خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

گفنگوی خصوصی

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

کری: وای کاترین جونم تبریک میگم
اشتون: جان هر چی دارم از تو دارم ... وای باورم نمیشه نکنه خواب می بینم
کری: نه کاترینی خواب چیه؟ بیداری جون خودم
اشتون: امروز بهترین روز زندگیمه، بهتر از روز ازدواجم حتی
کری: ظریف واقعا خیییلی ظریف بود ... تا باشه از ای ظرافتا!
اشتون: امشب بعد سی سال سر راحت رو بالش میذارم جان جونم!
کری: یه مشت قاقالی لی دادیم فاتحه هسته ای شونو خوندیم .... خخخخخخ
اشتون: هیس! جواد همین بغله می شنوه!
کری: نترس بابا امضا کردیم تموم شده.
اشتون: تو بزن زیرش منم میزنم
کری: من همی الان میکشم زیرش هوا بره نمیدونی تا کجا بره
اشتون: من این توافق رو نداشتم ... حرفامو خوب نوشتم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴
سلمان کدیور

نظرات  (۱)

جالب بود :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی