خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

عدالتخواهان و حاکمیت اصلاح طلبان

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ


باید بگویم امروز یکی از شگفت انگیزترین روزهای زندگیم بود. البته نه فقط برای من بلکه بریا تمامی همفکرانم.  میدانم بسیاری از نتایجی که از صندوق بیرون آمده راضی و دلشاد نیستند، به هر حال توقعشان غیر از این بود امّا به نظرم نباید دلسرد شد و صحنه را خالی کرد. مردم ما نشان داده اند با کسی تعارف ندارند. وقتی جریانی را نا کارآمد ببینند ، حاضر نیستند پای او هزینه بگذارند و بی شک قدرت را از او سلب می کند.

در این مجال نمی خواهم علت ناکارآمدی  جریان اصولگرا را بیان کنم و شرح بدهیم چرا روحانی رای آورد و این حرف ها. بلکه می خواه بگوییم برای مایی که دل در گرو ارمانهای انقلاب داده اییم فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور باشد. اگر جلیلی هم به قدرت می رسد  و پایش را از آرمانها کج می گذاشت قطعا با شمشیر کج راستش می کردیم. روحانی، قالبیاف، جلیلی، غرضی و... برای ما تفاوتی ندارد. اصول ما ثابت و لایتغیر بوده و هست.

نکته ای که می خواهم بگویم این است که در انتخاب روحانی بی شک الطاف خفیه الهی نهفته است برای انقلاب و برای ما، شک نباید کرد.  الان گفتمانی حاکم شده است که از نظر ایدئولوژیک با ما تفاوت های مبنایی و اصولی دارد. ما با دولت روحانی در مواردی چون سازش با غرب، اقتصاد سرمایه داری، اشرافیت، وجهه دادن به جریان های غیرسالم چون جنبش سبز و سران آن و ... قطعا اصطکاک خواهیم کرد. ما باید برای تک به تک این موارد برنامه و فکر داشته باشیم.

با روی کار آمدن احمدی نژاد ما از خیلی از اصولمان غافل شدیم. چون فضایش نبود یا فضایش از بین رفت. حالا وقتش رسیده که آنها را دوباره احیا کنیم.  با جدیّت و قدرت.

امروز جریان عدالتخواه از معدود جریاناتی است که صاحب فکر و چهارچوب نظری معین و مشخص و سازمان یافته است. اصولش را می شناسد، به آرمانهایش بی کم و کاست اعتقاد دارد، منابع تئوریک مبارزاتی اش را شناخته و  حیاتش را در آن یافته است و خوب می داند چه باید بکند و چه نباید بکند، با که چه رفتاری انجام دهد و با که خیر. امروز دیگر نه اصولگرایی وجود دارد و نه پایداری و نه ایستادگی و...!

الان وقت خمودی نیست. الان وقت فعالیت و پویایی ماست.  ما همچنان آرمانهای انقلاب و اسلام را بدون محافظه  کاری فریاد خواهیم زد و آنان را از حاکمان مطالبه خواهیم نمود. جنبش عدالتخواه باید محور اصلی جریان حزب الله بشود و همه را حول آرمانهای اسلام و مقوله مطالبه عدالت گرد خویش جمع کند و به آنه خط دهی نماید تا از این سردرگمی بیرون بیایند.

دولت آقای روحانی اگر بخواهد از اصول انقلاب کوتاه بیاید قطعا و حتما با جریان سیل آسای عدالتخواه روبرو خواهد شد. همان جریانی که به تعبیر مقام معظم رهبری دولت نهم را با گفتمان عدالت روی کار آورد و بی شک هنوز از همان صبغه و قدرت برخوردار است و می تواند معادلات بین الاذهانی را دستخوش تغییر اساسی نماید.

به همه دوستانم توصیه می کنم این روزها را به  سه کار مشغول شوند.

خواندن

خواندن

خواندن

تنها راه مبارزه از این سه راه می گذرد. بخوانید، و تامل و تفکر کنید  و سعی کنید دوره خمینی شناسی و انقلاب شناسی خاصی برای خودتان تعریف کنید. آرمانها را تشخیص دهید و راهبرد آنها را تحلیل کنید و نحوه مطالبه اش را یاد بگیرید.

کار ما از امروز به نحودیگری شروع شده است. پر شورتر از گذشته و محکمتر از همیشه. ما جریانی هستیم که مبارزه در هر شرایطی و تحت حاکمیت هر حزبی را خوب یاد گرفته ایم. می دانیم چگونه با تغییر سرنوشت سیاسی، اصولمان ثابت بماند و میدانیم چگونه در هر شرایطی جریان ساز باشیم.

حی علی الجهاد

حق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
سلمان کدیور

نظرات  (۱۲)

۰۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۴۷ محمد ترابی
شما رو هم رفته شش هفت نفر بیشتر نیستید ول کن جان مادرت اینقدر عدالت نخواه برو یه کم اداب معاشرت یاد بگیر
پاسخ:
چه بسیار گروه قلیل که بر گروه کثیر پیروز شدند!
عدالتخواهی کار توده ای نیست. این را هیچوقت فراموش نکن برادر
جمع کن  .....تو که سر عدالت خواهی باشی وای به حال تهش
پاسخ:

ممنون از تذکرت برادر

۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۵ سچاد علی پور

 سلام

 موافقم برادر

 اگر پایشان را کج گذاشتند با خیل جریان عدالت خواه رو به رو اا خواهند شد

 لطف خفیه الاهی دقیقا همان جیزی است که هم دشمن و هم دست نشاندگانش از ان بیمناک است چرا که تجربه اش را در جزیان انقلاب و سال 1356 دید

 فاصبر ان وعد الله حق و لا یستخفنک الذین لا یوقنون

 

خوب  بود.موفق باشید.
_... گه دانه دانه؛
_سلام. اون اسم متورمی(برجسته ای) که من شنیده بودم نبایست نگارنده این مطلب باشه!
جناب کدیور توقعم فراتر از این تحلیل ها بود؛
پایدار باشیدو باعزت.

سلام

مطلب شما را خواندم. برایم جالب بود که با این قصه انقدر خوش بینانه و شاید از دید من مخاطب، تسلی بخشانه نگاه می کنید.

قبل از همه موافقم با نظر و پیشنهادتان. اما آنچه که گفتید محصول طبیعی آمدن اصلاح طبان و جریان عدالتخواه خواهد بود. و محصول طبیعی جریان اصولگرا را هم متاسفانه مشاهره کردیم: خمودی؛ کار نکردن.

در نتیجه؛ دلیل این فراخوان شما برای کار کردن را نمی فهمم. یقینا دوستان الان کار خواهند کرد! چون بالاخره سوژه مورد نظر یافت شده!

نمی خواهم بد بینانه به قصه نگاه کنم ابدا.

من در شهر کوچکمان شروع کرده ام: به همان که شما رسیده اید: مطالعه. حلقه های مطالعاتی برای دانش آموزان راهنمایی. : گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و ضرورتا: مطالعه بیشتر خودم حداقل برای پاسخگویی به نسوالات ذهنی بچه هایم.

ملت حزب الله باید خیلی بیشتر از این وسعت پیدا کند و کار کند.

معتقدم باید کار کرد. باید خواند..

همه این باید ها را کاش کسی گوش بگیرد

دعا می کنم کسی...

۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۸ عدالتخواه کوچک
واقعا در انتخاب اقای روحانی الطاف الهی نهفته بود( 50/7 ارا !!!) ... فقط نبود 250 هزاررای اقای روحانی موجب میشد که به دور دوم کشیده شود و این  دموکراسی کشور من است که حاضر نیست به ارای مردم خیانت کند و چطور میگفتن سال 88  تقلب شده است!
امام خامنه ایی در فرموده بودند: اگر میخواهید بمانید به اقتصاد فکر کنید...و  تاریخ قضاوت خواهد کرد که مردم سال 92 میخواستند به گفتمان انقلاب رای دهند اما معیشت نگذاشت...
بنظرم باید روی تغییر انفس -
بالا بردن کارامدی نظام
جریانی کردن گفتمان
و...
کار کرد.

سلام

خدا قوت رفیق...

این روزا بدجور دلم گرفته  و احساس غربت شدیدی میکنم...

واقعا چشم اون همه مستضعفی که تو عالم به ایران دوخته شده اشک آدم رو سرازیر میکنه...امیدوارم آقای روحانی به بهانه ی انتقام از اصولگرا نتواند آرمانها رو در اذهان عمومی خراب کنه - یادم آقا یه جایی فرمودن که بعضی تصمیم ها تا 50 سال اثرات آن باقی خواهد ماند....به هر حال ما این پیچ تاریخی را به خوبی رد نکردیم....

اما تو این اوضا یه حس درونی بهم میگه که ما به این شرایط نیاز داشتیم که نقاط ضعف خودمون رو تقویت کنبیم...و ایمانم بهم نوید میده که عاقبت از آن صالحان و متقین است...پس انشاالله با یه روحیه ی انقلابی به کار و تلاش خواهیم پرداخت...امیدوارم که دیر نشده باشد...

از تو هم واقعا تشکر میکنم که تو این اوضاع که همه در بهت به سر میبرن باز روح تازه به جریان میبخشی...به امید سرافرازی مستضعفان جهان...یاحق 

حماسه ی بزرگ 24خرداد به محضررهبری عزیز وملت ایرا گرامی باد
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۳ پیمان خسروی
سلام
به روزم با
(( این الفاطمیون ؟ ))
 بخوانید نظر بدهید
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۳ کریم جوکار
سلام
به نظر من این فضاست که باعث رشدمیشه فقط ازاین جهت میتوان خوشحال بود
تمام شد؛ حیف ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی