خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

سلمان کدیور دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت:دور نهایی نشست ژنو برای رسیدن به توافق نهایی پیرامون مذاکرات هسته‌ای کشورمان در حال انجام است و چیزی تا پایان ضرب‌العجل باقی مانده، فرصت باقی نیست. در این میان تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید بیش از گذشته بر روی خطوط قرمز نظام پافشاری کنند. که البته کاری سخت و توان‌فرساست و ما برای تیم مذاکره کننده دعای خیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم بعد از نزدیک به یک سال از توافق ضعیف ژنو به خوبی درک کرده‌اند که راه برون رفت کشور از وضعیت کنونی ارتباط با آمریکا نیست. این همان چیزی است که رهبری معظم انقلاب از آن به عنوان بالا رفتن ظرفیت فکری مردم یاد کرده‌اند و به شکر خدا این موضوع حاصل شده‌است.

کدیور در تکمیل سخنان خود گفت: اما برای ما جای تعجب است که در این مدت چرا این ظرفیت فکری در برخی از اعضای دولت شکل نگرفته و دائم تکرار می‌کنند که هر توافقی بهتر از عدم توافق است.

کدیور افزود: مردم ما در این مدت به آمریکا بی‌ اعتمادتر از قبل شده‌اند و روحیه ضد آمریکایی آنها بیشتر شده و در حال صعود است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان نباید به اسم مردم پای توافقنامه‌ای را امضا کنند که عزت آنها را لگدمال کند، تصریح کرد: چیزی که این روزها ما را نگران کرده‌ است خبرهای جسته گریخته‌ای است که از روند مذاکرات درز کرده‌ است. در این خبرها شنیده شده که تیم مذاکره‌کننده قصد دارد با طرف غربی به یک توافق کلی برسد و جزئیات توافق را به زمانی دیگر موکول کند. 

وی گفت: این به هیچ وجه برای ما پذیرفته شده نیست. این کار باعث می‌شود دست آمریکایی‌ها برای تفسیر و تعدیل تعهداتشان بیشتر از قبل باز شود و اهرم فشار بیشتری برای فشار به ملت ما در اختیار داشته باشند.

کدیور خاطرنشان کرد: متاسفانه آمریکا دارد به اسم تمدید مذاکرات امتیازات خود را از ما دریافت می‌کند. بدون اینکه چیزی را متعهد شود. تجربه نشان داده که تمدید مذاکرات نه وضع تحریم‌ها را بهبود می‌دهد و نه شکاف‌های بین ما و شیطان بزرگ را.

وی ادامه داد: امیدواریم مذاکره‌کنندگان ما باز در این دام گرفتار نشوند و درک کنند که اگر توافق حاصل نشد، مردم آنها را بخاطر تلاش‌شان ستایش خواهند کرد.

دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به خطور قرمزی که رهبری مشخص کردند، تاکید کرد: این خطوط قرمز به‌خصوص تامین نیاز عملی کشور در بحث هسته‌ای یا همان 190 هزار سو، خط قرمز همه ما است که نباید یک لحظه از ذهن مذاکره‌کنندگان دور بماند. نباید هیچ سانتریفیوژی برچیده شود و توان تحقیق و توسعه ما لطمه ببیند یا کاربری آنها عوض شود و همه تحریم‌ها باید لغو و نه تعلیق شود. اینها کف خواسته‌های ما است نه سقف آنها.

کدیور اضافه کرد: اگر دولت در این مذاکرات دچار خطای کلانی شود نخواهد توانست روبروی جنبش دانشجویی بایستد و مسلما جنبش دانشجویی پاسخ مناسبی خواهد داد و یقینا در برابر توافق‌نامه ضعیف سکوت نخواهد کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: خواسته صریح دیگر ما از مجلس شورای اسلامی است. مجلس نباید خطایی که در عدم تصویب معاهده ژنو انجام داد را دوباره تکرار کند. ما مجلس را جزو تیم مذاکره‌کننده می‌دانیم و برای ما هیچ فرقی با تیم مذاکره‌کننده ندارند. مطالبه جدی ما از مجلس این است که طبق قانون عمل کرده و اجرا شدن هر توافقی را منوط به تصویب نمایندگان ملّت قرار دهند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۲
سلمان کدیور

نظرات  (۲)

سلام برادر خامنیسم که اسم وبلاگ را گذاشتی یعنی چه شما انگار درست واژه ها را نمی دانید خامنیسم  سیم جمع کوچک است یعنی امام خامنه ای فرد کوچکی استکه این در شان امام خامنه ای نیست می دانم که شما ندانسته آمدید یک طزی داه اید ولی لطفا اصلاح کنید منتظر جوابتان به این نشانی ایمیل هستم
پاسخ:
منتظر نباش
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۹ سجاد علی پور
 
  سلام مومن
 به روزم برادر
 
  دعوای سیاسی یا اداهای اقتصادی

 paydari24.mihanblog.com

 یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی