خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

اعتراضات دانشجویی به اصلاح قانون انتخابات

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳ ب.ظ

نظرات  (۲)

۱۴ آذر ۹۱ ، ۰۶:۰۰ میلادفریدنیا
یالیتنا کنامعکم...
با سلام. امیدوارم  این مطلب را تا آخر بخوانید؛ انشالله با کمک خدا,خیری کم یاب در آن نهفته است! ببین این نظر نه سرکاریه؛نه واسه افزایش بازدیده! اگه دوست داری با روز پنج دقیقه مشاهده آگهی(فقط باید روزی حدود 30 کلیک انجام بدی!) به درآمد ثابت هفتگی برسی این نظر رو بخون و کاری که ازت خواسته رو انجام بده! به خدا این همه مطلب رو که نوشتم فقط و فقط واسه اینه که اعتمادت رو جلب کنم,پس تو رو خدا به من اطمینان کن! همیشه 99% کاربرانی که میخواهند از اینترنت و سایتهای کلیکی درآمد کسب کنند با کلاهبرداری مواجع می شوند و شکست می خورند! اما امروز اتفاقی سایتی دیدم که 100% درآمد تضمینی و مطمن میده؛کافیه از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و برید پرینت کاربرانی که پول برداشت کرده اند را ببینید! فقط یه خواهشی دارم اینه که لطف کنید از طریق لینک زیر(اخه شما اگه از این لینک ثبت نام کنید زیر مجموعه من حساب میشید!) ثبت نام کنید! برای ثبت نام بعد از ورود به سایت از طریق لینک زیر چهار عکس کوچک در بالای سایت وجود داره که عکس سومی از سمت چپ به راست؛ماله ثبت نامه! موقعی که فرم ثبت نام رو پر میکنید قسمت "معرف" را تغییر ندهید! و در

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی