
"چرا کسی فریاد نمی زند؟/3"
حتما سر بزنید ونظر دهید
http://hizbollah.mihanblog.com/
یادش به خیر روز خوبی بود ...خدا ثابت قدمشان بداردآنها را که از قبل نقشه ی چنین عملی را طراحی کرده بودند...طرحی انقلابی بود
رمان حافظ هفت را خواندم و لذت بردم به نظزم هر جوان مسلمان و غیر مسلمانی باید رمن حافظ هفت صحرایی را بخواند.
سلام برادرم
عدالت خواهان کم گذاشتم حلالم کنید
دیگه به روزم

سلام به شما دوست خوبم . بنده شما رو دعوت به بازدید از سامانه 48 می کنم . لطفا بعد از بازدید از وب سایت ما و در صورت تمایل می توانید با نام "سامانه48" سایت ما را لینک کرده و پس از اطلاع به ما وبلاگ شما را با نام پیشنهادی خودتان لینک خواهیم کرد. به امید همکاری با شما
یادش بخیر...
جوونی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی