خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

فضل الله المجاهدین على القاعدین اجرا عظیما

خامنیسم

"ایسم " ها, امروز بت بشر مدرن شده اند . ایسم هایی که روز به روز بر جهل آدمی افزوده و به تاریکی هدایتشان کرده است . در این بیداد آباد و تاریکستان ؛ با کمال افتخار یک " ایسم " جدید در مکتب نور و روشنایی به جهان بشر تشنه هدایت ؛ معرفی میکنم . این " ایسم " مکتب مولا یم خامنه ای است. آری من " خامنیسمم " پیرور مکتب خامنه ای .

در بیانیه لوزان خط قرمزها زیر پا قرار گرفته است

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

سلمان کدیور دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس با اشاره به مذاکرات لوزان گفت: چیزی که از جمع‌بندی‌ این دور از مذاکرات خارج شد به هیچ وجه منافع ملی ما را تامین نکرده است.
کدیور ادامه داد: متاسفانه تیم مذاکره کننده طبق سیاست‌هایی که در این یک سال و چند ماه مذاکرات داشتند بسیاری از حقایق را از مردم پنهان کردند و با ترویج موج تبلیغاتی سعی در وارونه نشان دادن واقیت‌ها داشتند.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: آنچه در این بین مهم است این است که این بیانیه یا توافقنامه اکثر خطوط قرمز ترسیمی رهبری را زیر پا گذاشته است. تیم مذاکره کننده خلاف نظر رهبری توافق را دو مرحله‌ای کردند. هر چند که نام توافق لوزان را بیانیه سیاسی گذاشته‌اند امّا این فقط یک لفاظی است. چرا که اگر بیانیه سیاسی مطبوعاتی بود، نباید برای ما الزام آور باشد.
دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی خاطرنشان کرد: متاسفانه بحث رفع تحریم‌ها هم که رهبری فرمودند که جزء مذاکره است نه نتیجه آن، در این بین نادیده انگاشته شد. طوری که انحصار رفع تحریم در دست غرب قرار گرفت و به نظر نمی‌رسد در بازه کوتاه مدت حتی چند ساله شاهد رفع آنها باشیم. 
وی گفت: نکته بعد بحث رفع نیازهای کشور است که خط قرمز ترسیمی 190 هزار سو بود که متاسفانه باید گفت دولت این را هم نقض کرده است.
کدیور یادآور شد: بحث تحقیق و توسعه هم به روش کاملا اشتباهی به بازی گرفته شده به نحوی که فردو از هرگونه فعالیت غنی‌سازی خالی می‌شود. در حالی که رهبری حساسیت‌های خودشان را پیرامون فردو به صراحت اعلام کرده بودند. تغییر کاربری اراک و درصد غنی سازی و همچنین نابود کردن بیش از دو سوم ذخیره اورانیوم، یک امتیاز قابل توجه دولت به غرب بود. 
دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی تصریح کرد: مسئله‌ای که بیش از هر چیز درد آور است پذیرش پروتکل الحاقی و بازرسی‌های سرزده و نامحدود است که تلویحا مباحث نظامی ما را نشانه گرفته است. 
کدیور در خاتمه اظهار داشت: جنبش دانشجویی صراحتا توافق نامه لوزان را نقص منافع ملی کشور می‌داند و پیرامون تبعات آن به همه مسئولین تذکر می‌دهد. ما فریب گربه سگ بازی اختلاف آمریکا و اسرائیل را نمی‌خوریم. ما هیچ‌گاه انفعال مجلس شورای اسلامی را در این زمینه از یاد نخواهیم برد. قطعا تاریخ در مورد این روزها قضاوت خواهد کرد. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
سلمان کدیور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی