خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

صدو بیست و چهار هزار و یکمین پیامبر دلم

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۱ ب.ظ

نظرات  (۷)

۱۰ دی ۹۱ ، ۰۲:۳۳ معراج شقایق
سلام علیکم چقدر این متن تون زیبا بود... من واقعا متاثر شدم. صد و بیست و چهار هزار و یکمین پیامبر... تعبیر فوق العاده ای بود. درک شخصیت امام درجه ی والایی است.
۰۳ دی ۹۱ ، ۱۲:۲۸ حزب الله بیدار است
فراخوان امت حزب الله و حامیان ولایت: ما جمعی از بسیجیان و دلسوختگان انقلاب در اعتراض به توهین اکبر اعلمی به ساحت ائمه و ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در مناظره با قدیری ابیانه در دانشگاه شیراز ،در روز چهارشنبه مورخه 6 دیماه 91 ساعت 11 صبح در میدان ارم تجمع خواهیم نمود /لطفاً برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه ، اطلاع رسانی گسترده نمائید /نگذاریم که قرآن به سر نیزه شود/نگذاریم که در خانه نشیند حیدر ....
۲۸ آذر ۹۱ ، ۱۱:۵۰ میلاد فریدنیا
بخوانید برای جهاد: در این عملیات خط را بشکنیم... khate57.parsiblog.com
۲۷ آذر ۹۱ ، ۰۹:۲۷ هادی مسعودی
سلام برادر،به روزم.یا علی
۲۳ آذر ۹۱ ، ۱۱:۰۸ حسین قاسمی
http://ghasemi57.blogfa.com/post/160اقتصاد لیبرالی واستالینیسم
aali bood
۲۲ آذر ۹۱ ، ۰۴:۵۴ حمید رضا باقری
سلام برادر امام تاریخ را عوض کرد و اسلام ناب را به ما شناساند امروز ما اسلام ناب را می شناسیم بسیاری دیگر هم میشناسند امروز روز عمل به اسلام ناب است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی