خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

چند نکته در باب سخنان روحانی

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ


 

دیروز جناب رئیس جمهور بعد از جلسه هیئت دولت با خبرنگاران مصاحبه انجام دادند که چند نکته پیرامون سخنان ایشان مهم به نظر می رسد که عرض می کنم:

1-    جناب روحانی علت صحبت کردن تلفنی با اوبا ما را جلوگیری از تحقیر ایشان در منظر افکار عمومی جهان بیان کردند. ایشان ادعا کردند چون ما به درخواست های مکرر آمریکا برای مذاکره پاسخ ندادیم، رسانه های صهیونیستی به اوباما حمله کردند و گفتند که ایران اوباما را تحقیر کرده است و چون ما چنین چیزی را نمی پسندیدیم تصمیم گرفتیم که تلفنی صحبتی داشته باشیم.

این سخن به حدی ناباورانه و ساده انگارانه است که انسان حس می کند گوینده در حال توهین به شعور مخاطب است. اینکه فقط چون دلمان برای آبروی اوباما در کشورش سوخت با او تماس گرفتیم تا از تحقیر او جلوگیری کنیم!!!

فرض را بر این بگیریم که این توجیح جناب رئیس جمهور قابل قبول باشد امّا ایا می توان از ایشان پذیرفت که آنقدر فکر تحقیر رئیس جمهور آمریکا ذهن ایشان را مشغول کرده باشد که یادشان برود آن مکالمه باعث تحقیر ملتش خواهد شد؟

2-    ایشان در پاسخ خبرنگاری که از ایشان پیرامون افراد معترضی که در فرودگاه مهرآباد به او اعتراض کرده بودند، گفتند که از نقد دولتش توسط دیگران استقبال می کنند امّا چند دقیقه بعدش با «خودسر» خواندن افرادی که به این سیاست ها معترضند، آنها را افراطی لقب دادند و از مردم خواستند این افراد را در جامعه منزوی کنند حتی صریحا از برخورد امنیتی با آنها نیز سخن به میان آورد. ایشان صراحتا گفتند که دولت برای مذاکره و تعامل با آمریکا قدم های بزرگتری خواهد برداشت که ممکن است  برخی به آن معترض باشند.  با این اوصاف روزهای سختی را برای همفکرانم پیش بینی خواهم نمود و نباید منتظر بود با تغییر دولت نگاه امنیتی از جامعه دانشجویی رخت ببندد. با توجه به اینکه یکی از مشخصه های کابینه دولت یازدهم، امنیتی بودن آن است!

3-    با وجود اینکه حامیان دولت ادعا می کنند رئیس جمهور یک دیپلمات حرفه ای است، امّا باید به عنوان کسی که  تخصصش دیپلماسی است بگویم که این لقب به هیچ وجه زیبنده ایشان نیست. اینکه رئیس جمهور کشوری صراحتا بگوید ما می خواهیم جای لابی صهیونیستی در آمریکا را که در کنگره و سنا نفوذ بسیار دارند بگیریم( جمهوری اسلامی تشکیل لابی بدهد در آمریکا) بیش از هر چیز دیگری برایم سوال برانگیز بود که آیا اگر ما چنین برنامه استراتژیکی  داشته باشیم باید آن را در تریبون های عمومی بگوییم؟ و اگر فقط یک لاف سیاسی است، آیا گفتن چنین سخنی باعث هدر رفتن انرژی تیمشان در مذاکرات نخواهد شد؟

4-    حق

 

------------------------------------------------

سپس نوشت:

قاصدک ها!

داستانی برای مذاکره با شیطان!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۱
سلمان کدیور

نظرات  (۱)

سلام آقا سلمان.....خوبی؟؟؟؟به وبلاگ مذهبی ما هم سر بزن....خوشحال میشیم.....ما رو حتما جز پیوندهاتون لینک کن....یادت نره ها....نیاز به حمایت شما داریم....
بچه های خوابگاه نبوت مالک اشتر
پاسخ:
چشم عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی