خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

راه خواهم رفت

جمعه, ۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۰۱:۱۵ ب.ظ

نظرات  (۵)

سلام.به روز هستم با"دانشجویان مجلس ختم بگیرند"
تشکل های دانشجویی مطالبه 100باره امام را پاسخ می گویند؟!
حتما سر بزنید و نظر دهید.
http://iga.parsiblog.com/
من روزی

با همین شعر های بی وزنم

بند اسارت را

به پشت میله زندان

تبعید خواهم کرد...
من...
من...
من...



شعرتان پرمعنا
دلتان هم پردرد
اما
گاهی
این من ها......من ....من ....من....

شاید این بار هم ما
باز هم از ظن خود
یارتان گشتیم
حرفتون خوبه اما شعرتون با عرض معذرت ایراداتی داره .
پاسخ:
سلامشعر نیست. دلنوشته است. فی البداهه نوشته شد ,
عالی بود
یک چیز ز نوکری خود فهمیدم
ارباب هوای نوکرش را دارد

التماس دعا
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی