خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

ما اعتراف می کنیم براندازیم !

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۱۴ ب.ظ

نظرات  (۴۰)

امام خمینی در صحیفه نور فرمود:اگر امام زمان هم برای این نظام جان بدهد جادارد!!! بهتره جنابعالی در پی این باشید که اگر مشکلی در این نظام دیدید انرا رفع کنید،نه اینکه نظام را براندازید!!!
دفتر مطالعات فرهنگی تمهید در ادامه برگزاری طرح مطالعاتی نسیم حیات چهارمین کارگاه آموزشی این طرح را با عنوان « توسعه و اقتصاد » با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محسنی از شهر مقدس قم برگزار می نماید. زمان :جمعه 22 اردیبهشت 1391 از ساعت 8 صبح الی 13   مکان :شیراز ، خیابان بین الحرمین ، مسجد مدرسه علمیه مقیمیه(طاهریه) ****** بررسی مفهوم فقر و عدالت اجتماعی و تفاوت های آنها تعریف علم از نظر اسلام چیست؟ بررسی جایگاه علم در غرب  و نسبت آن با علم اسلامی رشد اقتصادی یا توسعه اقتصادی ؟ نحوه مواجهه ما با تکنولوژی چگونه باید باشد؟ بررسی جایگاه قانون در غرب
اگه مردی چرا کامنت منو در مورد شهبازی تایید نکردی؟ نگفتی چرا ازش حمایت می کنی؟ تو اون فرشید جعفری؟
پاسخ:
اگه جنابعالی مرد بودی، اینطور با بی تقوایی تمام به کسی که دستش از دفاع از خودش کوتاهه تهمت نمی زدی دلیل حمایت من و فرشید هم ضدیت ادم های بی تقوا و بی اخلاقی مثل تو است اگر دین ندارید، لااقل جوانمرد باشید! ,
۲۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۱۰ فریاد فداییان رهبر
سلام. به روزم با "حکایتی آشنا برای شیرازی ها"
۲۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۱:۵۳ آنچه که باید بدانیم(قسمت اول)
عبدالله شهبازی کیست؟ http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D8%B4%D9%87%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C مدعیان عدالتخواهی پاسخگوی ارتباطات خود با این شخص باشند. در قسمت های بعد اسنادی از فعالیت ها و ارتباطات گسترده مدعیان عدالتخواهی با این شخص، و جرائم ارتکابی از سوی وی منتشر خواهد شد.
پاسخ:
اول بگو خودت کی هستی؟ اگه اینی که گذاشتی اسمش سنده، مطالب وبلاگ منم سنده شهبازی اونقد هست که ه رنظری داره در مورد هرچی، رک و راست، صریح و مستقیم عنوان می کنه. این رو هر کسی باشه تحسین میکنه شما ها چی که به اسم دین و انقلاب شعار میدین، علیه دین و انقلاب عمل می کنید؟ نه تهتون شناخته شده است نه سرتون؟ معلوم نیست کی و کجا با کیا بودین و ...! ,
جای تاسف اینه که مطالب تو شده خوراک فکری یه مشت بچه ای که بیشتر به جوجه شبین تا دانشجو!
بازار شیطان و شیاطین بازار
چرا ایمیل هات چک نمی کنی بچه کارت دارم خوب
پاسخ:
سلام بابابزرگ من چه میدونم تو کی هستی تا برم چک کنم خوب! ,
سلام من یه بلاگی دارم که در اون سرگذشتم رو روایت می کنم سری بزنید شاید برایتان جالب باشد حرفهایی هایی دارم که گفته نشده امیدوارم تحمل شنیدن حرفهایم را داشته باشید سرگذشتیم www.sargozashtim.blogfa.com موفق و پیروز باشید یا حق
آقا یا خانم به اصطلاح عدالتخواه، عدالت مد نظر شما که برآمده از روحیات شماست کاملأ در نظرتان پیداست علی الخصوص تقوای والای شما که از پاراگراف آخر نظرتان به روشنی پیداست . و فقط و فقط میتوانم به شما بگویم که از فکر کردن به عقوبتی که  به خاطر این نسبت هایی که به یک مسلمان دادید ممکن است در انتظار شما باشد ترس وجودم را فراگرفته و مو به تنم سیخ میشود و امیدوارم که خشم خداوند از رفتار شما و امثال شما دامن این بنده حقیر را نگیرد چرا که در این زمان در توان خود از مسلمانی که مورد تهمت قرار گرفته و توان دفاع از خود را ندارد، دفاع کردم .باشد که خداوند از سر تقصیرات همه ما بگذرد. انشاالله
۱۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۳:۲۰ دوستدار کدیور
در عوض ما خیــــــــــــــــلی دوستت داریم مشتی
برو بمیر
خوب حالا می خوای چیکار کنی جمهوری اسلامی رُ با رهبر برنداز می کنی (استغفرا... نه منظورت که این نبود من بد برداشت کردم بااحترام اصلا عدد این حرفا نیستی ) احتمالا به رهبر میگین شما اون جمهوری ول کنین چون ما می خوایم برندازش کنیم بعد به رهبر میگین حالا بیاین جمهوری اسلامی ما  نه(ببخشید جمهوری اسلامی تئورسین بزرگ نظام نوین استاد کدیور ) را رهبری کنین ... جــــــــــــــــــــــالبه شاید هم همش توهم یا شاید هم اسیر بازی زیبای مارلون براندو در فیلم دربارنداز شدین اگر هم ندیدید بسیار فیلم مفیدی برای شما هست پیشنهاد میکنم اگر از افکار انقلابیتون دور نمی شوید و احیانا فرمایشات حضرت آقا زمین نمی ماند این فیلم را تماشا کنید وجدان : یکم انصاف داشته باش این همه بنده خدا زحمت کشیده مطلب نوشته به همون یه تکه چرندیات گیر دادی فی المثل چیزی فرمودند اینقدر خودت و اون بنده خدا را اذیت نکن ازسر نبود تریبون و  نمیدونم کاری هست دیگه ها وجدان حواست نیستا بنده خدا میدونه داره چی کار میکنه نظرش این بود ولی منظورش اینجوری نبود بقیه مطالب هم جالب بود اما زیادی زیاد بود نقطه والسلام
خوب حالا می خوای چیکار کنی جمهوری اسلامی رُ با رهبر برنداز می کنی (استغفرا... نه منظورت که این نبود من بد برداشت کردم بااحترام اصلا عدد این حرفا نیستی ) احتمالا به رهبر میگین شما اون جمهوری ول کنین چون ما می خوایم برندازش کنیم بعد به رهبر میگین حالا بیاین جمهوری اسلامی ما  نه(ببخشید جمهوری اسلامی تئورسین بزرگ نظام نوین استاد کدیور ) را رهبری کنین ... جــــــــــــــــــــــالبه شاید هم همش توهم یا شاید هم اسیر بازی زیبای مارلون براندو در فیلم دربارنداز شدین اگر هم ندیدید بسیار فیلم مفیدی برای شما هست پیشنهاد میکنم اگر از افکار انقلابیتون دور نمی شوید و احیانا فرمایشات حضرت آقا زمین نمی ماند این فیلم را تماشا کنید وجدان : یکم انصاف داشته باش این همه بنده خدا زحمت کشیده مطلب نوشته به همون یه تکه چرندیات گیر دادی فی المثل چیزی فرمودند اینقدر خودت و اون بنده خدا را اذیت نکن ازسر نبود تریبون و  نمیدونم کاری هست دیگه ها وجدان حواست نیستا بنده خدا میدونه داره چی کار میکنه نظرش این بود ولی منظورش اینجوری نبود بقیه مطالب هم جالب بود اما زیادی زیاد بود نقطه والسلام
۱۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۴۱ دانشجویان عدالتخواه پیام نور شیراز
هدف ادیان... http://edalat-spnu.blogfa.com/ دانشجویان عدالتخواه پیام نور شیراز
من اعتراض دارم چرا مجتمع ها جدی گرفته نمی‌شوند منتظر بودم آن طور که یاید بحث نشد هیچ فکری قرار نیست بکنم
با مطلبی متفاوت منتظر نظر شمابرادر عزیز هستم.
http://ghasemi57.blogfa.com/
فاتحه ای بر قانونگذاری هشتم (به همراه پی نوشت) http://nedaye-andisheh.blogfa.com
سلام اخوی خداقوت. بله ما برانداز کانون های قدرت وثروتی هستیم که خود را اصولگرا یا هر عنوان دیگری می خوانند...ما برانداز غده های چرکین فسادی هستیم که با نام ولایت نمیگذارند کلام ولایت در جامعه محقق بشود...نمی گذارند سربازان روح الله نفس بشکند... این جمله ی امام روح الله هم خیلی پرمعنا هست.:"راه مبارزه با اسلام امریکایى از پیچیدگى خاصى برخوردار است که تمامى زوایاى آن باید براى مسلمانان پابرهنه روشن گردد؛" یاحق
سلام متاسفم برا افرادی که نخونده نظر میدن. به نظرم حرفات کاملا درسته. اینکه ما باید با چنگ و دندون ارزش ها رو حفظ کنیم یک امر بدیهی است و اینکه در مقابل هر فرد یا گروهی که اون رو از راه امام و رهبری دور کنن بایستیم از لوازم این کاره. مرید باشی
با سلام و تشکر از وقتی که گذاشتید و به بنده پاسخ دادید . در مورد ارتباط نیز بنده از قبل سعادت آشنایی بسیار اندکی با شما از طریق پیگری مطالبتان داشته ام  اما شما تا کنون بنده را نه دیده اید و نه می شناسید و بنده ترجیح میدهم که در بیان نظرات و بیان کردن شبهات و سوال هایم با شما در حد همین نظرات وبلاگ بسنده کنم که تا انشالله در فرصتهای مناسب پس از فراغت از مشغله درسی پس از مراجعت کامل از شهرستان به شیراز بیشتر بتوانم از وجود شما استفاده کنم.
پاسخ:
سلام برادرم بنده عذر می خواهم اگر نتوانستم خوب و کامل جوابتان را بدهم. حس کردم از راه دیگر جبران مافات کنم از آشنا شدن با شخصی مثل شما که نشانه هایی از آزاد اندیشی و حریت را دارید بسیار خوشحالم امیدوارم توتنسته باشم جواب سوالتان را داده باشم یا حق ,
سلام اا به روزم با مطلب مهمی با عنوان بر اندازی نظام اقتصادی یا دلالی حتما منتظر نظرم
سلام آقا سلما انشاالله که در این راه خداوند پشت و پناه شما و امثال شما باشد مطلبتان خیلی جالب بود ولی تمام واقعیت نبود . درمورد مطلبتان عرضی داشتم که به دلیل طولانی شدن عرایض مجبور به فرستادن به ایمیل شما شدم عرایضم به دستتان رسید یا خیر؟
پاسخ:
سلام برادر تمام واقعیت را درصحیفه امام بخوانید. بیست و یک جلد است. راستش من خیلی با ایمیل کار نمی کنم، خبر نداشتم. خواندم و جواب دادم. بابت دیر شدن عذر می خوام. یاحق ,
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۵:۵۶ فریاد فداییان رهبر
سلام. آفرین. ما نیز بسیجی هستیم و این مطلب شما دقیقا رسالت بسیجیان می باشد. آن بسیجی که عده ای از آن نام می برند جز سیب زمینی های بی خاصیت نیستند. نام آنان را نمی توان بسیجی مسلمان نهاد. و چه خوب گفت شهیدمحمد خیابانی : (ای مسلمانان لقمه خاردار باشید تا هیچ گلویی نتواند شما را بخورد.) آری لقمه های خاردار براندازهایی هستند که نمی گذارند آرمان های امامشان به فراموشی سپرده شود
با مطلبی تحت عنوان  """ تحلیل آماری و کوتاه بر منتخبین مردم تهران """ بروز هستم
در ضمن آقای علی پور منظور من پست قبلی همین جناب مثلا عدالتخواه است http://khamenism.persianblog.ir/post/104/
من نمی خواهم مثل شما پز افشاگرانه بیاورم. اما خوب خبرش را دارم که اخیرا یک جایی ممنوع السخرانی ای شدی. راهت ندادند یعنی از چشم جهموری اسلامی افتادی با این حرف هایت
پاسخ:
سلام نبی زاده رو تو اگاهی یه کم نوازش کردن! بدجورم نوازشش کردن!، شنیدم تو زندان عادل آباد یکی دیدش از آشناهاش، بهش گفته: آقای نبی زاده بزرگ، تو کجا اینجا کجا؟ تو که عقاب آسمان بودی با فلانی و بهمانی در فلان بیت سر می کردی، چه شد که به این ذلت افتادی؟ نبی زاده جوابی در خور داد: هرچه از دوست رسد نیکوست! ,
خیلی خوب بود. نمیدونم چرا بعضی ها بدون اینکه متن رو کامل بخونن نظر میدن جناب ع شما اول متن رو کامل بخونید بعد نظر بذارین این مقاله همش بر گرفته از کلام امام خمینی بود
عالی بود حرف دل هممون بود
اجسنت این ضربه فنی زیبایی بود
آقای کدیور فرزاد صدری سال ها همین حرف ها را زد تا او را ضد نظام معرفی کنند از سرپرست سابق و  بی نام و نشان روزنامه اطلاعات در شیراز و فارس گرفته تا برخی جماعت بی نماز و روزه و ریاکار که معنای ابتدایی ولایت را نمی فهمند(چه رسد به سیاست) همه و همه علیه من موضع گرفتند مراقب این جماعت باش به قول مختار در سریال زیبای مختار نامه: معاویه و عمروعاص بر اشتر جهل کوفیان سوارند. آن‌ها بازی را در صفین بردند. عراق روزی فتح شد که قرآن‌های مکر عمروعاص بر نیزه رفتند با اردیبهشت شهدای فارس و تازه دامادانی که موسیقی شب عقدشان نوای مسلسل بود به روزم
پاسخ:
در کیش ما کافریست رنجیدن! ,
روز به روز داری گلیمت را از پایت درازتر می کنی؟ یک روز روحانیت را با پاپ قیاس می کنی و می گویی دارد منحرف می شود بعد بزرگان را به بهائیان ربط می دهد و حالا می گویی جمهوری اسلامی را هم اگر پایش برسد برانداز می کنی بین دوستانت هیچکس به انحراف تو نیست چرا که باطل را با فلسفه بافی حق جلوه می دهد تو هنوز بچه ای که جمهوری اسلامی را برانداز کنی. گنده تر از تو هم نتوانسته اند سی سال است فکر می کنی ازت خبری نداریم که داری به چه کارهایی مشغولی؟
پاسخ:
سلام اول مطلب رو درست بخونید بعد بذارید یه کم آتیشتون سرد بشه، بعد با ارامش کیبورد بزنید نه خبر ندارم. دارم به چه کاری مشغولم!؟ ,
جواب داده شد اما روحانیت را نه حوزه را با پاپ بنده نسبت دادم و اگر تقصیری باشد که به نظر نمی‌اید باشد منوجه من است  اعتراضی هست در خدمتم باز هم به جای پاسخ منطقی تخطئه گوینده اا نقد های بیشتر و دقیق تری هست این مطلب و نقد حوزه بسیار دقیق بود
سلام برادر میگم سرقت ادبی می‌کنی لا اقل یه لینکی بده ما هم معروف بشیم :دی http://justica.mihanblog.com/post/4 مخلصیم
یک شیوه خیلی جالب و البته نادرست در بحث این است که مبحث طرف مقابل را به یک مبحث انحرافی منگنه کنیم و به این طریق ان را زیر سوال ببریم بنده یک کلام مشخص دارم هر عملی بر خلاف قانون، شرعا حرام است حال هر هدفی که می خواهد داشته باشد و دیگر اینکه انتقاد از ولی فقیه و نماینده اش و بقال سر کوچه تان،موازین شرعی و عقلانی و قانونی دارد که باید به ان ملزم بود. حال ببافید کلام مرا به تسلسل امام جمعه به خدا و مدعی شوید که تفکری هست که مخالف نقده  و بکوبید بسیج رو که کاری نمیکنه.  تنها کسانی که نمیبینند یا نمیخواهند ببینند از عمل بسیج و بسیجی اعلام برائت میکنند
پاسخ:
سلام برادر کجای این مطلب عنوان کردم که این بحث نوعی جوابیه به شماست که میفرمایید منگنه اش کرده ام? دوم اینکه این قانونی که ناظربر اعمال نمایندگان فقیه است کجانوشته شده تا با آن برانان نظارت شود?ما درمورد بقال سرکوچه مان قانون اماکن داریم! سوم من خودم بسیجی هستم,هرچند درسازمان بسیج نیستم وکارت عضویت هم ندارم. اما آفتی که به جانش افتاده را انکار نمی کنم. دراینده نزدیک نقدی در این باب خواهم نوشت فرق نگاه من و شما این است که شما به صرف اینکه شخص نماینده ولی فقیه باشد برای او شان قائلید، امآ حقیر شان او را به اجرای حدود خداوند که همان عدالت هست منوط می دانم که اگر عاملش نباشد شایسته هیچ حرمتی نیست. ,
۱۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۱:۲۱ پوریزدان پرست
دستتان درد نکند خواندم و استفاده بردم . بسیار دقیق روشن کردید ارتباط ایشان با قدیمی هایشان را
اگر آن سلسله مراتب شما درست است پس این سلسله مراتب عوامانه جاهلانه هم صحیح است! احسنت خدا قوت...
حقیقتا مطلب پرمغزی میباشد. خطر اسلام امریکایی ورسوخ انجمن  حجتیه جدی میباشد.
درود بر اقای کدیور که عالمانه نوشته ای
سلمان این جمله ات واقعا مهمه :
آنوقت ها می گفتند شاه سایه خداست، کسی حق اعتراض به او را ندارد حالا می گویند فلانی سایه فلانی است هیچکس حق اعتراض به او را ندارد.
اینها ولایت فقیه را میخواهند به سلطنت فقیه تبدیل کنند
سلام حاجی خدا خیرت بده حرف دلم رو زدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی