خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

دغدغه عدالت در لیست های بسته بندی شده

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

نظرات  (۱۴)

سید واقعا ذوالانوار خوارزاده حائریه ؟؟؟ نمیدونستم
۰۶ اسفند ۹۰ ، ۰۱:۳۳ حزب الله شیراز
علامه مصباح یزدی: رأی دادن طبق لیست‌های انتخاباتی، فاقد حجیت شرعی است http://www.hizbollah.mihanblog.com/ حتما سربزنید
بازمانده ( اکیدا توصیه شده) وبلاگ بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی
الان سرلیست جبهه متحد اقای ذوالانوار خواهرزاده اقای حائری وپسرعمه شجاع حائری هستش.سرلیست جبهه ایستادگی هم عروس اقای حائری وزن شجاع یعنی مریم اردبیلی هست.سرلیست جبهه پایداری هم اقای مکارم برادرزاده ایت الله مکارم هستش .وسرلیست جبهه کجکی هاهم دکتر دستغیب اقازاده ایت الله دستغیب است.بی خیال مردم  گوربابای مردم. زنده باد خاندانسالاری از قوام تا پسر شجاع
سلام برادر دلم برات تنگ شده دلم برا کتابخونمون هم تنگ شده دلم برا صبح زود و نون و آش سبز هم تنگ شده ...
پاسخ:
دل منم برا اون لقمه های ... ت تنگ شده! ,
سلام برادر دلم برات تنگ شده دلم برا کتابخونمون هم تنگ شده دلم برا صبح زود و نون و آش سبز هم تنگ شده ...
زنده باد فرشید.شیرشیر است اگرچه دربند باشد.لطفا درمورد پاساژفاخر هم بنویسید.فساد بزرگی است که بزودی مردم درجریان ان قرار میگیرند.لطفا درمورد بخوربخور 46میلیاردتومانی یعنی460000000میلیاردریالی کارخانه شرکت وابسته به جناح راست هم بگویید.لطفا درمورد خواهرزاده ان اقای خاص که کاندیدا شده البته نماینده هم هست بگید.درمورد شرکت تعاونی تولیدات کشاورزی طلاب علوم دینی فارس هم بنویسید.درباره علیرضا م وپرداخت هزینه های خواهرزاده اقای خاص وپسرعمه پسرشجاع هم بنویسید.راستی درمورد اقدامات خواهرزاده اقای خاص وپسرعمه دیگرپسرشجاع در شرکت نمایشگاههای بین المللی هم بنویسید.ولی اینهارا اصلا ننویسیید درموردفلاحت وزمین های متری 12تا یک تومانی انهم قسطی ننویسید.درمورد انکه مورد حمایت اقای خاص هست وبنام خیریه به 22دختر وزن فقیر ومحروم که برای کمک امده بودند تجاوز کرد.....منتظر فردا باشید.انفجاری عظیم دررا ه است.راستی نسبت این جبهه یعنی جبهه پایداری متحد وایستادگی وخوبیدگی ونشستکانی و...بااقای خاص شیراز چیه؟هیچی یک عده ای میگویند بله قربان یک عده چشم قربان.راستی شیخ جبهه قائدین هم از ماه تابان ستاره درخشان حمایت کرد.چشممان روشن.
سلام. به روز هستم با: " براندازی تروریست های سیاسی در انتخابات" حتما سربزنید و نظر دهید. http://www.iga.parsiblog.com/ یاحق
بازی سیاسی حقیقت سیاسی http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
سلام،اخوی جانا سخن از زبان ما می گویی. یک سینه حرف موج زند در دهان ما... درباره ی این قبایل سیاسی رنگارنگ، درباره ی سرلیست های خاندان دربرابرخاندان، درباره ی ساکتین چهارسال در مجلس، درباره ی برندازان نرم انقلاب اسلامی، درباره ی سلاخان مذهبی مستضعفین، درباره ی فسادهای سیاسی و سکوت مدعیان...هییییییییی برادر یاحق
سلام بروزم با: "برای برادر محسن" منتظرم یا حق
عشق است ذوالانوار واسه سومین بار میخواد بره مجلس چرت بزنه
اینکه یک روحانی سرلیست باشد حتما خوب است ولی بالاخره فردباید سوابق انقلابی اش در جریاناتی مانند مقابله بافساد زمین خواری   مقابله بافتنه  وانحراف وسوابقش در حمایت از اسلام پابرهنگان مشخص باشد.جناب ایشان سوابقش کجابوده؟تاکی باید اقازادهها وبرادرزادهها وعروس خانمها رابرسروگردن مردم سواربکنند.ایا بصرف روحانی بودن یک امتیاز برای افراد محسوب میشود؟دوستان حزب اللهی مواظب باشیدفریب بعضی از این هلوها رانخورید.ازهمه اینها گذشته بعنوان مثال یک ادم مخلصی مثل دکترضرغام صادقی راکه هم فرزند شهید هست هم جانباز هست وهم ازاده وهم تحصیلکرده وسابقه کار اجرایی دارد یا فردی مثل سردارشیخی که سوابق  روشن درجبهه وجنگ دارد وباتجربه چرانباید سرلیست باشد .؟چون برادرزاده نیستند؟
سلام . به دلیل ایراد فنی ! نظر قبلی کمی ناقص بود . کاملش اینجاست . . . من به اصلح رای میدهم. به آنکه شعار و گفتمانش را با گوشت و پوست حس کرده ام. من شاید به فلان آقا ارادت داشته باشم ولی ملاکش را در معرفی اصلح نمی فهمم. همه ی احترامی که برای بهمان گروه قایلم به این خاطر است که لیدر آن لااقل در کلام می گوید از اصلح حمایت کنیم حتی اگر در لیست ما نباشد . . . شاید به ضعف های لیست خود آگاه است! من همه ی امیدم به فلان جبهه این بود که سر کل کل انتخاباتی با رقیبش فلان آقا و آقازاده را در لیست نگذارد. و مگر قرار نبود ملاکمان در انتخاب اصلح بودن باشد نه میزان احتمال رای آوردن. . . . . من در انتخابات شرکت می کنم ولی به دکتر کاف- ی رای نمی دهم! چون از پسرش میم! شنیدم پدرش می خواهد بعد از اینکه نماینده شد پزو 206 اش را به بنز تبدیل کند و از شهر قدس به اقدسیه بروند! من در انتخابات شرکت می کنم ولی به آقای دال- الف رای نمی دهم! چون یقین دارم در بازی سیاست کم خواهد آورد! حتی اگر استادبازیگری در تئاتر و سینما باشد! من در انتخابات شرکت می کنم ولی به آقای پ- لام رای نمی دهم! چون این روزها بین مردم شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی