خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

نگرانی های روح الله

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ب.ظ

آخرین جلسه از سلسله جلسات "ضیافت عدالت" فردا، پنجشنبه برگزار خواهد شد. در این برنامه، دغدها و نگرانی های حضرت امام(ره)  پیرامون نهضت روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از موضوعات بسیار حیاتی محوری در نگاه کلان به انقلاب اسلامی در محل سالن کنفرانس درمانگاه پوسچی، مورد مباحثه قرار خواهد گرفت.  

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
سلمان کدیور

نظرات  (۱)

من به شعرهاتون بیشتر از این جلساتتون علاقه دارم به خصوص  به این شعر آخرتون

 

شاعرم!

من به اوج آزادگی مگس می بالم

و چیلک اندیشه را

میان نوک گنجشککی می بینم

و با برداشتن کاهی در دست

پر می شوم از حس بودن

شاعرم!

من

با همه ابرها نسبت نزدیکی دارم

هبوط قطره باران

به درون جوی خیابان

یاد پدرم را

در ذهن من می کارد!

خورشید

از نردبان اتاقم

به زمین می آید و چشمم

شبنم را

چو فرزند گرامی می دارد

من

له شدن احساس علف را

زیر چکمه ای می فهمم!

من ادراک می کنم

نادیده انگاشتن قانون قلب را

در آمد و شد قدم های شگرف

من شکستن غرور الاغی را

در قیاس با اسب سفیدی می فهمم

من

احساس غریب کلاغ را

وقتی با کفتری

در نظر آدم ها می نشیند میبینم!

http://pesarakechoopan.blogfa.com/

حس خوب حضور!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی