خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

جنبش عدالتخواه دانشجویی در واکنش به سفر جک استرو و برخی سفرای غربی به کشور، نامه سرگشاده ای خطاب به روسای قوای مقننه و مجریه منتشر کرده است.
متن کامل نامه به شرح زیر است.

روسای محترم قوای مقننه و مجریه؛
جناب آقایان دکتر علی لاریجانی و دکتر حسن روحانی؛
از آنجا که فضای ایجاد شده در عرصه ی سیاست خارجی و حضور دیپلماتهای اروپایی به ویژه انگلیس، موجب نگرانی قشر عظیمی از دانشجویان، مردم و گروه های اجتماعی و سیاسی شده است لزوم شفاف سازی و بیان دلایل اینگونه اقدامات ضروری به نظر می رسد.
مردم ایران هیچگاه سابقه خباثت های انگلیس را از یاد نخواهند برد. دست این کشور بیش از سه سده است که به سوی منافع ما دراز است و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن بر جسم و جان انقلاب مضایقه نکرده است.
هنوز تلخی سفر هیئت پارلمانی اروپایی و دیدار آنها با برخی از مسببین فتنه ۸۸ از سویی و بی احترامی های صورت گرفته به ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و همینطور وزیر محترم امور خارجه کشورمان از سوی دیگر، از کام بسیاری از دانشجویان نرفته که موج جدید این رفت و آمدها اذهان دغدغه مندان کشور را به خود مشغول داشته و موجب نگرانی آنان از پیامدهای سفرهای اینچنینی گشته است.
از همین رو هرگونه رابطه با دولی که عدم صداقت خویش را با ملّت ما نشان داده اند، باید بر اساس راهبردهای اصولی انقلاب اسلامی و توجه به اصول سیاست خارجی عزتمدرانه مبتنی بر منافع ملی و ارزشهای انقلاب اسلامی باشد.
لذا جنبش عدالتخواه دانشجویی از مسئولین محترم قوای مقننه و مجریه می خواهد که نسبت به شفاف سازی فضای کنونی و رفع نگرانی های موجود همت بیشتری به خرج دهید.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی
جنبش عدالت خواه دانشجویی

۱۸ دی ماه ۱۳۹۲ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
سلمان کدیور

نظرات  (۲)

۲۵ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۶ سچاد علی پور

 

 پالایش یا هم نظری و رشد فضای دانشگاه ها , اصلاح و یا ارتجاع , آن جه باید گفت

 

  paydari24.mihanblog.com

 

سلام
پاسخی هم این نامه ها تا به حال داشته؟
اگر که داشته، چه بوده؟ بگذارید تا دوستان بخوانند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی