خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

جوانی کردن های آقازاده!

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۲۱ ب.ظ

نظرات  (۳۹)

۳۱ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۳۸ سیدرضاموسوی
مبارزات فرعی و حاشیه ای و پرداختن به اموری که تنها احساسات مذهبی جوانان را ارضاء می کند و آنان را از مبارزه اصلی باز می دارد همواره ازسیاست های انجمن حجتیه بوده است.مبارزه با بهاییت را درحد مبارزه باپپسی و...پایین اوردن ورژیم شاه رارها کردن که قوام ودوام بهاییت به ان بود وبرعکس را رها کردن درحقیقت بازی به نفع بهاییها بود.امروز درشیراز هم همین است. این تقلیل مبارزه تاکتیک انجمن حجتیه است.
به روزم با مطلب ((*ایت الله ایمانی و مجتمع های تجاری)) ghasemi57.blogfa.com
در چند روز گذشته برخلاف شور و هیاهوی افتتاح و بازدید از این مجتمع، سروصدای چند جوان انقلابی در مخالفت با آن بلند شد. اینکه در مقابل منکر سکوت نکنیم. فی نفسه کار بسیار خوبی است و این اعتراضات صد شرف دارد بر سکوت عده ای. اما سوالی که چند روز است در میان مطالب دوستان به دنبال جواب آن هستم ، وظیفه اکنون و آینده، ماست. شاید همه می گوییم باید اقدامی عملی کنیم؛باید کاری کنیم  اما چگونه؟چه کار؟ اینک در شرایطی که فاز اول این مجتمع افتتاح شده است وظیفه من وشما چیست؟ وظیفه ما در برابر مجتمع های مجوز گرفته و در دست احداث چیست؟
"مواظب مروجین اسلام امریکایی درشیراز باشیم"ghasemi57.blogfa.com
۲۹ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۲۳ محمد حسن زاده
سلام. با یادداشتی با عنوان " هایپر استاری از جنس خلیج .." به روزم. خوشحال می شوم بخوانید و نظر بدهید .
چرا با رشد بی رویه مجتمع های تجاری مخالفیم؟ http://www.11-22.blogfa.com/ حتما برای اثرگزاری و روشن تر شدن بحث نظردهید تا بقیه نیز از نظرات شما استفاده کنند. حقیر هم حتما استفاده خواهم کرد.
"دست های پشت پرده و ناگفته هایی درخصوص مجتمع های تجاری شیراز" http://ghasemi57.blogfa.com/
تامل تالم آور http://nedaye-andisheh.blogfa.com
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۵۴ سجاد علی پور
سلام به روز هستم با اتحاد هم ترین اصل ها و پایبندی به اصول از همیشه مهم تر دعوت می کنم این مطلب را بخوانید paydari24.mihanblog.com
http://farzadsadri.blogfa.com/post-54.aspx

با عوض شدن مسوول دفتر نوع رابطه شما با مطبوعات هم عوض شد. چه اتفاقی افتاد که به این فکر افتادید؟

حالا چطور نمی گویید این انتصاب فامیلی است!

نمی گویم به این دلیل که تا الان این تغییر، فضا را بهتر کرده و آیت الله را قابل دسترس تر کرده است. این برنامه ها آیا تداوم دارد؟

آقا شهاب از من اختیار تام گرفت. هیچ کدام از مسوولان من این اختیار را نداشتند، اما ایشان تا اختیار تام نگرفت نیامد.من هم حریم او را رعایت می کنم.
"آزادی بیان، حقوق مخالفین و رفتارشناسی غیراصولگرایانه" منتقدین حاکمند یا متملقین؟ لطفا بخوانید و حتما به سوالات پاسخ دهید. http://www.11-22.blogfa.com/
با مطلب ""... و ما چه می دانیم فشار تورم موجود، یعنی چه؟! ( + پی نوشت) "" به نقل از الف بروزم
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۰۵:۳۴ یکی که خیلی دوست داره
جدا خودت هم می دونی اما جهت یادآوری میگم:افراط تفریط می آورد و برعکس. حواست باشه که از جاده نزنی بیرون.ما که وظیفه داشتیم و گفتیم. خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه
به روزم با "کُلّکُم راع و کُلّکُم مَسئولٌ عَن رَعیَته"
سلام.به روز هستم با مطلب مهمی تحت عنوان:"خطر مذهبی های بی خطر" حتما حتما سربزنید و تا آخر بخوانید. منتظر نظرتان هستم. http://iga.parsiblog.com/ یازهرا(س)
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۴۰ یک دانشجوی عدالتخواه
منتظر نظرات شما هستم
پاسخ:
سلام برادرم اول ببخشید که دیر جواf دادم چون این مدت شیراز نبودم و به اینترنت دسترسی نداشتم. عذر می خواهم دوم اینکه بنا بر این اصل فلسفی که با هر شخص مطابق منطق او سخن بگویید به شما هم می گویم که حرف های شما هم نظر شخصی شماست! ,
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۳۱ یک دانشجوی عدالتخواه
ضمنا در جواب آقای جعفری می گویم که آیا شما و دوستانتان رفتید سراغ ایشان تا ببینید سند و مدرک هایی که ازش حرف می زدند چیست و ایشان به شما جواب نداد که حالا می گویید همه آن حرفهایشان برای پست و مقام و در جو تبلیغات مجلس بود؟؟
برادر! بترس از خدا! کف و سوت حضار را بگذار کنار و یک بار برای این که در برابر خدای خودت بتوانی جوابگو باشی برو بگرد ببین حقیقت چیست؟
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۲۶ یک دانشجوی عدالتخواه
به علاوه من که در آن جلسه حاضر بودم به نظرم رسید مباحث ایشان که خیلی هم مفصل تر از بحث دانشگاه آزاد توانستند جواب بدهند اغلب دانشجویان را قانع کرد. حالا این که می فرمایید پاسخ های ایشان بچه دبستانی را هم نمی تواند قانع کند این هم البته نظر شخصی شماست!!
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۲۴ یک دانشجوی عدالتخواه
برادر عدالتخواه! من هم در آن جلسه دانشگاه آزاد بودم. بسیاری از پاسخ های خانم اردبیلی را حذف و بعضی را همراه تفسیرهای خودتان پررنگ کردید. ایشان اصلا چنین جمله ای نگفت که آقای شهاب الدین جوانی کرده! فقط ایشان در پاسخ به حرف شما که گفتید مهم ترین سندی که برای حرف هایم دارم مصاحبه شهاب حائری است. گفت که آیا این سند است؟ اولا ایشان در آن زمان مسول دفتر امام جمعه نبوده که به نمایندگی از ایشان صحبت کرده باشد. این صحبت را هم بعداز ظهر روزی که حکم آقای شجاع آمد بدون اینکه هیچ هماهنگی با آقای حائری بکند و بدون اینکه حتی از آقای شجاع یا همسرش اصل مطلب را بپرسد به سرعت برای رفع اتهام از خودش و پدرش مطرح کرد. حالا اگر این طور دلیل می آورید که شهاب حائری بدون اجازه پدرش آب هم نمی خورد این دیگر نظر شخصی شماست و البته کسانی که دو بار با ایشان نشست و برخاست کرده باشند می دانند که ایشان اهل چه نقادی های تیز و داغی است!! خانم اردبیلی گفت که حاج آقا با این کار آقای شهاب مخالف بودند. این را هم اگر به این دلیل رد می کنید که پس چرا آقای حائری علنا و عموما اعلام مخالفت و تکذیب نکرد ه اند این هم نظر شخصی شماست.
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۱۶ یک دانشجوی عدالتخواه
خداوند در کتاب کریمش می فرماید بدترین احوال را آن ها دارند که فکر می کنند دارند عمل صالح انجام می دهند و بعد می فهمند که این اعمالشان جز بر خسرانشان نیفزوده است.
برداران عدالتخواه! می ترسم از این که چشم باز کنید و ببینید به اسم عدالتخواهی هایتان بدترین نوع بی عدالتی ها را روا داشته اید! به نظام به آقای حائری به خانواده شان حتی به همان شجاع حائری که نمی دانید واقعا کیست و چه کرده و ... این اواخر هم به خانم اردبیلی!
بیایید همه ما هوای نفس را دست کم نگیریم و به خدا پناه ببریم از این که در حق کس یا کسانی به اسم عدالتخواهی ستم هایی نابخشودنی روا داریم
اول گمان نمی کنم برنامه ای جدا از تفکر فرد باشد دوم اینکه بر فرض که چنین باشد ببین چه می گوید چه کار داری کی هست که می گوید سوم اینکه با این رد صلاحیت های گسترده و ارادتی که شما به جنتی دارید خب ایشان تایید صلاحیت شده برادر حالا قرار است من و تو صلاحیتش را رد کنیم؟من و تو فقط می توانیم به او رای ندهیم اما صلاحیتش را مراجع ذیصلاح تایید می کنند
پاسخ:
سلام برادر بنده در این مملکت به هیچ کس بجز رهبرم ارادتی ندارم که اگر چنین بود زبان و قلمم بسیار رامتر از اینی بود که الان هست! دوم اینکه شخص بنده یک فعال سیاسی هستم مثل شما، بر پایه اعتقادات خودم فعالیت و تبلیغ می کنم و برایم صلاحیت آنی نیست که شورای نگهبان تعریف م یکند. شما هم همینطورید دقیق، برای همین است که به این صلاحیت ها معترضید شاید. بنده هم به آن همه رد صلاحیت های بی منطق اعتراض داشته و دارم ملاک برای بنده انقلاب اسلامی است نه شورای نگهبان من و تو اگر من و تو عوام چشم و گوش بسته باشد بله، اما اگر اسمش را بگذاریم من و تو بینا و صاحب تحلیل، حرف شما را قبول ندارم، من و توی خاص وظیفه نقد حکومت و مسئولین و پرسشگری از آنان را داریم و آنان جواب باید بدهند تحت هرشرایطی! ,
برادر سلمان این چه منطقی است چون ایشان به کانون ثروت و قدرت وصل هستند نباید نماینده شوند اول که آیت الله حائری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز بود و حتمام مورد تایید مقام معظم رهبری بودند که ایشان را برکنار نکردند تا خود به دلیل آنچه انجام کار علمی خواند استعفا داد دفتر رهبر محترم انقلاب نیز استعفای ایشان را تایید کرد دوم اینکه اگر کسی لیاقت داشت سواد داشت توانمند و دلسوز بود اما فرزند مقام مسئولی بود آیا نباید کاندیدا شود - خواهش می کنم موضوع را از منظر گفتمان منطقی ببینید نه له یا علیه کسی صحبت کردن - تصمیم خانم اردبیلی برای نماینده شدن خود به خود ایرادی ندارد به نظرم بحث شما نیز در مورد همسر ایشان منطقی نبود همان گونه که بحث انحرافی برخی در مناظره های تلویزیونی ضمن اینکه مباحث شما در نشست خانم اردبیلی و دامن زدن به مسائل خانوادگی خدای ناکرده می توانست به اختلافات خانوادگی آنها منجر شود که اخلاقی و اسلامی نبود - خداوند یار و نگهدارتان
پاسخ:
سلامدر باب کانون های قدرت و ثروتشما به خوبی از قدرت و اختیارات یک نماینده د رچینش سیاسی یک شهر اگهید. میدانید او با یک امضایش مبالغ میلیاردی در عرصه کشور جابجا می شود میدانید او نقطه مقابل هر چیزی است که د رمقابل حق مردم باستدف‌میدانید وکیل مجلس هرچه مستقل تر باشد، جناحی نباشد، حزبی نباشد بهتر می تواند از حقوق ملت دفاع کند. حال کدام عقل سلیمی این وسعت اختیار را به یک ادمی می دهد که ممکن است از اختیاراتش نه برای ملت بلکه برای آن مرکز قدرت و ثروت استفاده کند؟کسی که در یک کانون قدرت و ثروت است یقینا منافع انها را به منافع ملت مرجح میداند. این خیلی طبیعی استشما به چینش سیاسی این شهر نگاه کنید. تمام مسئولین سازمانها از نزدیکان به بیت اقای حائری بوده اند یا جزء مریدان ایشان. و خوب میدانید فعالیت های اقتصادی این دسته چه لطماتی به وجهه نظام زدند. وقتی خانم اردبیلی از این همه فاجعه جانانه حمایت م یکند به نظر شما آیا لیاقت نمایندگی این مردم را دارد؟ , مگر ایشان نباید از حقوق ضایع شده این مردم توسط حزب و خاندانشان دفاع کنند؟ آیا نباید از ایشان پرسید این کار را می کنند یا خیر؟ به نظر شما هیچ کس حق چنین سوالی را از ایشان نداشت؟ برای حقیر اینکه اقای حائری چه نسبتی با حضرت آقا دارد اصلا مهم نیست. اینکه ایشان حتی نور چشم رهبری هم باشند هم مهم نیست. برای من عملکرد فرد و برآیند ان بریا انقلاب مهم است و بس. کاری ندارم که چپ باشد یا راست، موسوی باشد احمدی نژاد. اگر عمل کسی به نفع انقلاب بود دستش را می بوسم حتی اگر انصاری لاری باشد و اگر به ضرر نظام روبرویش م یایستم حتی اگر نماینده ولی فقیه. برای حقیر شخص ملاک حق نیست , در باب اقازاده هابنده نمی گویم و نگفتم هر کس فرزند یک مسئول بلندپایه باشد نمی تواند وکیل مردم باشد. حقیر می گویم او اگر مستقل و ازاد بدون در نظر گرفتن باند و جناحش به عرصه وارد شود مبارک است. چه کسی به علی مطهری ایراد گرفت؟ هیچکس.جناح و خاندان خانم اردبیلی به فعالیت اقتصادی و شبکه سازی در شهرو کشور شهره اند. تجربه نشان داده از اختیاراتشان برای این عمل استفاده برده اند. خانم اردبیلی از تمام این اعمال دفاع می کند، حاضر است از آبروی رهبری هم مایه بگذارد در این راه. این آیا یک آقازاده معمولی است؟ چه منطق و عقل سلیمی می گوید از ایشان نباید حتی سوال پرسید؟ ما می گویم کاندید باید نماینده ملت باشد نه نماینده ان کانون قدرت و ثروتی که به آن متصل است. این را شما قبول ندارید؟ از وقتی که گذاشتید بسیار ممنونم برادر ,
"مادر" ، دو بخش دارد "ما" هرچه می کشیم از بخش دوم است . . . یا زهرا
سلام ببخشید یه سوال خدمتتون داشتم
میخواستم بپرسم آیا صحت داره که فرقه ضاله وهابیت در پروژه مجتمع خلیج فارس به عنوان سرمایه گذار و فعالیت اقتصادی دست داشته
با تشکر
پاسخ:
سلامبله. این حرف را سالهاست ما با فریاد توی گوش مسئولین امنیتی و قضایی و شهری و فقهی این شهر خواندیم و خودشان هم قبول داشتند اما زور ثروت به انقلاب چربید انگار! ,
بروزم بامطلب ((هیچ دیکتاتوری عدالتخواه نیست)). منتظرنظرتان هستم.http://ghasemi57.blogfa.com
نه علی رغم ابنکه بخشی از اظهارات شما درست بود اما قانع نشدم هنوز هم می گویم ابتدا از خانم اردبیلی برنامه می خواستید از دو حال خارج نبود یا برنامه های ایشان منطبق بر رفتار سیاسی بیت حائری بود یا نبود اگر بود می توانستید اشاراتی به رفتار بیت خانوادگی ایشان داشته باشید اگر نبود باز هم می توانستید محترمانه سئوال کنید که این گونه شعار شما با محیطی که در ان قرار گرفته اید و دمخور هستید سازگاری ندارد - برادر سلمان نقد تا هتاکی و برآشفته شدن فرق دارد مگر نخوانده ای که مولی علی در نامه ای خطاب به مالک نوشت اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی افشا نکن شاید صبح توبه کرده باشد و نزد خدا پیش من و تو عزیز تر باشد - ما داریم خانم اردبیلی را به جرم گناه ناکرده محکوم می کنیم منظور من سئوال شما از ایشان بوده که سئوال غلطی بوده ضمن اینکه شما ایشان را در شرایطی قرار داده اید که جلوی جمع مجبور به دفاع از همسرش شده خب اگر حرف های شما را قبول می کرد که باعث اختلاف خانوادگی می شد البته خانم اردبیلی نباید دفاع می کرد من بودم می گفتم عملکرد همسر من عملکرد من نیست شما بگو از من چه گلایه و شکایتی داری؟ راستی چطور همفکران شما تا مدت ها
پاسخ:
تفاوت نگاه شماوحقیر در این است که بنده صلاحیت فرد را مقدم بر برنامه اومیدانم. حقیرمی گویم کسی که جانانه ازظلمی که به مردم رفته دفاع میکندلیاقت نمایندگی ان مردم را ندارد,چه برسدبرایشان برنامه بدهد. شمابهتراز بنده میدانید چیزی که کاندیداهاقبل ازانتخابات به عنوان برنامه می گویندهمیشه درهمان یاداشت هایشان  می ماندوعملی نمی شود درباب روایتی که از ح.امیر اوردیدباید بگویم ان گفتار حضرت برای گناهان شخصی افراداست,ومربوط است به سلوک اخلاقی فردی.سیره حکومتی ایشان درقبال گناه وتخلف حاکمانشان همان بودکه فرماندار اهوازرا دستور دادتا برالاغ سوارکنند وابرویش رابریزند,کاری که باید باخیلی هابشود,که توبه این جماعت مرگ است. شماخوب میدانیدکه ظلم شرکت های باغ شهرچه خانواده هارا متلاشی نکرد وچه جدایی هانیفکند, این شعله دامن انهارا هم خواهدگرفت. فکرکنم نظرتان ناقص ثبت شده برادر ببخشیدکه دیر جواب دادم , هنوزصدای گریه زن های طلاق گرفته و بیوه, صدای افرادی که سرمایه عمرشان را درباغشهر وشرکت اقاشجاع از دست دادندفراموش نکرده ام. اگر خانم اردبیلی در یک جمله فقط این مصایب رامی پذیرفت(به عنوان نماینده مردم نه همسرشجاع) خودم هم به اورای میدادم, این توقع زیادی نبود ایراد به سوال من نیست برادر, ایراد اعمال انهاست ,
۲۲ فروردين ۹۱ ، ۰۴:۴۷ شهروند شیراز
حقیقت این است که این خاندان دیگر وجهه و پایگاه گذشته اش را در بین مردم ندارد. ولی زمان می برد تا ظلمی را که در حق انقلاب و ولی فقیه مون کردند حداقل در ذهن عوام جبران شود. کاندید شدن خانم اردبیلی هم بی درایتی ای بود که فقط و فقط بی پایگاهی این خاندان در بین مردم را عیان کرد. راستش من خانم اردبیلی رو زیاد نمی شناختم ولی مناظره های  انتخاباتی ایشان، و جواب های سطحی و آبکی شون چندان چهره خوبی رو از ایشون رقم نزد. با اینکه از اول سعی کردیم حساب این خانم را از همسرش جدا کنیم ولی ظاهراً خودشون خیلی اصرار داشتند به خاندان شوهر شجاعشون وصل بمونند.
۲۲ فروردين ۹۱ ، ۰۲:۱۴ زندانی سیاسی آزاد باید گردد
نتیجه اخلاقی مبحث شما این است که کلا اگر کسی پدرش یا کس و کارش مسول یا کاره ای بود طرف اصلا حق ورود به هیچ عرصه ای مثل نمایندگی یا... ندارد چون متهم به اتصال به کانون قدرت خواهد شد مگر اینکه علیه همان کس و کارش بیانیه بدهد و اعلام برائت کند! بچه جون سیاست واسه شماها زوده بیش از این بچه بازیش نکنید یکم پایه های اعتقادیتون رو سفت تر کنید تا اینقدر لنگ نزنید ای کاش زندانی سیاسی بزرگ کمی اعتقادات یادتون میداد البته تقصیری هم نداره بنده خدا چون خودشم میلنگه
پاسخ:
سلام بابا بزرگمیگم وقتی زندانی بزرگ آزاد شد بیاد خدمتتون یه کم اصول اعتقادات + سفت کاری پاس کنه ,
خوب که این رای نیاورد
کاش کامنت دومی مرا هم نمایش می دادید خواهش می کنم نمایش دهید : آیت‌الله موسوى‌اردبیلى که آن روزها مسئولیت دادستانى کل کشور را داشته مى‌گوید: «وقتى بنى‌صدر از ایران فرار کرد، یکى دو روز بعد همسر بنى‌صدر را با سودابه سدیفى دستگیر کردند. آقاى بهشتى غضبناک به من زنگ زدند و گفتند: آقاى موسوى اردبیلی، مى‌دانى همسر بنى‌صدر دستگیر شده؟ آن لحظه‌اى که شنیدم مى‌خواستم فرمان آزادیش را بدهم ولى چون این در اختیارات دادستان کل بود بهتر دیدم که این کار به دست شما انجام شود. گفتم: چرا آزادش کنیم؟ حالا ببینیم چه گناهى کرده. ایشان با عتاب گفتند: آقاى موسوى تو مى‌دانى که ما با همسر بنى‌صدر هیچ مشکلى نداریم و زن بنى‌صدر هیچ تخلف سیاسى مرتکب نشده است. بنابراین هر یک ثانیه‌اى که او بماند گناهش بر گردن جمهورى اسلامى ایران است.
پاسخ:
شما بجزکامنت های تاییدی کامنت دیگری نداشتید برخی دوبار ثبت شدند ,
آیت‌الله موسوى‌اردبیلى که آن روزها مسئولیت دادستانى کل کشور را داشته در خاطره ای  مى‌گوید: «وقتى بنى‌صدر از ایران فرار کرد، یکى دو روز بعد همسر بنى‌صدر را با سودابه سدیفى دستگیر کردند. آقاى بهشتى غضبناک به من زنگ زدند و گفتند: آقاى موسوى اردبیلی، مى‌دانى همسر بنى‌صدر دستگیر شده؟ آن لحظه‌اى که شنیدم مى‌خواستم فرمان آزادیش را بدهم ولى چون این در اختیارات دادستان کل بود بهتر دیدم که این کار به دست شما انجام شود. گفتم: چرا آزادش کنیم؟ حالا ببینیم چه گناهى کرده. ایشان با عتاب گفتند: آقاى موسوى تو مى‌دانى که ما با همسر بنى‌صدر هیچ مشکلى نداریم و زن بنى‌صدر هیچ تخلف سیاسى مرتکب نشده است. بنابراین هر یک ثانیه‌اى که او بماند گناهش بر گردن جمهورى اسلامى ایران است.
پاسخ:
کامل درست بوده, همسربنی صدرنه میخواست مسئول شودنه نماینده مردم, نه قصدفعالیت سیاسی داشته. اگرچنین قصدی داشت حتماباید بین خود وهمسرش مرزکشی میکرد,یاتائیدش میکردیا نفی.حق مردم است! مابا خانم اردبیلی اگرنمیخواست نماینده مردم شود,حق چنین پرسش هایی رانداشتیم,  چون نمیخواهند وارد سیایت وحکومت شوند. سوال مابخاطراصل دوری وکلای مجلس ازکانون های قدرت وثروتی بود که رهبری فرمودند تجربه نشان داده چنین افرادی هیچگاه مستقل نمی توانندباشند. وقتی جناب حائری به نفع ایشان فتوی هم میدهد مسئله حساسترمی شود. به هرحال حق مردم است که ازمسئول بپرسد وتکلیف نماینده پاسخ است. خانم اردبیلی هم بابی منطقی تمام جواب دادند نه انگونه که حق اداشود ,
آقای کدیور به نظرم خیلی اخلاقی نبود که خانم اردبیلی را به جای شوهرشان نقد کنیم - من از نزدیک با ایشان ارتباط داشته ام خانم محترم و روشنی بود اگرچه استدلال هایی که برای شما آورده را قابل قبول نمی دانم و به نوعی عذر بدتر از گناه است اما حرکت و رفتار شما را نیز قابل قبول نمی دانم که حکایت گنه کرد در بلخ آهنگری است... شما می بایست برنامه های او را می خواستید و نقد می کردید به اعتقاد من اگر کسی همسرش مجرم باشد نباید او را به جرم همسر طرد کرد
پاسخ:
سلام برادر. خوبیدشما? بله ایشان خانم باشخصیت و باسوادی بودند اما برخی مرزکشی هاتوسط ایشان لازم بوده وهست, چراکه ایشان معلوم نیست ازاختیاراتشان برای دیگران! استفاده نکنند. حق مردم است که این مسائل رابدانند چون اوباید وکیل وحامی انان باشد.اگراشتباه میکنم بفرمایید ,
آقای کدیور به نظرم خیلی اخلاقی نبود که خانم اردبیلی را به جای شوهرشان نقد کنیم - من از نزدیک با ایشان ارتباط داشته ام خانم محترم و روشنی بود اگرچه استدلال هایی که برای شما آورده را قابل قبول نمی دانم و به نوعی عذر بدتر از گناه است اما حرکت و رفتار شما را نیز قابل قبول نمی دانم که حکایت گنه کرد در بلخ آهنگری است... شما می بایست برنامه های او را می خواستید و نقد می کردید به اعتقاد من اگر کسی همسرش مجرم باشد نباید او را به جرم همسر طرد کرد
درزمان قاجار یکی ازاین مستشرقین که به ایران امده بود بعدها در خاطراتش نوشته بود دوچیز درایران فراوان بود :شپش وشاهزاده .حالا درشیراز هم دوچیز فراوان است :زمین خوار و اقازاده.
فیلم آقای جعفری رو که آپارات از دسترس خارج کرده .اما فکر کنم صحبتهای ایشون هم در راستای سخنان شما بوده.ممنون که روی وبتون قرار دادید.. داستان هم واقعا داستان جالبی بود.مخصوصا اون حس امنیت ملیه...
فیلم آقای جعفری رو که آپارات از دسترس خارج کرده .اما فکر کنم صحبتهای ایشون هم در راستای سخنان شما بوده.ممنون که روی وبتون قرار دادید.. داستان هم واقعا داستان جالبی بود.مخصوصا اون حس امنیت ملیه...
۲۱ فروردين ۹۱ ، ۰۶:۵۶ زندانی سیاسی آزاد باید گردد
و کسی گفت بچه ها فعلا خاندان سالاری و انحصار طلبی سوسولگرایان و این چیزا رو بیخیال فعلا یه مدتیه سر حائری زیادی خلوت شده دوباره برید رو همون کار کنید فعلا تکلیف ما اینه و بچه ها ناگهان احساس تکلیف کردند درود بر مقتدای بزرگ که میداند بچه هایش را کی کجا و سر چه موضوعی بفرستد
عذرخواهی حضرت آقا از مهاجرانی حاشیه ای مهمتر از متن http://11-22.blogfa.com/
سلام برادر 1- با اجازه مطلب را لینک دادم. 2- این جماعت کی جواب داده اند که حالا بار دوم باشد. اگر آن زمان می گفتند سوال کنیدو تیم تشکیل دهید همه پست انتخاباتی بود چذا پس از آن یک بار نگفتند؟ 3- تیم نمی خواهد ما تیممان را 5 سال است تشکیل داده ایم و به تخلف پی برده ایم شما جوابتان را بدهید. 4- من هم در دانشگاه شیراز چند سوال کردم که یکی از آنها را هم جواب ندادند و رفتار حضار نشانه ی خوبی برای قضائت بود. 5- آی حال کردم با داستان آقازاده غلام گدا. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی