خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

تسلیح کرانه باختری

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ق.ظ

سلمان کدیور دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به ادامه پیدا کردن جنایت رژیم صهیونیستی گفت: کشتار و وحشی‌گری صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده است و در این قتل عام علاوه بر آمریکا، کشورهای عربی و اروپایی هم شریک و سهیم هستند.

وی با اشاره به لزوم کمک به مردم غزه، ادامه داد: مسئولین کشور باید در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر اقدام و کمک همه جانبه به مردم فلسطین پرتلاش و مصمم ظاهر شوند.

کدیور با بیان اینکه هم اکنون چشم امید ما به نهادهای انقلابی است، اظهار داشت: ما امید داریم نهادهای انقلابی هر چه سریع‌تر به استراتژی مسلح کردن کرانه باختری و سایر گروه‌های فلسطینی جامعه عمل بپوشانند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: کمک به مسلح کردن کرانه باختری قطعا به معنی عوض شدن تمامی معادلات جهانی خواهد بود و مرگ و  اضمحلال درونی رژیم صهیونیستی و پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی تاکید کرد: ما منتظر روزی هستیم که موشک‌های ایرانی از کرانه باختری به سوی اسرائیل  شلیک شود.

وی با بیان اینکه مسئولین نباید این اقدام و این هدف کلان را فدای نگاه‌های سیاسی و حزبی کنند، افزود: همه کشور از اصولگرا  و اصلاح طلب باید برای نیل به این هدف و این کار ویژه تلاش‌های خودشان را انجام  دهند.

کدیور با بیان اینکه وزارت خارجه باید برای اوضاع کنونی غزه و برای درمان مجروحان و التیام نهادن بر آلام آنها در دو محور اقدام کند، تصریح کرد: وزارت خارجه اول باید به صورت جدی‌تری با دولت مصر وارد مذاکره شود تا کمک‌های درمانی و غذایی مردم ما به برادرانشان در غزه مظلوم برسد و دومین توقع و انتظار به حق جنبش دانشجویی از وزارت خارجه جمهوری اسلامی به عنوان محور و قلب تپنده مقاومت این است که سفرای کشورهای عربی و اروپایی که در وحشیگری صهیونیست‌ها شریک و دخیلند را احضار و اخراج کند زیرا آنها باید بدانند که این اقداماتشان هزینه دارد و باید این هزینه را بپردازند.

کدیور اضافه کرد: وزارت خارجه ما  کمتر از وزارت خارجه برخی کشورهای آمریکای لاتین نیست که به اقدامات مشابه این چنینی دست زدند.

وی گفت: امروز دفاع از مردم مظلوم غزه به مثابه نبرد  جهانی میان حق و باطل است و وزارت خارجه باید یک الگوی جهانی برای دیپلماسی علیه طاغوت باشد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در خاتمه با بیان اینکه محکوم کردن صرف، دردی را  دوا نمی‌کند، اظهار داشت: این کار را هر کشوری که آرمان قدس شریف را هم ندارد انجام داده است، ما از وزارت خارجه توقع اقدامات  و تلاش‌های بیشتری را دارم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
سلمان کدیور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی