خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

یکشنبه های سیاه

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ق.ظ

نظرات  (۲۰)

۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۲۹ پیمان خسروی
سلام بسیار زیبا دلنشین و دلگیر بود
سلام آقا سلمان رسیدن بخیر زیارت قبول.
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم ,
برادر به روزم   استاندار نگو بلا بگو ... http://ghiam84.blogfa.com/
حرف ساده است . بیاییم امسال آجیل نخریم و یک نوشته قشنگ روی سفره هفت سینمون ، میزمون بزاریم که برای چی اینکارو کردیم . اگر کسی دوست داشت ( دوست داشت بدون هیچ اجباری ) میتونه معادلشو به افراد نیازمند اطرافش یا مثلاً به زلزله زده هایی که یک زمستون وحشتناکو گذروندن کمک کنه تا اونها هم یه کمی عید داشته باشن یه کمی مرهم آلامشون باشیم یه کمی "بگیم" هموطن ما کنارت هستیم . نه اینکه با یه نوشته توی فیس بوک ... با گفتن 4 تا جمله توی جمع ابراز هم دردی بکنیم . میتونیم با پولش مواد خوراکی ، لباس ، یا هر چیز ضروری دیگه تهیه کنیم و ببریم دم خونه یه آدم زحمتکش که روزگار نامرد دستشو خالی کرده ، زنگو بزنیم و بزاریم پشت در و بریم . اگر هم دوست نداشتیم پولشو بزاریم جیب خودمون . حداقل نزاشتیم یه مشت مفت خور بخورن و ببرن و به ریشمون بخندن .    بعضی ها فکر میکنن : مگه میشه! عیده! آبرومون...! ... ... ... ما که فکر میکنم میشه و قشنگتر هم هست . آبروی آدم به اینه که انسان باشه . آبرویی که بند 4 تا تخمه و آجیل باشه همون بره بهتره .    توی این روزای بی کسی ، یه کمی کس و کار هم دیگه باشیم .    امیدوارم با انتشار این موضوع و
همه ماها خوب میدونیم که اصلاً اوضاع خوبی توی کشور جریان نداره . قصد نداریم کسی رو متهم کنم . قصد شعار دادن نداریم . مشکل از این حرفا رد شده . این نوشته نه سیاسیه و نه قصد تحلیل اوضاع داره و نه دنبال متهم میگرده . این نوشته عین یه درده که این روزا داره یواش یواش عین خوره همه چیزو میخوره و جلو میره . متاسفانه یک مشت دلال مثل زالو و کفتار به جون مردم افتادن و هر روز یک چیزی بهونه میکنن تا خون بیشتری از بدن بی رمق مردم بکشن . از ارز و طلا و ماشین و مسکن گرفته تا ارزاق عمومی و ... حالا چشممون به جمال آجیل هم روشن شد!!! . من واقعاً نمیفهمم چه اتفاقی افتاده که آجیل توی یک هفته باید 2-3 برابر بشه!!! اگه تولید کننده سودی میبرد آدم برای خودش توجیه میکرد که لااقل آدمای زحمت کش سود بردند ولی متاسفانه زالوها و کفتارها به صف شدن تا شیره جون کشاورزو با مزه خون مردم یکجا بالا بکشن . الان خیلی از هم وطنامون حتی دیگه توان سیر کردن شکم خودشون و خانواده شونو ندارن . توان خرید یه دست لباس رو ندارن . توان تامین هزینه تحصیل بچه اشونو ندارن ... حالا چرا بحث آجیلو وسط کشیدم ، شاید هنوز برای خیلی از ماها 300-400 تومن هزینه آجیل عید
سلام برادر ما  هم وب لاگ دار شدیم خوشحال میشیم سر بزنی http://ghiam84.blogfa.com یا علی
سلام کیفور شدیم برادر دمت گرم
سلام کیفور شدیم برادر دمت گرم
سلام دوست من وبلاگت خیلی خوبه خسته نباشید دوست من به شهر لی لی پود بیا تا بتونی سایتتو بیشتر به بقیه معرفی کنی دوست پیدا کنی مقاله یا اهنگ خودتو منتشر کنی چت کنی و خیلی کارهای دیگه یه سر به ما بزن... پشیمون نمیشی.شهر لی لی پود برای هر ایرانی
سلام عزیزم خوبی ؟ وبلاگ خیلی قشنگی داری ... دوست داری واقعا از همین وبلاگت کسب در آمد داشته باشی ؟ بیا تو این سایت عضوشو www.adsgroup.ir اینم لینک مستقیم واسه ثبت نام http://adsgroup.ir/partner/Signup.asp یدونه فروشگاه بهت میده ازش پولدار میشی اینم نمونهای فروشگاهش shop.adsgroup.ir eshop.adsgroup.ir
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۱۵ بروزترین مداحی مداحان شیراز
پایگاه مداحی مداحان شیراز لطفا ما رو لینک کنید.
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۳۵ سارا یک وب گرد تنها
من یک وبگرد تنهام یه سایت دارم پر از وبلاگ نویس تو هم وبلاگ خوبی داری بیا وبلاگت را تو سایت من معرفی کن
دوست عزیز وقت گرامیت بخیر من خیلی کم نظر میزارم ولی از خواندن مطالب شما نتونستم نظری براتون نگذارم بسیار وبلاگ موفقی دارید من توی وب سایت همیشه آنلاین نویسندگی می کنم و همچنین تو وبلاگ دوستم مریم ( به نام همه در هم )  نیز همکاری می کنم چون خیلی از وبلاگ نویسی خوشم میاد دوست دارم بنویسم دوست داشتی ما رو لینک کن تا تبادل داشته باشیم از طریق ایمیل هم می تونی در تماس باشی لینک اصلی سایت  hamisheonline.com لینک وبلاگی که با دوستم همکاری می کنم hamedarham.blogfa.com خیلی مطالب جالب و خواندنی داره حتما یکسری به وب سایت و وبلاگمون که لینکش رو پایین گذاشتم بیا خوشحال میشم دوستدارت سروناز
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم بمنم یه سری بزنی فعلا راستی این سایت هم مال خودمه خوشحال میشم عضو بشی www.life2chat.com
سلام دوست من وبلاگت خیلی خوبه خسته نباشید دوست من به شهر لی لی پود بیا تا بتونی سایتتو بیشتر به بقیه معرفی کنی دوست پیدا کنی مقاله یا اهنگ خودتو منتشر کنی چت کنی و خیلی کارهای دیگه یه سر به ما بزن... پشیمون نمیشی.شهر لی لی پود برای هر ایرانی
فرمود که هر که محبوب است خوب است و لاینعکس، لازم نیست که هر که خوب باشد محبوب باشد، خوبی جزو محبوبی است و محبوبی اصل است، چون محبوبی باشد، البته خوبی باشد، جزو چیزی از کلش جدا نباشد و ملازم کل باشد .... در زمان مجنون خوبان بودند از لیلی خوبتر، اما محبوب مجنون نبودند، مجنون را میگفتند که از لیلی خوبترانند، بر تو بیارم، او میگفت که آخر من لیلی را به صورت دوست نمیدارم و لیلی صورت نیست، لیلی به دست من همچون جامی است من از آن جام شراب مینوشم، پس من عاشق شرابم که ازو مینوشم، و شما را نظر به قدح است، از شراب آگاه نیستید، اگر مرا قدح زرّین بود مرصع جوهر و درو سرکه باشد یا غیر شراب چیز دیگری باشد، مرا آن به چه کار آید؟ کدوی کهنه شکسته که درو شراب باشد به نزد من به از آن قدح و از صد چنان قدح، این را عشقی و شوقی باید تا شراب از قدح بشناسد فیه ما فیه
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۰۲:۱۴ دختری از لوکس بلاگ
سلام عزیزم اگر مایلی با هم بلینکیم سری به سایت من بزن و ادرست را ثبت کن منتظر حضور شما هستم دختر لوکس بلاگی
http://www.khodnevis.org/index.php?news=21297
سلام خدمت شما دوست عزیز اگر دنبال جایی میگردی که علاقه ات رو به عشقت ثابت کنی فقط کافیه که به سایت ما بیایید و با کارت هایی که برای شما و دوستان طراحی میکنیم عشقتون رو نسبت به عزیزتان ثابت کنید. کارت پستال و پوستر درخواستی قاصدک در ضمن اگر که میخواهید عکس عزیزانتان در کارت ها قرار داده بشه اون رو هم برای ما بفرستید تا براتون به صورت رایگان طراحی بشه. www.ghasedakiha.ir
و آه صد آه که خود کرده را تدبیر نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی