خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

از این رنجی که می بریم – 2

يكشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۵:۰۶ ب.ظ

 

نظرات  (۱۷)

۲۸ آذر ۹۰ ، ۰۸:۱۴ حسن بلبلی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات خدا بر شما
خوبین

۞۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩.۩۞۞

۩۩پیش ازآنی که عزادار محرم باشی

۩۩سعی کن درحرم دوست تو محرم باشی

۩۩خاک ازحُرمت شش گوشه او حُرمت یافت

۩۩گرشوی خاک رهش قبله عالم باشی

۩۩منزلت نیست ترا بی مدد مهرحسین

۩۩گرچه موسی شوی و عیسی مریم باشی

۩۩گرچه نیکوست به اندوه و غمش ناله زدن

۩۩سعی کن زینت این روضه و پرچم باشی

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

امام باقر ( علیه السلام ) فرمود :
اگر مردم می دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین ( علیه السلام ) است از شوق زیارت میمردند .
(کتاب ثواب الاعمال ، ص 319؛ به نقل از کتاب کامل الزیارات )

۞۞۞۞۞

امام صادق (ع) فرمود :
کربلا را زیارت کنید و این کار را ادامه دهید ، چرا که کربلا بهترین فرزندان پیامبران را در آغوش خویش گرفته است .
(کتاب کامل الزیارات ، ص 269)

۞۞۞۞۞

امام صادق (ع) فرمود :
هر کس دوست دارد روز قیامت ، بر سر سفره ‏هاى نور بنشیند باید از زائران امام حسین ( علیه السلام ) باشد .
(کتاب وسائل الشیعه ، ج 10، ص 330)

۞۞۞۞۞

امام حسین علیه السلام فرمودند:
جز به یکى ا
سلام داداش سلمان-به ما سر بزن و از نظراتت ما را محروم نکن- تا بتونیم بهتر ازت استفاده بکنیم
مجکوم شدن شجاع در اسفند 89
برکناری حسین قاسمی در 10 اردیبهشت 90
برکناری احمدزاده کرمانی در 30 اردیبهشت 90
تجمع در مقابل استانداری با محوریت محمدرضا هاجری مرید سرسخت حائری در خرداد 90 (لازم به ذکر است که این آقای هاجری مطالب هجو امیزی  علیه استاندار و تیمش در نشریه گزیده اخبار منتشر میکرده است )
انتصاب صادق عابدین به سمت استانداری فارس در مرداد90
تبرئه شجاع از اتهامات در آذر ماه 90
روزی که به تحریک حامیان حائری به بهانه جریان موهومی انحرافی در مقابل استانداری تجمع کردید باید فکر امروز رو میکردید .
پاسخ:
تصویر یه یه فک افتاده!!! ,
شرو ور
پاسخ:
سلامممنون از نظرتونمیتونم بپرسم کجاش؟ ,
ببینید اگر بحث،بحث عدالت و عدالتخواهی است پس دوستان عزیز در هر منصب و با هر جناحی که هستند این مطلب رو مورد توجه قرار دهند که قرار نیست ما اینجا با نظراتمون یکی رو محکوم و یا یکی رو تبرئه کنیم،موضوع این هست که شجاع و شهبازی هر دو زمین خوار ولی دلیل اینکه شهبازی با رای اولیه مبنی بر پرداخت چند صد هزارتومانی و 5 ماه زندان در تجدید نظر به 17 ماه حبس محکوم میشود ولی شجاع حائری حال یا به واسطه شجاع بودنش یا به واسطه حائری بودنش با اون حکم اولیه سنگین 6 سال زندان و چند صد میلیون تومان برگشت اموال مردم حکم برائت اون هم از عادلترین قوه کشور میگیره این جای بحثی رو نمیذاره که چرا اگر بحث تخفیف مجازات بود خدمات عبدالله شهبازی کجا و خدمات شجاع کجا،البته هر دو خدماتی داشتند ولی با این تفاوت که شهبازی به مملکت و شجاع به ...
۱۳ آذر ۹۰ ، ۰۸:۳۹ محسن مطیع
مملکت قانون داره برادر من و شما نمیخواد اظهار نظر بفرمایی
عدالت برای همه حتی برای عدالتخوهان.
و مسلما عدالتخواهان خود باید طبق عدالت رفتار کنند.عادلانه نقدو عدالتخواهی کنند.نه گزینشی نه افراطی و نه سیاسی.
حب و بغض نسبت به اشخاص آدمی را کور می کند. بله بغض کورکورانه هم آدم را کور می کند تا خوبیها را نبیند و برعکس. در مورد مصادیق چیزی نمی گویم.اما بیشتر تامل کنید...تنها به عنوان یک دوست.
باتشکر از پاسختان
پاسخ:
سلام عدالتخواهی که عدالت را اول بر خودش حاکم نداند بویی از عدالت نبرده ما هیچ وقت نگفته ایم از نقد بری بوده ایم اما خدا را بر نفس خودم شاهد می گیرم که هر چه گفتم و نگاشتم از حب و بغض شخصی تهی بوده و هر فریاد که ا زحنجره ام زده ام از درد درونی است که جان و روحم را آشفته کرده. دوست داشتم جوابی برای نقدم به طور منطقی از شما دریافت م یکردم نه اینطور یک جانبه ریشه بحث را بزنید از خداوند همیشه خواستار هدایت خویش بوده و هستم از سعه صبر شما هم ممنونم ,
پیرامون پسر آیت الله حائری
http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
۰۹ آذر ۹۰ ، ۱۲:۰۱ حمید رضا باقری
سلام مطالبت رو توی وبلاگم گذاشتم به اسم درد سینه یک عدالت خواه
ای کاش "دلم" به یمن رسیدنه محرم ، مشکیشو در بیاره ...ای کااااااش...
ای کاش

سلام
با مطلب " آیا حضرت ماه اعلم است ؟! " بروزم
حتما سر بزنین
http://mohebbejavan.mihanblog.com
سلام
1.نقدتان را خوانده ام.اما تحلیل شما هست نه خبر شما از یک اتفاق یا نیت یک شخص.ضمنا اگر از روی تکلیف بوده که کاملا درست.باید کارهایمان را از روی تکلیف انجام دهیم نه روی احساسات یا فشارها.
2.برادر عزیز قضیه اختلاف مسجد قبایی ها با آقای حائری که مربوط به این چند سال نمیشه.حداقل 20 سال وجود دارد. و هر اتفاقی را وسیله ای جهت تخریب وی استفاده میکنند.
3.اول همان اسنادی که میگویید بنده در اطلاع هستم. دوما ما هم در برابر انقلاب با هیچ شخصی شوخی نداریم و نباید مسامحه کنیم.
اما الان برید نظرات وبلاگ دوستتان آقای جعفری را بخوانید که خودش گفته شجاع با شهبازی شریک بوده! حتی به قولی خود تان در جلسات گفته اید که اینها شریک بود ه اندو شهبازی بعد از اختلافات دست به افشاگری می زند.
ضمنا بنده هم مدافع آقای حائری یا هیچ شخص دیگیری نیستم.تنها متذکر عدالت در برخورد با همه ی افراد از شهبازی تا شجاع هستم. و بی انصافی را مصداق بی عدالتی میدانم. و همچنین حب و بغض های بیجا.
جواب سوالات رو بدون حاشیه و دقیق بدهید.
باتشکر
پاسخ:
اول تکلیف نه، رفع تکلیف. برای اینکه عریضه خالی نباشد. معلوم است با دقت نخوانده اید پس می شود بفرمایید یک نامه چند خطی کجا ده سال فساد را جوابگو است؟؟؟ اول سه دلیل مرا نقض کنید! ببینید داستان را قبایی و غیر قبایی نکنید. حاکم شرع موظف است به هر کسی که به حکومت خراج میدهد پاسخ دهد در برابر اعمالش، چه غرض داشته باشد چه نداشته باشد. حتی اگر کافر باشد.اگر مغرض باشد باید بهتر جواب دهد. (نهج البلاغه نامه به مالک این را می گوید) مشکل فعل آیت الله است نه سوال دیگران. درضمن سوال خیلی از مردم هم بود، ادله شما گناه آیت الله را سنگینتر می کند! شهبازی با بیت اقای حائری نزدیک 30سال رابطه داشته. بله بعد از اختلاف دست به افشا می زنند. درست.اما اینها جرم نیست! من کاری به ادعاهای شهبازی دارم نه رابطه اش با بیت. نفس رابطه که مشکل ندارد. حاج طغا هم 60 سال رابطه دارد! شهبازی علیه ایشان و فرزندانشان ادعا کرده و به قول خودش مستند هم اثبات کرده. باید آبروی نظام برگردانده شود یا خیر؟ من نگفتم و نخواهم گفت شهبازی مشکل ندارد، م یگویم دادگاه عادلانه برگزار شود شهبازی هم وارسی گردد اگر دزد و شریک شجاع بود گردنش را بزنید ابرویش ببرید. فکر , فکر نکنم اثبات شراکت شهبازی با شجاع چندان سخت باشد برای دستگاه اطلاعاتی و قضایی! وقتی شهبازی هزار صفحه سند می زند علیهشان اونها باید یک صفحه داشته باشند دیگر درسته؟ من حکم زدن برای شهبازی را بدون برسی ادعاهایش را بی عدالتی میدانم. همین چون اگر درست وارسی گردد کتاب او، شاید خود آیت الله هم حکم حبس بخورد، تعارف نداریم که! من هم مثل شما می گویم عدالت برای همه یکسان! ,
با سلام

من زیاد از این ماجرا خبر ندارم.  دادگاه فائزه خانم هم  در زمان وقوع آرماگادون ممکن است تشکیل شود یا جوانفکر با سرعت مافوق صوت محکوم شود.  ولی سوالی در باره دادخواستی دارم  که بعد از کشته شدن پلیس مخفی توسط آقازاده فلاحیان پیشگام دادخواستهای اغلب آقازاده هاست.  قضیه از این قرار بود که ناصر, پسر واعظ طبسی میلیونها میلیونها تومان پول دزدیده بود و پایش به دادگاه رسیده بود.  در همان جلسه اول  رفسنجانی 400000000000 تومان روی میز دادستان کوبید و آقا ناصر را با ضمانت آزاد کرد.  از آن موقع آکسی کلمه ای در باره آقا ناصر نشنیده است.    
کاش برخی بجای بهانه های بنی اسرائیلی  سر از زیر برف بیرون می اوردند و حقیقت رامیدیدند .
حائری خود شریک زمینخوار ها باشد یا یک مدیر بی کفایت که دو دهه از کنارش دزدیدند وبردند واو هم چیزینفهمید و نگفت که بعید است هیچ ادم بی حواسی هم اینگونه باشد و بعد از بیست سال نفهمد چه شده محکوم است .
محکوم است  محکوم . محکوم به تخریب چهره رهبری و ولایت فقیه در اذهان .
خاک بر سر دستگاه قضایی!
ننگ بر این دادگاه!
تو رو خدا متن حکم رو با دقت بخونید
بیچاره شاکی ها. نه به مالشون رسیدن نه به زمینشون نه به دادشون
و این وسط خوشبحال این آقا زاده!
خاک بر سرتون کنن که مایه ننگ نظامید
سلام. امیدوارم پاسخ های قانع کننده ای به بنده بدهید.
1.آقای حائری که تکلیف خود را با نامه به رئیس قوه ی قضاییه انجام دادند.پس شما چرا مدام می گویید آقای حائری سکوت کرده است؟
چون به نامه شما پاسخ نداده است؟
2.یکی از دلایل حرف آقای حائری به دانشجویان عدالتخواه که البته خودم هم به آن نقد دارم،انحراف تعدادی از عدالتخواهان بود.که خودتان هم انها را میشناسید و اکنون در جرگه مسجدقبایی ها هستند. آن زمان آنها زمین خواری را بهترین وسیله جهت زدن امام جمعه کردند.
اگر مصلحت ایجاب می کرد می نوشتم همه آنچه را باید.اما اخلاق و حفظ حرمت دوستان عدالتخواه که به صفای نیت آنها معتقدم اجازه نمیدهد.
3. در اخر چرا هیچگاه از شهبازی که شریک شجاع بود و خودتان هم میگویید یک سر زمین خواری ها هست مطالبه نکردید؟!چرا به عدالتخواهی نگاه گزینشی دارید؟ پس اگر تخلف وجود دارد بین شهبازی و شجاع نباید تبعیض قائل شویم.یکی را مدام بکوبیم و دیگری را...
منتظر پاسخهایتان می مانم.
پاسخ:
سلام بنده نامه آقای حائری را به قوه قضائیه نقد کردم که لینکش در مطلب قبل گذاشتم. انقلاب اسلامی یا زمین خواران شیرازی سه دلیل محکم آورده ام که این نامه از سر رفع تکلیف است. دقیق مثل همین مصاحبه ای که عله شجاع کردند. یعنی وقتی اب از سر گذشته بود. مطلب را بخوانید و سه دلیل بنده را نقض کنید اگر توانستید آن زمان اصلا فتنه شروع نشده بود که مسئله مسجد قبا طرح شده باشد یا نه. دوما اینکه اختلاف نظرسیاسی نمی تواند مانع پاسخگویی جناب ایت الله باشد. بهتر است بپرسید چرا جناب حائری چنین سو’ مدیریتی دارد که نه تنهامسجد قبایی ها بلکه مردم و مغرضین هم از ان به نفع خود و نقطه ضعف نماینده ولی فقیه به آن نگاه می کنند!. مشکل از ایت الله است نه از سوال دیگران ایشان می توانستن توی یک سخنرانی نه به عنوان جواب به ما بلکه به عنوان جواب به اسلام و انقلاب اشاره ای بکنند و مرز بین خودشان و اعضای دفترشان را مشخص کنند. کافی بود. برای همین سکوت ایشان، دیگران خود آیت الله را هدایتگر میدانند و برخی ها هم رهبری را دخیل و منفعتبر این ماجراها. چوبش را رهبری خورد نهایتا نه ایت الله و آن پسرش! , مصلحت را کنار بگذارید حقیقت را بچسبید. من آدم رکی هستم،شما هم رک باشید. حرمت عدالتخواه به شخصش نیست و نه به دوستی با شما، هر جا اشتباه کردند بزنید توی برجکشان. پس بگویید. چرا که ما برای هیچکس حرمتی بیشتر از انقلاب قائل نمی شویم اما در باب شهبازی. حرف ما این بوده و هست که در دادگاه باید موارد کتاب الیگارشی شهبازی برسی شود، اگر راست گفته پدر همه آنهایی که دزدند باید در آورده شود، اگردروغ گفته هم شهبازی را رسوای عام و خاص کنند ما هم کمکشان م یکنیم اما اینها آنقدر با شهبازی دشمنند که اگر یک برگ سند از او در شراکت با شجاع داشتند الان روزگارش را سیاه می کردند. خیلی هم گشتند تا بلکه سندی بیابند. حتی زمین های پدری شهبازی را هم متصرف گشتند و گفتند متعلق به منابع ملی است و شهبازی زمینخوار، اما نشد! سند دومی که من روی وب نگذاشتم مربوط است به دیگر شرکای آقا شجاع که اگر منتشر کنم دود از سرتان بلند می شود. در این سند هیچ اثری از شهبازی نیست. آنوقت پای کسانی که به شجاع فحش دادند که چرا حق ملت را خورده به میدان می آید، چون خودشان شریکش بودند!!!!! جماعت ریا کار هزار رنگ! اگه سوالی هست بازم جواب میدم ,
واقعا عالی بود.خسته نباشید.قبول باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی