خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

بهار علمی عدالتخواهان

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ب.ظ

جریان عدالتخواه شیراز هر روز خبرهای خوشی برای انتشار دارد. در تمامی طول تابستان که تمام اتحادها در خواب بوده و هستند جریان عدالتخواه شیراز روزهای پرکار و مشغله ای داشته است که شاید بشود گفت در این تابستان گرم بهار کار تشکیلاتی و نیروسازی خودش را تجربه کرد.

خبر خوشحال کننده داغ دیگری که در این روزهای داغ شنیدم بهار علمی عدالتخواهان بود که با قبولی برادانم فرشید جعفری و باقر کریمی در دانشگاههای علامه طباطبایی و تهران در رشته های حقوق عمومی و مطالعات اروپا، حقیقتا محقق گشت.

مدت زیادی بود که کسی کمتر فرشید را می دید. گوشی اش همیشه خاموش و در خلوتی مشغول مطالعه، باقر را هم همینطور و حالا هر دو نتیجه زحماتشان را دیدند.

آینده بسیار درخشانی برای فرشید می بینم. هوش سرشار، غنای علمی، قدرت تحلیل بالا، استدلال در کلام، منطق در بیان همه و همه صفاتی است که در روح فرشید جعفری وجود دارد و بی شک همین عوامل و تلاش های خودش او را به آینده ای درخشان برای انقلاب نوید می دهد. آینده ای که بسیاری را متحیر و انگشت به دهان خواهد نمود.

باقر هم در صفات فوق چیزی کم ندارد و اگر شیطنت هایش بگذارد به او بسیار امیدوارم. مشق کردن در نزد بهترین اساتید کشور حتما برای او فرصت گرانبهایی است که از دست نخواهد داد. 

مشفقانه برای هر دو برادرم آرزوی بهترین ها را میکنم. میدانم که در کنار این دو نفر جریان دانشجویی کشور نیز تکانکی خواهد خورد ان شاالله.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰
سلمان کدیور

نظرات  (۱۱)

اقای کدیور باتشکر از پاسخ شما  یک سوال دیگر:
زمانی که انسان ازپس چرخش روزگار هم کوخ نشینی را چشیده و هم کاخ نشینی را...جنبش عدالتخواهی و فعالیت های ان را از دو بعد دیگر شایدحس کند  که هردوی ان مانع حضور در عدالتخواهی میشود:
در کوخ نشینی : این فعالیتها باعث بهبود وضعیت دنیایی خود او می شود. و بلا نسبت بزرگواران همچون کسی است که بدنبال احقاق حقوق از ذست رفته خود  است...
در کاخ نشینی: این سخن امام "که تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند" ...
انسان چطور میتواند بااخلاص فعالیت عدالتخواهانه نماید درحالیکه بسته به موقعیت اجتماعی اش همیشه در گوش او شیطانی هست که میگوید فعالیت های تو به دو پول نمی ارزد و  یا به دنبال منافع خودت هستی نه مستضعفین و یا تو از انهایی که درین راه امام ات را تنها می گذاری...
حال باید چطور بااین افکار مقابله کرد؟؟!!
باتشکر
پاسخ:
سلام
عدالتخوتاهی یک تفکر است نه یک سازمان که کسی در آن دنبال نان مقامی باشد. در این راه شما نه تنها چیزی به دست نمی اورید بلکه چیزی هم باید پرداخت کنید و ان هزینه عدالتخواهی است.
اینکه فعالیتی باید برای پول باشد یا برای خدا بسته به شخص دارد و اینکه در این بهبوهه تاریخی برای خودش نقشی تاریخی در نظر گرفته یا دلال نان و مقام. اینهایی که فرمودید همه بستگی به نفس دارد نه به سازمان و تفکر
منتظر جواب ام... و فقط تایید نظر...
پاسخ:

       سلام

حداقل خود بنده هیچوقت مرفه نبوده ام. همیشه کار کرده ام(همه کاری-حلال) و مخارج درس و دانشگاهم را تامین کرده ام به فعالیت های سیاسی دانشجوییم هم رسیده ام. طعم فقر را چشیده ام، طعم ظلم را، طعم ....!!!

عدالتخواهی که طعم فقر و استضعاف را چشیده باشد خوب میداند و لمس میکند تبعض و بی عدالتی یعنی چه. با گوشت و پوست و خونش می فهمد

آنکه صورتش را آفتاب نسوخته باشد هیچوقت حال کارگری را که در حکومت اسلامی حقش تضیع شده نمی فهمد، آنکه خاری در کف پایش نرفته باشد نمی داند و نمی تواند درک کند مرفهین بی درد و سیلی خوردگان روزگار چه حس و حالی دارند.

البته ممکن است کسانی هم باشند که مرفه باشند و عدالتخواه اما اعتقاد دارم با کسی که فقر و رنج را چشیده و عدالتخواه است متفاوت است.

سلام برادر. یه نظری دارم و از شما عدالتخواه شورا مرکزی می خواهم که نظرتون رو درین مورد بدید.

بنظر من دانشجویان عدالتخواه باید جزء دانشجویان مرفه باشن که هم درس میخونن و هم مطالبه گری و عدالتخواهی... وگرنه دانشجویی که جزء مستضعفین جامعه است باید خرج دانشگاهشو هم با چندین کار دانشجویی در بیاره و دیگه وقتی واسه شرکت در جلسات عدالتخواهی و فعالیت این تیپی نخواهد داشت... و به تبع اون بچه های عدالتخواه مرکزی که تهران اند هیچ درکی از سختی های مستضعفین اونم از جنس دانشجو رو ندارند و فعالیت های اون ها هم ...

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۱ مهدی اکبرآبادی
اولا جواب سلام واجب است
دوما با یک گل بهار نمی شود
سوما نظرتان درباره عیادت نماینده رهبری از یار و نماینده دیرین امام  جناب آقای عسکراولادی چیست؟
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۴ میلاد امیدوار
از این که یک سری از فعالان علی رغم  اختلاف نظرهایی  که با برخی نظراتشون دارم خوشحالند سرشار از شادی میشوم پیروز باشید

تبریک بهشون.

علامه دانشگاه خوبیه اما من که داخلش هستم  میدونم که اوضاع دقیقن چطوره!

امیدوارم این برادر مثل ما سرخورده نشن.هرچند ک با مدیریت جدید اوضاع بیشتر رو به خرابی میره.

سلام  ممنون از وب سایت خوبتون.
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۶ مهدی اکبرآبادی

با سلام به برادر سلمان و امیدوارم همیشه برادر بمانیم انشاالله

گاه گداری پستی می زنم بد نیست ما را در آینه بغلتان داشته باشید و نظارت هرچند گذرا بر حقیر داشته باشید تا یک وقت جاده خاکی نزنیم

خیلی کم پست میزنی حداقل لینک مطالب جالبی که میخونی بزن میترسی وبلاگت پر بشه !

ضمنا این دامنه ir  چگونه گرفتی؟

تبریک میگم
سلام
بهار علمی تان را تبریک می گویم
سه پلان تقدیم به تو
یا حق
نوشششابه بااااز میکنیم!
هنننندونه قااااچ میکنیم!
دمپایی کهنه میخریم!
نون خشک بیار نمک ببر!
آی ی ی نون خشکیه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی